Opracowanie Strategii rozwoju ponadlokalnego dla Koszalińsko- Kołobrzesko-Białogardzkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Strategii rozwoju ponadlokalnego dla Koszalińsko- Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021 - 2030
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-24
  • ZamawiającyGmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Strategii rozwoju ponadlokalnego dla Koszalińsko-
Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021 - 2030

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3488654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Strategii rozwoju ponadlokalnego dla Koszalińsko-
Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021 - 2030

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7838c4f3-f505-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000100/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Opracowanie dokumentów strategicznych ZIT KKBOF, tj. opracowanie strategii rozwoju ponadlokalnego dla KKBOF na lata 2021-2030

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
anna.niedzialek@um.koszalin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
powinien dysponować kontem na ePUAP.
2)Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na
miniPortalu. Sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale I pkt 14 SWZ.
3)Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia (nie dotyczy złożenia oferty) odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem:
3.1) dedykowanego Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal;
lub
3.2) poczty elektronicznej, na adres e-mail: anna.niedzialek@um.koszalin.pl.
4) Za datę przekazania za pośrednictwem ePUAP oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.
1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz
innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP.
5)Przy komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiający lub Wykonawca na żądanie
drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości. W przypadku niepotwierdzenia ze
strony Wykonawcy odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania) Zamawiający uzna, że
wiadomość została skutecznie przekazana do Wykonawcy.
6)We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy posługują się
sygnaturą postępowania, tj. BZP-9.271.1.11.2021.AN
7)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy użyciu formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
oraz „Formularza do komunikacji” opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal
oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
8)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza
do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
9)Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP””,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
10) Ofertę, Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, Podmiotowe środki dowodowe, w tym Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r., poz. 670 z późn. zm.) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
11)Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 10, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie ww. art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 3.
12)Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx,
rtf, xps, odt, txt.
13)Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie
informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Miasto Koszalin reprezentowana
przez Prezydenta Miasta Koszalina – Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail:
koszalin@um.koszalin.pl; 2) w Urzędzie Miejskim w Koszalinie został wyznaczony Inspektor Ochrony
Danych: Mariusz Krasicki Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: iodo@um.koszalin.pl; 3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy; 4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy; kryteria ustalania czasu, w którym
dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa będą przechowywane określa
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.); 6) obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; 8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych**;− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) Pani/Pana dane osobowe
nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. * Wyjaśnienie: w
przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z
uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników,*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt 3.15

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.11.2021.AN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 513801,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii rozwoju ponadlokalnego dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021 – 2030.
Na przedmiot zamówienia składa się:
1. Opracowanie diagnozy dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego zwanego dalej „obszar KKBOF”.
2. Opracowanie dokumentu pt: „Strategia rozwoju ponadlokalnego dla Koszalińsko – Kołobrzesko – Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2030” zwaną dalej „Strategia KKBOF”.
3. Opracowanie Planu zrównoważonej mobilności miejskiej dla Koszalińsko – Kołobrzesko – Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2030, który będzie stanowił załącznik do Strategii KKBOF zwanego dalej „SUMP KKBOF”.
4. Opracowanie Planu Działań Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych zwanych dalej „ZIT”.
5. Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Odziaływania na Środowisko.
Strategia KKBOF ma kompleksowo określać zestaw kierunków i rodzajów działań, jakie w celu rozwiązywania wspólnych problemów mogą podjąć gminy i powiaty współtworzące obszar KKBOF dążąc do stworzenia warunków jego rozwoju.
Strategia KKBOF ma być dokumentem definiującym najważniejsze potrzeby społeczne, gospodarcze
i środowiskowe w postaci priorytetów i celów długookresowych wskazując działania oraz przedsięwzięcia, które przyczynią się do realizacji wizji rozwoju, a kwestie mobilności miejskiej obszaru KKBOF mają zostać zawarte w SUMP KKBOF stanowiącym załącznik do Strategii KKBOF.
Dokumenty będą uwzględniać specyfikę samorządów KKBOF oraz wewnętrzne zróżnicowanie.

Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
1) Cena (C) – 60%
2) Doświadczenie zespołu (D) – 40%
Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonał: 2.1.1) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było opracowanie: strategii rozwoju dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób lub planu zrównoważonej mobilności miejskiej dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób lub innego ponadlokalnego dokumentu dla obszaru o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100.000 osób;
2.1.2) co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu badań jakościowych lub ilościowych na próbie co najmniej 500 osób na potrzeby opracowania: dokumentu określającego ogólne kierunki rozwoju dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób lub dokumentu w zakresie transportu dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób;
2.1.3) co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko dla programu uwzględniającego zagadnienia transportowe lub polityki uwzględniającej zagadnienia transportowe lub planu uwzględniającego zagadnienia transportowe lub strategii uwzględniającej zagadnienia transportowe.
Uwaga!
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie usług określonych w ppkt 2.1 jako:
- jedno zadanie - wykonane w ramach jednej umowy obejmującej swoim zakresem co najmniej usługi określone przez Zamawiającego w ppkt 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3
lub
- kilka zadań niezależnych - wykonanych w ramach kilku umów obejmujących swoim zakresem usługi, o których mowa w ppkt 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 w dowolnej konfiguracji, np. [(2.1.1 + 2.1.2) + 2.1.3]
lub [(2.1.2 + 2.1.3) + 2.1.1], itp. - przy czym zakres wykonanych usług musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w ppkt 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3
lub
- wszystkie zadania niezależne - wykonane w ramach odrębnych umów - każda o zakresie spełniającym wymagania Zamawiającego określone w ppkt 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3.
2.2) dysponuje co najmniej niżej wymienionymi osobami:
2.2.1) co najmniej jedną osobą – kierownikiem zespołu do opracowania Strategii KKBOF, która posiada doświadczenie przy koordynacji prac zespołu przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na opracowaniu: dokumentu określającego ogólne kierunki rozwoju dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób lub dokumentu w zakresie transportu dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób (np. strategia rozwoju gminy, strategia rozwoju obszaru funkcjonalnego, plan zrównoważonej mobilności, strategia rozwoju transportu itp.);
2.2.2) co najmniej jedną osobą - specjalistą ds. konsultacji społecznych, która posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na przeprowadzeniu badania jakościowego lub ilościowego na próbie co najmniej 500 osób na potrzeby opracowania: dokumentu określającego ogólne kierunki rozwoju dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób lub dokumentu w zakresie transportu dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób;
2.2.3) co najmniej jedną osobą - specjalistą ds. planowania transportu, która posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na opracowaniu dokumentu dotyczącego transportu publicznego dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób;
2.2.4) co najmniej jedną osobą - specjalistą ds. planowania przestrzennego, która posiada wykształcenie wyższe na kierunku: architektura i urbanistyka lub gospodarka przestrzenna lub studia podyplomowe z gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego lub urbanistyki oraz posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na opracowaniu: dokumentu dotyczącego planowania przestrzennego dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób lub dokumentu dotyczącego rewitalizacji dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób;
2.2.5) co najmniej jedną osobą – specjalistą ds. ocen oddziaływania na środowisko, która spełnia warunki określone w art. 74a ust. 2* ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.) oraz posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko dla programu uwzględniającego zagadnienia transportowe lub polityki uwzględniającej zagadnienia transportowe lub planu uwzględniającego zagadnienia transportowe lub strategii uwzględniającej zagadnienia transportowe.
*Art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 247 z późn. zm.) brzmi:
„Autorem prognozy oddziaływania na środowisko, raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko oraz raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na obszar Natura 2000, a w przypadku zespołu autorów – kierującym tym zespołem powinna być osoba, która:
1) ukończyła, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, co najmniej studia pierwszego stopnia
lub studia drugiego stopnia, lub jednolite studia magisterskie na kierunkach związanych z kształceniem w zakresie:
a) nauk ścisłych z dziedzin nauk chemicznych,
b) nauk przyrodniczych z dziedzin nauk biologicznych oraz nauk o Ziemi,
c) nauk technicznych z dziedzin nauk technicznych z dyscyplin: biotechnologia, górnictwo i geologia inżynierska, inżynieria środowiska,
d) nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych z dziedzin nauk rolniczych, nauk leśnych lub
2) ukończyła, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, i posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracach w zespołach autorów przygotowujących raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub prognozy oddziaływania na środowisko lub była co najmniej pięciokrotnie członkiem zespołów autorów przygotowujących raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub prognozy oddziaływania na środowisko.”
Uwaga!
1. Zamawiający nie dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji, o których mowa w ppkt 2.2.1-2.2.5.
2. Zamawiający wymaga, aby osoby wymienione w ppkt 2.2.1 – 2.2.5 posiadały biegłą, tj. umożliwiającą bezproblemowe porozumiewanie się w mowie i w piśmie, znajomość języka polskiego. W przypadku gdy personel Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany będzie, na własny koszt, zapewnić tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy.
3. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 4, oraz załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 5.
Uwaga!
a) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1 liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie
z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ppkt 1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośredni uczestniczył lub uczestniczy.
c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
d) Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których
mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy Pełnomocnictwo zostało
sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu
poprzednim dokonuje mocodawca lub może dokonać również notariusz.
4) Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Zapisy ppkt 1 i 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w Rozdziale I pkt 5.1 SWZ.
6) W przypadku o którym mowa w Rozdziale I pkt 5.1. ppkt1 SWZ:
6.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia* lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z Oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ, OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP, według wzoru określonego w Rozdziale III SWZ pkt 2, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru określonego w Rozdziale III pkt 3 SWZ.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują:
5.1) każdy samodzielnie brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale I pkt 5 ppkt 1 SWZ;
5.2) łącznie spełnianie warunków określonych w Rozdziale I pkt 5 ppkt 2 SWZ.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców OŚWIADCZENIE,
o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących Podwykonawców, o których mowa w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących osób, którymi dysponuje Wykonawca na zasadach innych niż określone w ust. 2. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje
nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy
w terminie;
b) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego lub przerw w realizacji przedmiotu zamówienia powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub osoba trzecia;
c) nasilenia zjawisk związanych z pandemią COVID-19 lub pojawienie się nowego zdarzenia
o charakterze pandemii lub epidemii;
d) przedłużających się uzgodnień z instytucjami zewnętrznymi dotyczącymi strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
e) zwiększenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego prac objętych zamówieniem, o czas niezbędny do realizacji tego zakresu.
2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko poprzez pomniejszenie wartości zamówienia o kwotę wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
4. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia;
2) informację dotyczącą Kierownika Zespołu, który zostanie wpisany do umowy;
3) w przypadku wyboru oferty złożonej przez ”konsorcjum Wykonawców” – umowę regulującą współpracę członków konsorcjum;
II. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
III. Zamawiający określił w Rozdziale V SWZ w projekcie umowy w § 10 warunki służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę wejścia / portu do ładowania w detektorze do RTG- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania08-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę wejścia / portu do ładowania w detektorze do RTG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI