Ocena in vivo biozgodności oraz cech osteogennych i chondrogennych dwóch biomateriałów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ocena in vivo biozgodności oraz cech osteogennych i chondrogennych dwóch biomateriałów na dużym modelu badawczym, jako pierwszy etap badań przedklinicznych tych biomateriałów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-07-20
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00241437
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ocena in vivo biozgodności oraz cech osteogennych i chondrogennych dwóch biomateriałów na dużym modelu badawczym, jako pierwszy etap badań przedklinicznych tych biomateriałów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wch@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ocena in vivo biozgodności oraz cech osteogennych i chondrogennych dwóch biomateriałów na dużym modelu badawczym, jako pierwszy etap badań przedklinicznych tych biomateriałów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a88e923-f926-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035365/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.66 Ocena in vivo biozgodności oraz cech osteogennych i chondrogennych dwóch biomateriałów na dużym modelu badawczym, jako pierwszy etap badań przedklinicznych tych biomateriałów”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/633517

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
4. Za datę:
1) przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
2) zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę kliknięcia przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Kwalifikowany podpis elektroniczny – zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (Podpis zaufany – podpis elektroniczny, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, składany za pomocą bezpłatnego narzędzia profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny składany za pośrednictwem e dowodu osobistego), w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, tel. (22) 234 7211;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@pw.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Ocena in vivo biozgodności oraz cech osteogennych i chondrogennych dwóch biomateriałów na dużym modelu badawczym, jako pierwszy etap badań przedklinicznych tych biomateriałów, nr postępowania WCh.260.16.2022 prowadzonym w trybie podstawowym (wariant 1) na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**) Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WCh.260.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 365513,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na ocenie in vivo biozgodności oraz cech osteogennych i chondrogennych dwóch biomateriałów (MB1 i MB 2 - materiał badany 1 i 2) na dużym modelu badawczym, jako pierwszy etap badań przedklinicznych tych biomateriałów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w Rozdz. XIV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika projektu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek , jeżeli wykaże, że:
1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
a) aktualny wpis do rejestru użytkowników zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 15 stycznia 2015 r. o ochronie zwierząt wykorzystywanych do celów naukowych lub edukacyjnych (Dz. U. z 2015r. poz. 266) publikowanym na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji i Nauki;
b) był podmiotem wymienionym w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 października 2008r. w sprawie wykazu podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych weterynaryjnych w hurtowniach farmaceutycznych produktów leczniczych weterynaryjnych (Dz. U. z 2008r. Nr 203, poz.1271);
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, w tym min. 1 jednostką organizacyjną (ośrodkiem badawczym) spełniającą wymagania wskazane w Rozporządzeniu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie minimalnych wymagań, jakie powinien spełniać ośrodek, oraz minimalnych wymagań w zakresie opieki nad zwierzętami utrzymywanymi w ośrodkach (Dz.U z 2016r. poz. 2139) w skład której wchodzą odrębne pomieszczenia: do kwarantanny, sali przygotowania zwierząt do zabiegu, sali operacyjnej, miejsca przeznaczone do wybudzania zwierząt po zabiegu, pomieszczenia pooperacyjne (możliwość separowania zwierząt po operacji przez min. 14, 21 dni), pomieszczenia do utrzymywania zwierząt (bytowania) zwierząt z możliwością stałego monitoringu i dużym wybiegiem, bezpośredniego dostęp z owczarni do okólnika/wybiegu i pastwiska z możliwością swobodnego poruszania się (pastwisko);
b) blokiem operacyjnym wyposażonym w dwa stoły operacyjne z regulacją wysokości, lampa operacyjna do oświetlania pola operacyjnego, laryngoskop do intubacji dużych zwierząt (owiec), stojaki na kroplówki, sprzęt do założenia dożylnego wejścia centralnego, autoklaw, narzędzia chirurgiczne niezbędne do przeprowadzenia doświadczenia, aparat elektrochirurgiczny (diatermia);
c) aparaturą do badań morfologii krwi zwierząt oraz mikroskopem optycznym;
d) materiałem biologicznym tj. stadem składającym się z min. 36 zdrowych owiec w wieku do 12 miesięcy;
e) skieruje do realizacji zamówienia osoby:
1. min. 1 osobą, która wykaże się doświadczeniem jako kierownik min. dwóch projektów z wykorzystaniem biomateriałów, prowadzonych na dużym modelu zwierzęcym (owce, kozy, bydło, trzoda chlewna), ze stopniem naukowym co najmniej doktora w zakresie nauk weterynaryjnych, medycznych lub pokrewnych, posiadająca stosowne uprawnienia do prowadzenia eksperymentów na zwierzętach,
2. min. 1 osobą posiadającą ukończone studia rolnicze o specjalności zootechnika, która posiada co najmniej 3 letnim doświadczeniem przy obsłudze i pielęgnacji owiec;
3. min. 1 osoby posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii zgodnie z art. 2 Ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1140) oraz co najmniej 5 letnią praktykę zawodową i uczestnictwem w co najmniej 1 szkoleniu / kursie lekarzy w zakresie anestezjologii zwierząt w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania;
4. min. 1 osoby posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii zgodnie z art. 2 Ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1140) z tytułem min. dr nauk weterynaryjnych, posiadającą tytuł specjalisty w zakresie chirurgii weterynaryjnej – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie trybu i szczegółowych zasad uzyskania tytułu specjalisty przez lekarza weterynarii z dnia 28 listopada 1994 r. (Dz.U. Nr. 131, poz. 667) oraz co najmniej 10 letnią praktykę zawodową w tym doświadczenia w zakresie zabiegów chirurgicznych na owcach, udział w min. 3 projektach z wykorzystaniem biomateriałów, w tym min. 2 projektach na dużym modelu zwierzęcym (owce i/lub kozy i/lub trzody chlewnej/ i/lub bydła) oraz min. 1 projektu na owcach;
5. min. 1 osoby posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii zgodnie z art. 2 Ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1140) oraz co najmniej 5 letnią praktykę zawodową i uczestnictwem w co najmniej 1 szkoleniu / kursie lekarzy w zakresie histopatologii zwierząt w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania;
6. min. 1 osobą posiadającą ukończone studia magisterskiej w zakresie biologii lub studia w zakresie medycyny weterynaryjnej, która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w oznaczaniu białek fazy ostrej;
7. min. 1 osobą posiadającą ukończone studia magisterskiej w zakresie biologii lub studia w zakresie medycyny weterynaryjnej, która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie pobierania tkanek i prowadzenia dokumentacji;
8. personel techniczny: min. 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy przy utrzymywaniu dobrostanu zwierząt doświadczalnych w placówce;
9. personel techniczny: min. 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy laboratoryjnej (analityka weterynaryjna).
Uwaga: jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję pod warunkiem spełnia min. wymogów wskazanych przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpis do rejestru użytkowników zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 15 stycznia 2015 r. o ochronie zwierząt wykorzystywanych do celów naukowych lub edukacyjnych (Dz. U. z 2015r. poz. 266)
2) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do wykazu podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych weterynaryjnych w hurtowniach farmaceutycznych produktów leczniczych weterynaryjnych (Dz. U. z 2008r. Nr 203, poz.1271) - załącznik nr 10 do SWZ;
3) wykazu dysponowania jednostką organizacyjną – Załącznik nr 6 do SWZ;
4) wykazu wyposażenia ośrodka badawczego – Załącznik nr 7 do SWZ;
5) oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu materiałem biologicznym (oświadczenie własne Wykonawcy);
6) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 Ustawy. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (Załącznika nr 9 do SWZ) na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane usługi spełniają określone przez zamawiającego kryteria.
3. Zamawiający informuje, że nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, gdyż przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), Wykonawca dołącza do oferty pełnomocnictwo

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 2 - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Warunki udzielania zaliczki zostały opisane w załączniku nr 11 do SWZ w § 9 Zaliczki

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały wskazane w załączniku nr 11 do SWZ w § 12 Zmiana Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 12:15

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120- Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120. Rozkręciłem do czyszczenia -nie potrafię skręcić z powrotem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW DLA CWPL CEPELEK SP ZOZ W PODZIALE NA 4 CZĘŚCI
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Opracowanie Ostrowieckiego Programu Wsparcia Przedsiębiorczości
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: DOSTAWA NOWYCH ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA – SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO DO BUDYNKU SOKOŁA W GORLICACH
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI