Montaż urządzeń i dostawa oprogramowania służącego do monitoringu GPS floty pojazdów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż urządzeń i dostawa oprogramowania służącego do monitoringu GPS floty pojazdów i maszyn użytkowanych przez jednostki organizacyjne Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-26
  • Numer ogłoszenia615866-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615866-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Montaż urządzeń i dostawa oprogramowania służącego do monitoringu GPS floty pojazdów i maszyn użytkowanych przez jednostki organizacyjne Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż urządzeń i dostawa oprogramowania służącego do monitoringu GPS floty pojazdów i maszyn użytkowanych przez jednostki organizacyjne Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
Numer referencyjny: ZP 121/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa i montaż urządzeń z podtrzymaniem własnego zasilania , służących do monitorowania pojazdów i maszyn będących w użytkowaniu Zamawiającego, za pomocą urządzeń lokalizacji GPS, przy użyciu technologii transmisji danych GSM;2. Identyfikacja kierowcy/operatora;3. Dostarczenie oprogramowania służącego do monitorowania parametrów użytkowych pojazdów i maszyn , zdolność do jego modyfikacji w ramach potrzeb zamawiającego. 4. Zorganizowanie w siedzibie Zamawiającego szkoleń w zakresie umożliwiającym korzystanie z oprogramowania na potrzeby monitorowanych pojazdów, dla 10 użytkowników systemu oraz 2 przedstawicieli administratora systemu z ramienia Zamawiającego.5. Pełen zakres usług serwisowych i gwarancja na montaż i wszystkie urządzenia w całym okresie trwania umowy .6. Oferowany system winien zawierać wszystkie elementy umożliwiające efektywne zarządzanie flotą przez lokalizowanie i raportowanie pracy pojazdów Zamawiającego, a w szczególności spełniać poniższe wymagania:7. System zapewnia wysoką stabilność pracy, która jest potwierdzona niezależnym audytem czasu dostępności. 8. Przechowywanie danych powinno odbywać się w cyklach kwartalnych. Archiwum musi być dostępne przez cały okres umowy oraz 6 miesięcy po jej ewentualnym rozwiązaniu.9. Prezentacja historii trasy odbywa się zawsze na aktualnej mapie cyfrowej. Program bazuje na darmowych zasobach map Open Street Maps. System ma możliwość prezentacji przebytej trasy na zdjęciach satelitarnych.10. System zapewnia dostęp do danych przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej z komputera PC oraz urządzeń typu tablet, iPad-a, iPhone lub telefonu komórkowego.11. System po uruchomieniu i zalogowaniu się przez użytkownika ma na ekranie prezentować mapę Sosnowca i jej okolic oraz pokazywać bieżącą lokalizację wszystkich pojazdów do których użytkownik ma zdefiniowany dostęp.12. System zezwala na definiowanie podziału pojazdów na grupy i podgrupy tzn. (pojazdy używane w jednym dziale będą w jednej grupie).13. System pozwala na zdefiniowanie przez użytkownika stref na mapie.14. Administrator programu ze strony Zamawiającego ma możliwość nadawania uprawnień użytkownikom.15. Użytkownik posiada uprawnienia do podziału pojazdów w danej grupie pojazdów na podgrupy.16. Użytkownik jednym kliknięciem wyłącza/włącza widoczność wszystkich pojazdów, do których ma dostęp.17. Użytkownik jednym kliknięciem włącza/wyłącza widoczność grupy/podgrupy na ekranie monitora.18. Użytkownik musi mieć możliwość wyboru ikony przedstawiającej pojazd na mapie w celu eksplorowania jego danych.19. System umożliwia prowadzenie bazy kierowców oraz pozwala na przydzielanie kierowców do pojazdów.20. Użytkownik posiada uprawnienia do edycji opisu pojazdu widocznego na mapie. Domyślnie opis zawiera: nr rejestracyjny, marka, nazwisko kierowcy.21. Kierowca identyfikuje się w systemie (w samochodzie kierowcy) za pomocą karty służbowej.22. Interfejs umożliwia wybór lokalizowanego pojazdu przez wpisanie nr rejestracyjnego lub nazwiska kierowcy23. Interfejs wyświetla na całej trasie przejazdu punkty, dla danych cyklicznie przesłanych przez GPS. Mapa z wykreśloną trasą pokazuje informacje o miejscach i czasach postojów wraz z dokładnym adresem.24. Interfejs oferuje prezentację danych na podkładzie mapowym z listą wybranych przez użytkownika danych zapisanych w bazie, jako tabela pod mapą.26. Wykonywanie raportów z aktywności obiektów, wykonywane są w formie przewijanej tabeli, prezentują czas, adresy i inne parametry tras oraz postojów.27. Wykonywanie raportów pozwalających na analizę czasową i odległościową przebiegu pojazdu dostępne jest w różnych opcjach (ujęciach):a) wyświetlona zostaje trasa na podkładzie mapowym z wykresem prędkości pod mapą, dla wskazanego punktu trasy,b) w oparciu o punkty użytkownika (POI),c) na podstawie odczytów danych z szyny CAN pojazdów osobowych i szyny CAN-FMS pojazdów ciężarowych,d) kontrola obrotów silnika,e) kontrolowanie poziomu paliwa, zużycia paliwa i obliczanie średniego spalania dla pojazdów wybranych przez użytkownika,f) raporty tankowania paliwa ze wskazaniem na mapie miejsca zakupu paliwa.28. Funkcja analizy aktywności pojazdów w wyznaczonych strefach.29. Program ma możliwość sterowania wyjściami cyfrowymi przez administratora. Kontrola może odbywać się z poziomu przeglądarki i za pomocą SMS.30. System zapewnia funkcjonalność importu danych dotyczących tankowań płaconych kartami paliwowymi.31. Możliwość dołączanie czujników do lokalizatora np.: podniesienia pługa.32. Możliwość kontrolowania poziomów napięć.33. Interfejs pozwala na wyznaczanie i obliczanie trasy pojazdu do wskazanego celu.34. W przypadku odłączenia zasilania głównego, braku łączności lub zaniku sygnału GPS, pamięć sterownika urządzenia zamontowanego w pojeździe, musi gwarantować zapis rejestrowanych danych, w ciągu co najmniej 8 godz., a w pojazdach z sondą paliwa – na co najmniej 12 godz.35. Program odczytuje dane z szyny CAN pojazdów osobowych i szyny CAN-FMS pojazdów ciężarowych.36. System umożliwia konfigurowanie lokalizatorów z poziomu przeglądarki internetowej.37. Interfejs oferuje skalowanie mapy, wyszukiwanie adresów, ulic i punktów terenowych wprowadzonych przez użytkownika.38. System pozwala na pojedyncze odpytanie umożliwiające wyświetlenie w danej chwili, aktualnej pozycji pojazdu, stanu czujników oraz parametrów ruchu.39. Określanie lokalizacji (pozycji geograficznej) miejsca zatrzymania pojazdu odbywa się z maksymalnym błędem nie przekraczającym 5m w otwartym terenie, gdy na sygnał GPS nie działają zakłócenia.40. Maksymalne opóźnienie wizualizacji przesyłanych danych, dotyczących położenia pojazdu na mapie, nie może być większe niż 90 sekund przy założeniu działającej usługi GPRS w miejscu gdzie znajduje się pojazd.41. System oferuje automatyczne wysyłanie powiadomień o wjeździe i wyjeździe pojazdu ze strefy w formie SMS lub mail.42. Na każdym raporcie dotyczącym pojazdu muszą być zawarte dane: Nr rej. marka, okres którego dotyczy, data i godzina wykonania raportu. 43. Funkcja generowania raportów dla zaznaczonego obszaru na mapie, dla wszystkich pojazdów które w nim przebywały, w podanym okresie czasowym, zawierających dla każdego pojazdu: numer rejestracyjny . markę, czas pobytu, wjazd, wyjazd.44. System posiada funkcjonalność generowania i wysyłania raportów na wskazany adres poczty elektronicznej oraz możliwość eksportu raportów do pliku Excela, Word.45. System generuje raport pracy pojazdu w wybranym dniu.42. System generuje raport dotyczący czasu postoju gdy postój jest dłuższy od 4 min, Użytkownik ma mieć możliwość zmiany tej wartości w zakresie od 1 do 15 min, a administrator od 1sekundy.46. System oferuje kalendarz pojazdu monitorujący terminy np. daty takie jak przeglądy czy ubezpieczenia.47. Program oferuje zestawienie zbiorcze pojazdów, za wybrany okres, w których wystąpiło określone przez użytkownika zdarzenie: zanik zasilania głównego, brak łączności z pojazdem, brak namiarów sygnału GPS. Zestawienie ma zawierać: okres, którego dotyczy, nr rejestracyjny pojazdu, nazwę zdarzenia, datę i czas wystąpienia i czas jego trwania, miejsce (np. nazwa ulicy).48. Program oferuje rejestrację poziomu paliwa w czasie postoju pojazdu cyklicznie co 5 min z możliwością zmiany przez naszego operatora, indywidualnie, w zależności do pojazdu, na dłuższy aż do 24 godz.49. Interfejs pozwala na odtwarzanie ruchu obiektu od wskazanego czasu z możliwością:a) zmiany szybkości odtwarzania,b) zatrzymania,c) odtwarzania krok po kroku,d) wstecz,e) przejścia do najbliższego postoju,f) przejścia do poprzedniego postoju.50. Użytkownik winien mieć możliwość szybkiego i elastycznego dostępu do zasobów informacji gromadzonych na serwerze z urządzeń rejestrujących w pojazdach w tyma) wyświetlenia położenia pojazdów na mapie w zadanym czasie,b) wyszukanie i sygnalizowanie na mapie położenia określonego pojazdu w określonym czasie,c) wykres drogi przebytej przez pojazd za dowolny okres,d) wykres stanu paliwa względem upływającego czasu lub przebytej drogi z możliwością zmiany skali osi czasu/drogi,e) możliwość błyskawicznego przejścia z zestawień tabelarycznych i wykresów na mapę w celu zlokalizowania analizowanego miejsca pobytu pojazdu,51. System zapewnia ciągłość wglądu do historii tras pojazdów oraz ich parametrów zarówno przy zmianie lub wymianie sterownika na inny.52. System oferuje wykonanie eksportu historii tras pojazdów oraz ich parametrów do stosownego pliku, jako zapasowej kopii bezpieczeństwa z możliwością późniejszego importu tego pliku na życzenie, w celu eksplorowania danych.53. Oprogramowanie powinno być sporządzone w języku polskim.54. Zamontowane urządzenia nie mogą naruszać konstrukcji pojazdu, spowodować utraty gwarancji na pojazd, w tym gwarancji na powłokę lakierniczą,55. System ma rejestrować położenie pojazdu nie rzadziej niż co 100m, przy zmianie kierunku większym niż 30 stopni oraz przy każdym zatrzymaniu i ruszeniu.56. Zainstalowane urządzenia powinny być dopuszczone do używania i obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.57. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1396 z późniejszymi zmianami) i ustawą z dnia 14 grudnia 2012. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późniejszymi zmianami).58. Flota pojazdów i maszyn Zamawiającego podlegająca monitoringowi wynosi 82 sztuki na dzień 31 września 2020 roku. Zamawiający przewiduje, że maksymalna ilość pojazdów w trakcie trwania umowy nie powinna przekroczyć 100 sztuk. Wykaz pojazdów stanowi Załącznik numer 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 38112100-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
64214100-0
51240000-6
32333100-7
32333200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował: co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie, instalacji i obsłudze systemu monitorowania pojazdów przy wykorzystaniu technologii GPS obejmujący min. 450 pojazdów, przez okres nie krótszy 24 miesiące
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca składa dowody określające, że usługi wykazane w Załączniku nr 5 dotyczącym „Doświadczenia Wykonawcy” zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN MONTAŻU UŻĄDZEŃ I URUCHOMIENIA SYSTEMU 20,00
TERMIN NAPRAWY URZĄDZEŃ 15,00
TERMIN NAPRAWY SYSTEMU 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy, a w szczególności w wypadkach przewidzianych w przepisach dotyczących zamówień publicznych wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Jeżeli jakieś postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie się nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Strony umowy w takim przypadku zobowiązane są do dokonania uregulowania zastępczego, które jest możliwie najbliższe celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego.3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,3) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 4) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §5 ust. 2 wzoru umowy, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal - Bojszowy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal. Długo ładuje się bateria, a podczas odkurzania szybko traci moc lądowania. Zainteresowanych proszę o kontakt.