Monitoring gatunków i siedlisk morskich w latach 2020 - 2022: Część I – ssaki morskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Monitoring gatunków i siedlisk morskich w latach 2020 - 2022: Część I – ssaki morskie – gatunki fok
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-07-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGłówny Inspektorat Ochrony Środowiska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia557619-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557619-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska: Monitoring gatunków i siedlisk morskich w latach 2020 - 2022: Część I – ssaki morskie – gatunki fok
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 86159300000000, ul. ul. Wawelska  52/54 , 00-922  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 369 2542, , e-mail zamowienia@gios.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Adres profilu nabywcy: https://gios.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://gios.ezamawiajacy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://gios.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://gios.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
GIOŚ, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, kancelaria

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
https://gios.ezamawiajacy.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring gatunków i siedlisk morskich w latach 2020 - 2022: Część I – ssaki morskie – gatunki fok
Numer referencyjny: ZP/220-48/20/JBS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotowe przedsięwzięcie swym zasięgiem będzie obejmowało gatunki ssaków morskich – foki, związane z obszarami morskimi, występujące w polskich obszarach morskich (POM), które są wymienione w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 kwietnia 2010 r. w sprawie siedlisk przyrodniczych oraz gatunków będących przedmiotem zainteresowania Wspólnoty, a także kryteriów wyboru obszarów kwalifikujących się do uznania lub wyznaczania jako obszary Natura 2000. Spośród trzech gatunków fok monitoringiem w latach 2020-2022 zostaną objęte 2 gatunki, zarekomendowane do prowadzenia monitoringu na podstawie badań przeprowadzonych w ramach pracy pt. „Pilotażowe wdrożenie monitoringu gatunków i siedlisk morskich w latach 2015-2018”, zrealizowanej w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska, to jest: foka szara (1364 Halichoerus grypus), foka pospolita (1365 Phoca vitulina). Praca będzie kontynuacją badań monitoringowych zrealizowanych w ramach pracy pt. „Pilotażowe wdrożenie monitoringu gatunków i siedlisk morskich w latach 2015-2018”, monitoringu foki szarej w okresie rozrodu w latach 2019 i 2020, monitoringu foki szarej w okresie liczenia populacji w latach 2019 i 2020 oraz monitoringu foki pospolitej w okresie linienia w 2019 roku.2) Zamówienie będzie realizowane w latach 2020-20223) Wykonawca monitoringu pozyska na swój koszt wszelkie niezbędne do przeprowadzenia badań zezwolenia, zgody i inne wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

II.5) Główny kod CPV: 73112000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
73110000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 250070,24
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia 30 września 2022 r. w trzech etapach:- etap I - do dnia 30 października 2020r.- etap II - do dnia 30 września 2021r.- etap III - do dnia 30 września 2022r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 4 usługi polegające na wykonaniu z wykorzystaniem bez-załogowego statku powietrznego (dron) lub samolotu, zdjęć wysokiej rozdzielczości obiektów biologicznych (zwierzęta), przeprowadził identyfikację gatunków zwierząt na podstawie wykonanych zdjęć, każda prac o wartości co najmniej 5.000 zł brutto,.Za spełnienie warunku wykonania badań Zamawiający przyjmuje: -wykonanie monitoringu, zgodnie z metodykami PMŚ, obowiązującymi w trakcie wykonywania pracy;-wykonywanie badań o charakterze cyklicznym zgodnie z metodykami PMŚ, obowiązującymi w trakcie wykonywania badań; Zamawiający uznaje za wykonanie badań również prace o charakterze grantu badawczego;-wykonywanie badań w ramach realizacji prac statutowych, zgodnie z metodykami PMŚ, obowiązującymi w trakcie wykonywania prac statutowych;-wykonywanie innych badań, w szczególności przedinwestycyjnych oraz poinwestycyjnych, związanych z opracowywaniem planów ochrony, związanych z opracowywaniem oceny oddziaływania na środowisko;2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia władającymi biegle językiem polskim. Wykonawca wykaże, że będzie dysponować na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia – co najmniej 4 (czterema) osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i pełniącymi następujące role, w tym:1. Kierownik pracy ze strony Wykonawcy, jedna osoba, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie w jednej z dziedzin: biologia, biologia morza, oceanografia biologiczna, ochrona środowiska, posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz kierowaniu pracami o charakterze monitoringu (jako badania o charakterze monitoringu Zamawiający uznaje cykliczne badania środowiska), posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych lub studialnych związanych z badaniem środowiska morskiego, w tym udział w realizacji co najmniej 3 prac dotyczących badań biologicznych elementów środowiska morskiego oraz w okresie ostatnich 3 lat wykonanie co najmniej czterech identyfikacji i liczenia osobników fok na podstawie zdjęć wysokiej rozdzielczości z jednego terminu badań (np., jeśli w ramach pracy zostały wykonane loty monitoringowe z wykonaniem zdjęć następnie identyfikacja zwierząt w 2 terminach, Zamawiający uznaje je jako 2 identyfikacje).2. Specjalista w zakresie ssaków morskich – foki, co najmniej 2 osoby (wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie biologia, biologia morza, oceanografia biologiczna), posiadające co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo — badawczych z zakresu ekologii ssaków morskich; w okresie ostatnich 5 lat każda z osób wykonała co najmniej cztery identyfikacje i liczenie osobników fok na podstawie zdjęć wysokiej rozdzielczości z jednego terminu badań (np., jeśli w ramach pracy zostały wykonane loty monitoringowe z wykonaniem zdjęć następnie identyfikacja zwierząt w 2 terminach, Zamawiający uznaje je jako 2 identyfikacje). 3. Specjalista w zakresie ptaków morskich – co najmniej 1 osoba (wykształcenie wyższe w dziedzinie awifauny, oceanografii biologicznej lub biologii morza), posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie obserwacji awifauny.4. Operator drona – co najmniej 1 osoba, posiadająca aktualne uprawnienia do operowania bezzałogowym statkiem powietrznym (dron); w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 4 przeloty / naloty filmowania lub fotografowania zwierząt;,5. Asystent operatora drona – co najmniej 1 osoba, w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert brała udział w co najmniej 2 przelotach / nalotach filmowania lub fotografowania zwierząt. 6. Ekspert do identyfikacji, wykonania zdjęć w wysokiej rozdzielczości oraz policzenia osobników podczas przelotu samolotem, co najmniej 2 osoby, (wykształcenie co najmniej magisterskie nauk ścisłych i przyrodniczych dyscyplina nauki biologiczne lub nauki o Ziemi i środowisku); w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert ekspert wykonał co najmniej dwie identyfikacje i liczenie osobników fok podczas przelotu samolotu na podstawie zdjęć wysokiej rozdzielczości.7. Ekspert do identyfikacji oraz policzenia osobników na tych odcinkach wybrzeża, dla których nie uzyskano zezwolenia lub zgody na wykonanie przelotu, co najmniej w liczbie osób równej liczbie odcinków, na których nie uzyskano zgody lub zezwolenia na przelot (wykształcenie co najmniej średnie lub magisterskie nauk ścisłych i przyrodniczych dyscyplina nauki biologiczne lub nauki o Ziemi i środowisku); ciągu ostatnich czterech lat przed terminem składania ofert ekspert brał udział w co najmniej dwóch obserwacjach oraz identyfikacji co do gatunku i liczeniu osobników fok. Zamawiający za jedną identyfikację uzna jedną serię zdjęć z jednego terminu badań (dnia przelotu).Zamawiający dopuszcza, by kierownik pracy ze strony Wykonawcy pełnił jednocześnie rolę specjalisty w zakresie ssaków morskich – foki. Osoba pełniąca obie role jednocześnie, musi spełniać wymagania dla każdej z ról.Zamawiający dopuszcza pełnienie roli specjalisty w zakresie ptaków morskich oraz asystenta operatora drona przez jedną osobę. Osoba pełniąca obie role jednocześnie, musi spełniać wymagania dla każdej z ról.Zamawiający dopuszcza pełnienie roli specjalisty w zakresie ptaków morskich oraz jednego specjalisty w zakresie ssaków morskich przez jedną osobę. Osoba pełniąca obie role jednocześnie, musi spełniać wymagania dla każdego ze specjalistów.Zamawiający dopuszcza, by osoba pełniąca jednocześnie rolę specjalisty w zakresie ptaków i jednego specjalisty w zakresie ssaków morskich, pełniła rolę asystenta drona. Osoba pełniąca obie role jednocześnie, musi spełniać wymagania dla każdej z ról. Zamawiający dopuszcza, by podczas monitoringu foki pospolitej (P. vitulina) każdy z ekspertów biorących udział w przelocie samolotem lub każdy z ekspertów wykonujących liczenie osobników z lądu pełnił rolę eksperta do identyfikacji oraz policzenia osobników zarejestrowanych na zdjęciach. Osoba pełniąca obie role jednocześnie, musi spełniać wymagania dla każdej z ról.Zamawiający dopuszcza, by rolę koordynatora głównego ze strony Wykonawcy oraz koordynatora krajowego pełniła ta sama osoba.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zmawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700, 730, 848 i 1590). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie;2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz usług ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.1 SIWZ; 3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.2 SIWZ. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy na wykonanie pracy pt.: „Monitoring gatunków i siedlisk morskich w latach 2020 - 2022: Część I – ssaki morskie – gatunki fok”, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa zamawiającemu lub przekazuje za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty Brutto 50,00
Doświadczenie Kierownika pracy ze strony Wykonawcy 20,00
Doświadczenie specjalisty w zakresie ssaków morskich - foki 15,00
Doświadczenie specjalisty w zakresie Ptaków morskich 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępności środków.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Zakup wraz z dostawą analizatora genetycznego