Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-11-08
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00469299
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab0ade9-731e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115209/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fab0ade9-731e-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

1. Na podstawie art. 18 ust. 4 i art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że następujące części SWZ mają charakter poufny:
1) dokumentacja techniczna w postaci rzutów kondygnacji budynku zawierająca rozmieszczenie kamer i centrali stanowiąca Załącznik 1c do PPU;
2) dokumentacja techniczna w postaci rzutów kondygnacji budynku stanowiąca Załącznik 1d do PPU.
2. Wyżej wskazane informacje, zwane dalej informacjami o charakterze poufnym, zostaną udostępnione wyłącznie Wykonawcom, którzy złożą stosowny wniosek oraz zobowiążą się do nieujawniania tych informacji poprzez złożenie oświadczenia opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy).
Szczegóły sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymogi mające na celu ochronę poufnego charakteru informacji został opisany w Rozdział 6 SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ias.opole@mf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale 40 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.56.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Modernizacja systemu CCTV w budynku Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu ul. Drzymały 22, 45-342 Opole;

4.2.6.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert są jednakowe dla wszystkich części zamówienia
2. Zamawiający dokona oceny ofert w odniesieniu do każdej części odrębnie.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – waga kryterium 20%;
3) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%.
4. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji”:
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na instalację, dostarczone urządzenia i oprogramowanie wynosi minimum 3 lata (36 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:
a) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;
b) zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;
c) zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.
Uwaga: Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.
3) Kryterium „Termin realizacji zamówienia”:
a) podstawą przyznania punktów będzie liczba dni roboczych na wykonanie usługi podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
- za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 0 pkt,
- za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt,
- za zaoferowanie terminu wykonania zamówienia w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Modernizacja systemu CCTV w budynku Urzędu Skarbowego w Nysie ul. Bolesława Krzywoustego 23, 48-300 Nysa

4.2.6.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert są jednakowe dla wszystkich części zamówienia
2. Zamawiający dokona oceny ofert w odniesieniu do każdej części odrębnie.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – waga kryterium 20%;
3) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%.
4. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji”:
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na instalację, dostarczone urządzenia i oprogramowanie wynosi minimum 3 lata (36 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:
a) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;
b) zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;
c) zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.
Uwaga: Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.
3) Kryterium „Termin realizacji zamówienia”:
a) podstawą przyznania punktów będzie liczba dni roboczych na wykonanie usługi podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
- za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 0 pkt,
- za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt,
- za zaoferowanie terminu wykonania zamówienia w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Dostawa i montaż nowych urządzeń CCTV w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnie ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno

4.2.6.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert są jednakowe dla wszystkich części zamówienia
2. Zamawiający dokona oceny ofert w odniesieniu do każdej części odrębnie.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – waga kryterium 20%;
3) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%.
4. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji”:
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na instalację, dostarczone urządzenia i oprogramowanie wynosi minimum 3 lata (36 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:
a) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;
b) zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;
c) zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.
Uwaga: Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.
3) Kryterium „Termin realizacji zamówienia”:
a) podstawą przyznania punktów będzie liczba dni roboczych na wykonanie usługi podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
- za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 0 pkt,
- za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt,
- za zaoferowanie terminu wykonania zamówienia w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 17 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej:
a) dla części 1 zamówienia jedną usługę polegająca na montażu lub modernizacji systemu CCTV o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
b) dla części 2 zamówienia jedną usługę polegająca na montażu lub modernizacji systemu CCTV o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
c) dla części 3 zamówienia jedną usługę polegająca na montażu lub modernizacji systemu CCTV o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeń i elementów systemu CCTV z wymaganiami określonymi w Załączniku 1b do PPU dla części I – III (Specyfikacja techniczna urządzeń podlegających montażowi), żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) zestawienie parametrów oferowanych urządzeń i elementów systemu CCTV, stanowiące Załącznik 1 do formularza ofertowego dla części I – III - w zależności od składanej oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zestawienie parametrów oferowanych urządzeń i elementów systemu CCTV, stanowiące Załącznik 1 do formularza ofertowego dla części I – III - w zależności od składanej oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
dla części I zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
dla części II zamówienia: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
dla części III zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

Pozostałe informację dot. wadium opisane zostały w rozdziale 29 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy opisane zostały w § 13 Załącznika nr 13 do SWZ (PPU).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam zegarka Seiko SPB 259 J1
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam zegarka Seiko SPB 259 J1. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI