Konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus dla biznesu" (2)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00244764
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus dla biznesu" (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wup-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus dla biznesu" (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d55d530-3574-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003356/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Konsultacje eksperckie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d55d530-3574-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAP, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacja/skrzynka
poczta elektroniczna – adres e-mail: przetargi@wup-krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej
z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub
ID postępowania).
Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail:
przetargi@wup-krakow.pl
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do
komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres e-mail. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO ujęta jest w
załączniku nr 5 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.1.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 317733,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy są konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus dla biznesu”, polegającego na:
a) zapewnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia niezbędnych ekspertów spełniających wymagania wskazane w OPZ (pkt. I. ppkt 1),
b) opracowaniu i konsultacji dokumentów niezbędnych do realizacji projektu (etap I),
c) przeprowadzeniu indywidualnego wsparcia doradczego u 20 pracodawców w zakresie diagnozy i analizy sytuacji pracodawcy oraz opracowania propozycji wsparcia w ramach projektu (etap II),
d) przeprowadzeniu indywidualnego wsparcia doradczego u 20 pracodawców w zakresie wdrażania Indywidualnych Planów Wsparcia (IPW) oraz opracowania indywidualnych Strategii Zarządzania Wiekiem (SZW) dla 20 firm (etap III),
e) przygotowaniu założeń ewaluacji oraz sposobu implementacji do porządku prawnego testowanych rozwiązań (etap IV),
f) opracowaniu i prowadzeniu dokumentacji ze świadczonej usługi doradczej wskazanej w załączniku nr 1 do niniejszej umowy – OPZ (pkt. I ppkt 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia 50 pkt
2. Doświadczenie ekspertów w pracach nad zarządzaniem wiekiem - 30pkt
3. Doświadczenie ekspertów w pracach legislacyjnych z zakresu rynku i prawa pracy - 10pkt
4. Doświadczenie ekspertów w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwach - 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie ekspertów w pracach nad zarządzaniem wiekiem

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie ekspertów w pracach legislacyjnych z zakresu rynku i prawa pracy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie ekspertów w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwach

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada
do realizacji zamówienia osoby, które spełniają następujące warunki

1. Co najmniej jednego eksperta z zakresu rynku pracy, o stopniu naukowym co najmniej doktor, aktywnie współpracującego z uczelnią wyższą, będącego autorem lub współautorem co najmniej 30 publikacji z obszaru rynku pracy oraz posiadającego praktyczne doświadczenie w realizacji lub ewaluacji co najmniej jednego projektu z zakresu zarządzania wiekiem oraz udokumentowane doświadczenie we współpracy z ministerstwem właściwym ds. pracy w postaci udziału w realizacji co najmniej 3 przedsięwzięć w postaci projektu ministerialnego lub autorstwa/współautorstwa raportu zleconego przez ministerstwo.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedłoży Wykaz osób zawierający m.in. następujące informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia w/w osoby/osób niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności:
• wykaz publikacji z obszaru rynku pracy,
• wykaz projektów z zakresu zarządzania wiekiem,
• wykaz przedsięwzięć realizowanych we współpracy z ministerstwem właściwym ds. pracy.


2. Co najmniej jednego eksperta z zakresu prawa pracy, o stopniu naukowym doktor habilitowany, posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego pracownika naukowego oraz uprawnienia do samodzielnego prowadzenia badań naukowych lub kierowania samodzielnym zespołem naukowym, posiadającego doświadczenie w pracach legislacyjnych w zakresie rynku pracy lub prawa pracy (pracujący nad stworzeniem aktów prawnych lub konsultujący projekty aktów prawnych) – potwierdzeniem wskazanego doświadczenia będzie autorstwo co najmniej jednej pisemnej ekspertyzy lub opinii prawnej na temat projektu aktu prawnego z zakresu rynku pracy.

Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedłoży Wykaz osób zawierający m.in. następujące informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia w/w osoby/osób niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności:
• wykaz pisemnych ekspertyz lub opinii prawnych przygotowanych przez eksperta dotyczących projektów aktów prawnych z zakresu rynku pracy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy, który stanowi załącznik numer 7 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ
• wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć
odpowiednie pełnomocnictwo). Powyższe dotyczy również spółki cywilnej, chyba że z umowy tej
spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do
oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą
wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być
podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, w tym
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej zobowiązaniem
podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136986/01 z dnia 2021-08-04
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.6. W przypadku, gdy podmiotowe środki
dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające
umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do
reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca,
wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby,
zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten
dokument. Szczegółowo opisano w SWZ rozdz. VII

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z SWZ VIII

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek - Kowary
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa wyparki próżniowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa i montaż projektorów wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI