KOMPLEKSOWA DOSTAWA PRZEPŁYWOMIERZY Z WBUDOWANYMI MODUŁAMI RADIOWYMI WRAZ Z ROZMIESZCZENIEM,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KOMPLEKSOWA DOSTAWA PRZEPŁYWOMIERZY Z WBUDOWANYMI MODUŁAMI RADIOWYMI WRAZ Z ROZMIESZCZENIEM, INSTALACJĄ ORAZ DEMONTAŻEM ISTNIEJĄCYCH WODOMIERZY NA TERENIE GMINY KRAŚNICZYN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraśniczyn
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-29
  • ZamawiającyGMINA KRAŚNICZYN
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00214359
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA PRZEPŁYWOMIERZY Z WBUDOWANYMI MODUŁAMI RADIOWYMI WRAZ
Z ROZMIESZCZENIEM, INSTALACJĄ ORAZ DEMONTAŻEM ISTNIEJĄCYCH WODOMIERZY NA TERENIE GMINY KRAŚNICZYN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNICZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki, 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraśniczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krasniczyn.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasniczyn.bip.e-zeto.eu/index.php

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA DOSTAWA PRZEPŁYWOMIERZY Z WBUDOWANYMI MODUŁAMI RADIOWYMI WRAZ
Z ROZMIESZCZENIEM, INSTALACJĄ ORAZ DEMONTAŻEM ISTNIEJĄCYCH WODOMIERZY NA TERENIE GMINY KRAŚNICZYN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce2f7748-f080-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050399/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 KOMPLEKSOWA WYMIANA WODOMIERZY W GMINIE KRAŚNICZYN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugkrasniczyn.bip.e-zeto.eu/index.php?type=4&name=bt26&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu13&value%5B1%5D=18

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal ,zamowienia@krasniczyn.gmina.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. W przypadku korzystania z formularzy komunikacyjnych z systemu ePUAP Zamawiający zaleca korzystanie z ePUAP za pośrednictwem systemu miniPortal:
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej: rozporządzeniem RODO, Zamawiający oraz Wykonawcy, którzy złożą oferty w postępowaniu, zobowiązani są do wypełnienia określonych w tym rozporządzeniu obowiązków informacyjnych. Obowiązki te wykonywane są w następujący sposób:
1) Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożą oferty, informację o przetwarzaniu danych osobowych otrzymanych w postępowaniu, stanowiącą załącznik nr 11 do Specyfikacji,
2) Wykonawca składa w pkt 13 oferty oświadczenie dotyczące obowiązków informacyjnych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na: Kompleksową dostawę przepływomierzy z budowanymi modułami radiowymi wraz z ich rozmieszczeniem, uruchomieniem, zaplombowaniem instalacją oraz demontażem istniejących wodomierzy jak również instalacja nowych przepływomierzy gdzie woda jest spisywana ryczałtowo wraz z zaworami odcinającymi przed licznikiem i za licznikiem przepływomierza w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz budynkach wielorodzinnych( wspólnota) a jeśli nie będzie innej możliwości w istniejących studzienkach wodomierzowych stanowiących zasób Gminy Kraśniczyn w ilości:
a) DN 15 mm ½ - 110 sztuk
b) DN 20mm ¾ – 1222sztuk
wraz z dostawą komputera, kompletu oprogramowania ( licencja na konfigurację i odczyt) i uruchomienie systemu odczytu zdalnego modułów wraz z niezbędnym wyposażeniem, wdrożeniem, uruchomieniem, przeszkoleniem użytkowników i próbnym odczytem.
Opis przedmiotu stanowi załącznik nr 3 zgodnie z lokalizacjami oznaczonymi w pkt VII Opisu przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
1) wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, których przedmiotem była dostawa przepływomierzy z wbudowanymi modułami radiowymi wraz z ich rozmieszczeniem, uruchomieniem, instalacją oraz demontażem istniejących wodomierzy w budynkach mieszkalnych, użytkowych lub wielorodzinnych, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane,,
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Dokumenty określone w niniejszym rozdziale są podmiotowymi środkami dowodowymi
w rozumieniu przepisów Działu II Rozdział 2 Oddział 4 (art. 124 – 128) ustawy.
2. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 1, Wykonawca przedłoży:
1) sporządzony wg załącznika nr 8 do Specyfikacji wykaz zamówień, o których mowa w Rozdziale V § 2 ust. 1 pkt. 1 wraz z dowodami poświadczającymi ich należyte wykonanie.
- dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego została dokonana dostawa przepływomierzy z wbudowanymi modułami radiowymi wraz z ich rozmieszczeniem, uruchomieniem, instalacją oraz demontażem istniejących wodomierzy jak również instalacji nowych przepływomierzy. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w 125 ust.1 ustawy podmiotowych środków dowodowych (dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia) lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w
wysokości 5% ceny brutto wskazanej w §10A umowy tj.
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności. 1. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
2. Szczegółowe zasady i warunki zapłaty za wykonane usługi, określone są w § 10, 10A umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do Specyfikacji.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

według projektu umowy W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE ZAMÓWIENIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE Z PROGRAMU RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH NR 01/2021/1648/POLSKI ŁAD
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę panelu z ekranem kamery VIDO CANON - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę panelu z ekranem kamery VIDO CANON.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej w m. Sadlno
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraśniczyn: KOMPLEKSOWA WYMIANA WODOMIERZY W GMINIE KRAŚNICZYN
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraśniczyn: Przebudowa drogi gminnej Nr 109987L w miejscowości Drewniki.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Zakup wodomierzy wraz z modułami GSM odczytu zdalnego wodomierzy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa miernika (multimetru) wraz z akcesoriami dla Instytutu Elektroniki WIEiT
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI