Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39220000-0, 39313000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu AGD do pracowni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
udzielona gwarancja |
40,00 |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48700000-5, 48190000-6, 48000000-8, 30000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
5. Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44115000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
6. Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa samochodów osobowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16160000-4, 38424000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w powiecie strzelecko-drezdeneckim realizowanym w projekcie pozakonkursowym, współfinansowanym ze środków UE w ramach poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT, TYP III – Inwestycje w infrastrukturę edukacji kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, a także montaż urządzeń/mebli/sprzętu elektronicznego/sprzętu AGD/wyposażenia pracowni i warsztatu/dostawy samochodów osobowych, a także modernizację pracowni hotelarskiej w trzech placówkach oświatowych realizujących projekt, tj.: w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2 oraz w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 28. W cenie wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić przeprowadzenie szkolenia/instruktażu użytkowania zakupionego sprzętu/wyposażenia/urządzeń/samochodów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych do urządzeń wskazanych w załączniku 5.1 do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy wówczas do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; Nr 2: Dostawa sprzętu AGD do pracowni; Nr 3: Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; Nr 4: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; Nr 5: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; Nr 6: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; Nr 7: Dostawa samochodów osobowych; Nr 8: Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; Nr 9: Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Do zakresu zamówienia w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) dostawę i montaż urządzeń, mebli; 2) weryfikację zgodności zamówienia ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w dniu dostarczenia wyposażenia pracowni (dotyczy zadań częściowych od 1 do 8), zadanie częściowe nr 9 zostanie odebrane po zgłoszeniu gotowości do odbioru, nie później niż do dnia 31 lipca 2019 roku; 3) modernizację pracowni hotelarskiej. 4) Wydajność i funkcjonalność urządzeń została określona w załączniku 5.1 do SIWZ- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz dostaw o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się by sprzęt, urządzenia, wyposażenie, meble oraz samochody osobowe spełniały polskie i europejskie normy, były dopuszczone do obrotu, a zamówienie było wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, w tym specyfikacją techniczną, stanowiącą załączniki do SIWZ. 2) Wymaga się dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Dostawy do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej; 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni; 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych; 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni; 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa; 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych; 7) Dostawa samochodów osobowych; 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu; 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Dostawy należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Dotyczy zadania częściowego nr 9: w przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym stwierdzonym po wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Modernizacja pracowni hotelarskiej polega na budowie stanowiska do ćwiczeń praktycznych zajęć hotelarskich tj. łazienki, pokoju i przedpokoju hotelowego oraz sali konsumpcyjnej. Zaprojektowane stanowiska(boksy) do zajęć praktycznych, mają możliwie jak najlepiej odzwierciedlić rzeczywiste pomieszczenia hotelowe. Wydzielone pomieszczenia mają pełnić charakter wyłącznie ćwiczeniowy (wyposażenie sali) i nie pełnią funkcji pomieszczeń w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. Wszystkie elementy mają zostać wykonane w sposób aby był możliwy ich demontaż lub przemieszczenie w inne miejsce. Pracownia hotelarska zlokalizowana jest w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej- projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze i specyfikacji, stanowiącymi załączniki do SIWZ, stanowią one także integralną część niniejszej umowy. Warunki realizacji dostaw zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Terminy realizacji umów dla poszczególnych zadań częściowych przedstawiają się następująco: 1) Dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej i hotelarskiej – 10.05.2019r. 2) Dostawa sprzętu AGD do pracowni – 10.05.2019 r. 3) Dostawa mebli i elementów trwale mocowanych– 10.05.2019 r. 4) Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni – 31.05.2019 r. 5) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik budownictwa -10.05.2019 r. 6) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunku: technik pojazdów samochodowych- 14.06.2019 r. 7) Dostawa samochodów osobowych – 31.05.2019 r. 8) Dostawa sprzętu technicznego dla kierunków: technik ochrony środowiska, technik architektury krajobrazu - 10.05.2019 r. 9) Modernizacja pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku 31.07.2019r. W celu dokonania odbioru sprzętu elektronicznego, komputerowego, wyposażenia, mebli itd., we wszystkich 3 szkołach przez dyrektorów zostaną wyznaczone konkretne osoby, jednak na dokumencie potwierdzającym odbiór to dyrektor potwierdzi kompletność i zgodność zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przed przekazaniem do odbioru końcowego sprzętu/wyposażenia/mebli/samochodów itd. zweryfikować z tymi osobami ich stan, parametry techniczne, w dokumentacji potwierdzającej odbiór należy odnotować ewentualne uwagi odbierających, dopiero po ich aprobacie i pisemnym potwierdzeniu, co do ilości kompletności i zgodności z wymogami SIWZ, protokoły zostaną podpisane przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie mógł wystawić stosowną fakturę. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty na zadanie częściowe nr 9, zapoznał się szczegółowo z dokumentacją techniczną, a także dokonał wizji lokalnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku przy ul. Konopnickiej 2, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od powierzonych zadań każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji (dotyczy zadania częściowego nr 9: bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45211310-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
udzielona gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: