„Ekspertyza hydrogeologiczna dotycząca możliwości i warunków zmiany systemu odwadniania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Ekspertyza hydrogeologiczna dotycząca możliwości i warunków zmiany systemu odwadniania ... dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń w Bytomiu Oddział CZOK”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-29
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020062
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Ekspertyza hydrogeologiczna dotycząca możliwości i warunków zmiany systemu odwadniania ... dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń w Bytomiu Oddział CZOK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszewczyk@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ekspertyza hydrogeologiczna dotycząca możliwości i warunków zmiany systemu odwadniania ... dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń w Bytomiu Oddział CZOK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c81457-8883-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa z włączoną obsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze stronydostawcyJava, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania1366x786.11.5.2.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,2) komputer klasy PCkomputer klasy PCz jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8,Windows 10 (bezwsparcia dla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-B-0001/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SRK. S.A. Oddział CZOK w ramach upraszczania systemów odwadniania planuje w Pompowni „Bolko” zmianę sposobu odwadniania ze stacjonarnego na głębinowy oraz zmianę dopuszczalnej rzędnej odwadniania wyrobisk. Warunkiem niezbędnym do rozpoczęcia zmiany jest wykonanie ekspertyzy, w której zostaną szczegółowo przeanalizowane warunki hydrogeologiczne występujące w Pompowni „Bolko” oraz w jej otoczeniu. Dotychczasowy użytkownik Pompowni „Bolko’ nie rozważał takiego rozwiązania i w związku z tym nie sporządzono takiej dokumentacji i nie była analizowana zmiana systemu odwadniania ze stacjonarnego na głębinowy. Nigdy nie przeprowadzono analizy konsekwencji hydrogeologicznych i zagrożenia wodnego związanego ze zmianą rzędnej odwadniania, z uwzględnieniem bezpośredniego sąsiedztwa i ewentualnych połączeń hydraulicznych pomiędzy wyrobiskami rudnymi, a zrobami po eksploatacji węgla kamiennego oraz zlikwidowanymi i czynnymi szybami w niecce bytomskiej. Szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71351200-5 - Geologiczne i geofizyczne usługi doradcze

71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne

71351910-5 - Usługi geologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1) wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:1) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu dokumentacji, ekspertyz o podobnym charakterze i złożoności, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.2) dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:- geologa górniczego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny wraz kwalifikacjami geologicznymi MŚ w kategorii IV - minimum 1 osoba,- rzeczoznawcę do spraw ruchu zakładu górniczego grupa XVII – zagrożenie wodne - minimum 1 osoba.- stopień naukowy nie niższy niż „dr hab.” w dziedzinie nauk geologicznych, specjalności geologicznej i hydrogeologicznej.Wykonawca może dysponować jedną osobą posiadającą „łączne” uprawnienia określone powyżej.8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczy podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust. 1 ust. 5, 7, 8 i 10 - stanowiące załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów; - stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (stanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”). Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.1 i 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.4. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.2 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza Ofertowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiającyinformuje, żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1. po dokonaniubadaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanieaukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie ofertydodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniugdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowanebędziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylkocena,23.1.3.sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczaniepostąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciemaukcji,23.1.4. wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowyprzydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej,wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszejoferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czaspozostały dozakończenia aukcji,23.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniejjednegopostąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenieconajmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejnąpięciominutowądogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczbydogrywek,23.1.6. gdziepostąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 %ceny całkowitej cenybrutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 AdresPortalu AukcjiPublicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/23.2.1.Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców: a) Zaproszeniedo udziału w aukcjielektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło(umożliwiające zalogowanie dosystemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom zapośrednictwem Portalu AukcjiPublicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzuofertowym.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

4 000,00 zł złotych (słownie: cztery tysiące złotych, 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie októrym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te potwierdzi brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakimkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkachwynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadkuwystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 20 załącznika nr 2 do SWZ(PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

wg kryterium określonego w pkt 21. SWZ
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napraw radia 1 din wysuwanego Pioneer avic X3- Świnna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napraw radia 1 din wysuwanego Pioneer avic X3. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI