Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dzierżawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223903609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89382100-be20-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
aWykonawcamiodbywasię drogą elektroniczną przy użyciu
PlatformyeZamawiającyhttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ orazpoczty elektronicznej.2.
Wykonawcazamierzający wziąćudział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi
posiadać kontona PlatformieeZamawiający. Wykonawca posiadającykonto na Platformie
eZamawiający ma dostęp doformularzy:złożenia, zmiany i wycofania oferty orazdo formularza do
komunikacji. 3. Wymaganiatechniczne iorganizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów
elektronicznych, cyfrowychodwzorowańdokumentów oraz informacji przekazywanychprzy ich użyciu
zostały opisane naPlatformieeZamawiający. 4. Wykonawca przystępując doniniejszego postępowania
o udzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania zPlatformy eZamawiający oraz
zobowiązujesiękorzystając z Platformy eZamawiający przestrzegaćpostanowień opisanych na
platformie.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy
do:złożenia,zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę
przekazaniadokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innychinformacji
przyjmuje siędatę ichprzekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadkuprzekazywania tych
dokumentóworazinformacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłaniabędzie
potwierdzeniedostarczeniawiadomości zawierającej dokument/informację z serwerapocztowego
Zamawiającego.7.Zamawiającyprzekazuje link do postępowaniahttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/
oraz NumerpostępowaniaZGN/PZP/12/2021 jako załącznik doniniejszej SWZ. Dane postępowanie
można wyszukaćrównież naLiście przetargów PZP, przetargi„Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców”.8.Wpostępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcamiwszczególności składanie dokumentówelektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki
dooferty),cyfrowych odwzorowań dokumentów orazprzekazywanie informacji odbywa się
elektroniczniezapośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na Platformie eZamawiający.
Wewszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługująsięnumerem ogłoszenia (BZP). Zamawiającymoże również komunikować się z
Wykonawcami zapomocąpoczty elektronicznej, email:pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 9. Dokumenty
elektroniczne (inneniż ofertaoraz załączniki do oferty)oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
dotyczącaprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych
jestZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery
1,01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się
zInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adres
email:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający
naZamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty,
którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
•Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
latod dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania
przezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: − na podstawie art.
15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16
RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie
zprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym zustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na
podstawie art.18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu
zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczącychnarusza przepisy RODO; • nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowaw art. 20 RODO; − napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danychosobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu
obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN/PZP/12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym, w zasobie
administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st.
Warszawy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku Nr 6 do SWZ – Opisie
przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik
Nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 38550000-5 - Liczniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przy naprawie/ wymianie uszkodzonego wodomierza
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin montażu ciepłomierzy od dnia podpisania umowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzyspełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,
dotyczące:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4
2) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.
są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w
którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających
siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego
Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów tzn.:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego nie mniejszą niż 100 000 zł;
5) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego nie mniejszą niż 100 000 zł
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Wyjaśnienie: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia informacji z KRS lub CEiDG, jeżeli
zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
8.4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określanych w art. 118 pzp składa oświadczenie – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówieni
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
umowy dotyczące:1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
c) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,
d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej,
e) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym,
f) w przypadku braku udostępnienia lokalu mieszkalnego, w celu wymiany wodomierzy, przez Najemcę we wcześniej ustalonym terminie z Najemcami i pracownikiem ZGN Żoliborz,
g) wynikającej z sytuacji epidemiologicznej i braku możliwości dostania się do lokalu Najemcy w dwóch wcześniej ustalonych terminach.
2) podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego
b) zmiana zakresu powierzonych prac.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy