Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dzierżawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223903609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9389d683-939b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl;adres email: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasię drogą elektroniczną przy użyciu PlatformyeZamawiającyhttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ orazpoczty elektronicznej.2. Wykonawcazamierzający wziąćudział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać kontona PlatformieeZamawiający. Wykonawca posiadającykonto na Platformie eZamawiający ma dostęp doformularzy:złożenia, zmiany i wycofania oferty orazdo formularza do komunikacji. 3. Wymaganiatechniczne iorganizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, cyfrowychodwzorowańdokumentów oraz informacji przekazywanychprzy ich użyciu zostały opisane naPlatformieeZamawiający. 4. Wykonawca przystępując doniniejszego postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania zPlatformy eZamawiający oraz zobowiązujesiękorzystając z Platformy eZamawiający przestrzegaćpostanowień opisanych na platformie.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazaniadokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innychinformacji przyjmuje siędatę ichprzekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadkuprzekazywania tych dokumentóworazinformacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłaniabędzie potwierdzeniedostarczeniawiadomości zawierającej dokument/informację z serwerapocztowego Zamawiającego.7.Zamawiającyprzekazuje link do postępowaniahttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz NumerpostępowaniaZGN/PZP/2/2021 jako załącznik doniniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukaćrównież naLiście przetargów PZP, przetargi„Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8.Wpostępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcamiwszczególności składanie dokumentówelektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki dooferty),cyfrowych odwzorowań dokumentów orazprzekazywanie informacji odbywa się elektroniczniezapośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na Platformie eZamawiający. Wewszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsięnumerem ogłoszenia (BZP). Zamawiającymoże również komunikować się z Wykonawcami zapomocąpoczty elektronicznej, email:pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 9. Dokumenty elektroniczne (inneniż ofertaoraz załączniki do oferty)oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę zapośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwośćskładania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowańdokumentów za pomocąpocztyelektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10.Sposób sporządzeniadokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów orazinformacji musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotyczącaprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery 1,01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się zInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adres email:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający naZamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; •Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 latod dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: − na podstawie art. 15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie zprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art.18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO; • nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; − napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN/PZP/4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 109340,00
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym, w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku Nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 38550000-5 - Liczniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przy naprawie/ wymianie uszkodzonego wodomierza
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin montażu ciepłomierzy od dnia podpisania umowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia nasumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego nie mniejszą niż 100 000 zł5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia nasumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego nie mniejszą niż 100 000 zł5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowanadojegoreprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,CentralnejEwidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; 8.2.Jeżeli wimieniuWykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania niewynikazdokumentów, o których mowa w pkt 8.1. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np.aktpowołaniana stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadkuspółekdziałających wsystemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowaspółkicywilnej lubuchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jakoumocowanegodoreprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy;8.2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przezWykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy