Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dzierżawa i montaż ciepłomierzy z odczytem radiowym, w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223903609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa i montaż ciepłomierzy z odczytem radiowym, w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb38962-829c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl;adres email: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiającyhttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ orazpoczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na PlatformieeZamawiający. Wykonawca posiadającykonto na Platformie eZamawiający ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany i wycofania oferty orazdo formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowańdokumentów oraz informacji przekazywanychprzy ich użyciu zostały opisane na PlatformieeZamawiający. 4. Wykonawca przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania zPlatformy eZamawiający oraz zobowiązuje siękorzystając z Platformy eZamawiający przestrzegaćpostanowień opisanych na platformie. 5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania dokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innychinformacji przyjmuje się datę ichprzekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadkuprzekazywania tych dokumentów orazinformacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłaniabędzie potwierdzenie dostarczeniawiadomości zawierającej dokument/informację z serwerapocztowego Zamawiającego.7. Zamawiającyprzekazuje link do postępowaniahttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postępowaniaZGN/PZP/2/2021 jako załącznik doniniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również naLiście przetargów PZP, przetargi„Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8. Wpostępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie dokumentówelektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty),cyfrowych odwzorowań dokumentów orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na Platformie eZamawiający. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem ogłoszenia (BZP). Zamawiającymoże również komunikować się z Wykonawcami za pomocąpoczty elektronicznej, email:pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 9. Dokumenty elektroniczne (inne niż ofertaoraz załączniki do oferty)oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę zapośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwośćskładania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocąpocztyelektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporządzeniadokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody zwymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiający nie przewidujesposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery 1, 01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z InspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego orazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; • Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: − na podstawie art. 15 RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN/PZP/5/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 112581,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i montaż ciepłomierzy z odczytem radiowym, w zasobie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku Nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 38550000-5 - Liczniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przy naprawie/ wymianie uszkodzonego ciep
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin montażu ciepłomierzy od dnia podpisania umowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejwzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjnąokreśloną przez zamawiającego nie mniejszą niż 100 000 zł5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejwzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjnąokreśloną przez zamawiającego nie mniejszą niż 100 000 zł5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana dojegoreprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, CentralnejEwidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; 8.2. Jeżeli wimieniuWykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynikazdokumentów, o których mowa w pkt 8.1. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. aktpowołaniana stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółekdziałających wsystemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółkicywilnej lubuchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanegodoreprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;8.2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przezWykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy