DZIERŻAWA ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DZIERŻAWA ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiotrków Trybunalski
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059874
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DZIERŻAWA ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 645 11 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZIERŻAWA ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd00270-b945-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych do aparatu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcmd.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmd.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ punkt 7

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.TP.280.3-3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) dzierżawa analizatora biochemicznego z drukarką współpracującą
z analizatorem - 1szt., zestaw komputerowy – 1 kpl. (komputer,
klawiatura, mysz optyczna, drukarka, czytnik kodów kreskowych)
2) dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych do aparatu

4.2.6.) Główny kod CPV: 38434500-1 - Analizatory biochemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy odczynników

4.3.6.) Waga: 9,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za odczynniki

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ISE wykonywane metodą potencjometrii bezpośredniej

4.3.6.) Waga: 8,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość kalibracji modułu ISE

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

4. zdolności technicznej lub zawodowej:
 Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wane w postępowaniu wyroby są oznaczone znakiem CE, spełniają wymagania zasadnicze oraz mogą być wprowadzone do obrotu i do używania na terytorium Polski – zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn. zm.) dla aparatu i odczynników.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Wykonawca zaznacza na składanych dokumentach, którego załącznika tabeli i pozycji dotyczy.
2. „Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej” do każdego odczynnika, kontroli, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1C (Tabela Nr 1, 2, 3, 4) do SWZ w formie papierowej i/lub na płycie CD.
Natomiast dla odczynników nie posiadających w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne niezbędne jest załączenie oświadczenia, że oferowane odczynniki nie zawierają w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 1999/45/EC.
Wykonawca zaznacza na składanych dokumentach, którego załącznika, tabeli i pozycji dotyczy.
3. Metodyki w języku polskim do każdego odczynnika, kontroli, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1C (Tabela Nr 1, 2, 3, 4) do SWZ w formie papierowej,
Wykonawca zaznacza na składanych dokumentach, którego załącznika, tabeli i pozycji dotyczy.
4. Dokument potwierdzający zużycie wody do 3 litrów na godzinę pracy przy pełnym obciążeniu aparatu,
Wykonawca zaznacza na składanym dokumencie, którego załącznika, tabeli i pozycji dotyczy.
5. Katalog-prospekt zaproponowanego analizatora do biochemii wraz z opisem technicznym (parametrami technicznymi) w języku polskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 Ustawy pzp wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w Załączniku Nr 4 wzór umowy do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pcmd.ezamawiający.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piotrków Trybunalski: Sprzedaż i dostawa ubrań ochronnych dla personelu medycznego.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piotrków Trybunalski: Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu piotrkowskiego w 2021r - III etap
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Na dostawę materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni na okres 12 miesięcy.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa materiałów zużywalnych do badań na potrzeby ZIiPR w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI