Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WYKONYWANIA BADAŃ W KIERUNKU SARS COV-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126308059
1.5.8.) Numer faksu: 126308059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WYKONYWANIA BADAŃ W KIERUNKU SARS COV-2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e989008-616e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portalorazpoczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Zamawiający.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl, pisemnie na adres Zamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901Kraków3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);4. W razie realizacji zamówieniapublicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1 lit b)RODO.5.odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania(komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tejustawy. 7.obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 8. w odniesieniu do danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9. Prawa osób których danesą przetwarzane:• prawo dostępu do danych osobowych;• prawo do sprostowania danychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania)• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nie przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podania danych osobowych jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane:• prawo dostępu do danychosobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)• prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;11. nie przysługuje Pani/Panu:• prawo dousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia(charakterystyka, wymiary itp.) Ilość ozn. JM Cena nettoza j.m. Wartość netto Podatek vat Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 Końcówki do pipet w zakresie 0,1 - 20 ul, Wolne od DNA/RNA. Końcówki zawiarają dwufazowy filtr chroniący przed zanieczyszczeniami. Ilość w opakowaniu max. 960 szt. Kompatybilne z pipetą Eppendorf 100 000 2 Końcówki do pipet 2 - 100 ul, Wolne od DNA/RNA. Końcówki zawiarają dwufazowy filtr chroniący przed zanieczyszczeniami. Ilość w opakowaniu max. 960 szt. Kompatybilne z pipetą Eppendorf 4000 3 Końcówki do pipet 0,5 - 1000 ul, wolne od DNA/RNA. Końcówki zawiarają dwufazowy filtr chroniący przed zanieczyszczeniami. Ilość w opakowaniu max. 960 szt. Kompatybilne z pipetą Eppendorf 100 000 4 Stripy w pasku 8 dołkowe, wolne od DNA/RNA , z płaskimi wieczkami- wieczka na pasku , produkowane z mikrobiologiczną kontrolą jakości w zakresie klasy 8 Creanroom, ISO 14644-1 100 000 5 Płytki 96 dołkowe z półrantem lub bez, z możliwością dzielenia na osobne oznaczenia 96 000 6 Folia do PCR, bezbarwna 1100 szt. 7 Izopropanol - 5L 4 op. razem Wszystkie końcówki pakowane w sekcjach 8 x 12 (równe rzędy), umożliwiające pipetowanie pipetą wielokanałową.