IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
dla cz. od 1-do 26 i od 28 do 30 - Cena |
80,00 |
dla cz. od 1 do 26 i od 28 do 30 - Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
dla cz. 27,31,32,33,34,35 - Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umów zawarte są we wzorach umów - Załączniki nr 5, 5a, 5b
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-06, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówki do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części 1 - minimum 2 paski czyli 16 probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbek opisany jest w rozdziale XI ust 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Probówki Falcone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są probówki Falcone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 2 - minimum 3 probówki do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Końcówki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 3 - minimum 24 sztuki końcówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z fitrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części 4 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 w SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:próbki dla części nr 5 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki jest opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 6 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno-uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 7 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 8 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno-uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 9 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbkę opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Końcówki do pipet typu Gilson |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek do pipet typu Gilson. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 10 - minimum 10 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Końcówki do pipet typu Gilson |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek do pipet typu Gilson. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 11 - minimum 10 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Plastiki do real-time PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa plastików do real-time PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 12 - minimum 50 sztuk probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Próbówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa próbówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno -użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 13- minimum 5 sztuk próbówek dla poz. 1. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 14 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 15 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 16 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 17 - minimum 5 sztuk probówek dla poz. 1. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 18 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 19 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 20 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju próbek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Probówek do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 21 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Probówki do biologii molekularnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówki do biologii molekularnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 22 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 23 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 24 - minimum 2 paski czyli 16 próbówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 25 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust.2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Probówki typu Eppendorf |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek typu Eppendorf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 26 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Statyw chłodzący |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa statywu chłodzącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Probówki o poj. 0,5-0,75 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa próbówek o poj. 0,5-0,75 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - uzytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 28 - minimum 8 sztuk probówek i korków do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust 2 SIWZWzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Probówki o poj. 0,3-0,4 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek o poj. 0,3-0,4 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 29 - minimum 8 sztuk probówek i korków do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Probówki o poj. 2 ml z kodem 2D na spodzie, zakręcane zewnętrznym korkiem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek o poj. 2 ml z kodem 2D na spodzie, zakręcane zewnętrznym korkiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Ocena techniczno - użytkowa |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla cześć nr 30 - minimum 8 sztuk probówek i korków do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust 2 SIWZ.Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Końcówki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 26
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Cena |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Pipeta automatyczna i końcówki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pipety automatycznej i końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38427000-7, 38437100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy pipety automatycznej wynosi - 28 dni roboczychTermin dostaw sukcesywnych końcówek wynosi - 36 miesięcyWzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
Pipeta automatyczna i końcówki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pipety automatycznej i końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 38437100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy pipety automatycznej wynosi - 28 dni roboczychTermin dostaw sukcesywnych końcówek wynosi - 36 miesięcyWzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ
Część nr: |
34 |
Nazwa: |
Końcówki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Część nr: |
35 |
Nazwa: |
Łaźnia wodna ze statywem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa łaźni wodnej ze statywem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ