IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach uregulowań art. 144 ust. 1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagaformy pisemnego aneksu. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczynąproponowanych zmian. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowyw zakresie zmiany: 1) przedmiotu Umowy zaoferowanego w ofercie na równoważny lub o lepszychparametrach, za cenę podaną w tej ofercie, w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot Umowy jestniedostępny na rynku i nie narusza to postanowień art. 140 ustawy Pzp. Wymianę przedmiotu Umowynależy uzgodnić z Użytkownikiem; 2) terminu dostawy w przypadku wystąpienia siły wyższej; 3)zmiany urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływna realizację Umowy; 4) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność tanastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy inie wynika z winy Wykonawcy; 5) zmiana wysokości ceny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dlaZamawiającego i nie była możliwa wcześniej do przewidzenia; 6) ewentualnej zmianypodwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samychwłaściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywaniazamówienia; 7) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, narealizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadaćwłaściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresiewymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez StronyProtokołu konieczności wskazującego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie(odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. Protokół konieczności będziezałącznikiem do aneksu Umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnejpod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-04, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
5.1.3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lubust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające dowykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonejprzestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lubnaprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organamiścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które sąodpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lubnieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobecWykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakazubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okresobowiązywania tego zakazu. 6.7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp,jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrówpublicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). W przypadku wskazania przezWykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, wformie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. 19.3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego - w celuzwiązanym z powyższym postępowaniem. 19.3.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianieniektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuję, że:19.3.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, PlacPolitechniki 1, 00-661 Warszawa; 19.3.1.2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychnadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować siępod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 19.3.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgody poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.dostawa źródła elektronów typu Shottky do Mikroskopu Elektronowego Hitachi HD2700., oznaczeniesprawy WIM/ZP/11/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w związku z przepisamiustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi orazustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W stosunku dowyłonionego Wykonawcy dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zawartej umowy oraz napodstawie przepisów prawa, art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO; 19.3.1.4. postępowanie o udzieleniezamówienia publicznego jest jawne; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ust. 1 i 5 orazart. 96 ust. 3 ustawy Pzp ze stosownymi ograniczeniami jawności (art. 8 ust.4 pkt. 1 i 2 i art. 96 ust. 3ai 3 b ustawy Pzp); 19.3.1.5. w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem,o którym mowa w pkt. 19.3.1.4.; 19.3.1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy, jednak nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających zniniejszego postępowania i zawartej umowy w wyniku tego postępowania; 19.3.1.7. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 19.3.1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, w tym profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO; 19.3.1.9. posiadaPani/Pan: 19.3.1.9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących, 19.3.1.9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych,* 19.3.1.9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO, ** 19.3.1.9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO; 19.3.1.10. nie przysługuje Pani/Panu: 19.3.1.10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych, 19.3.1.10.2. prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 19.3.1.10.3. na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 19.3.1.11. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku,o którym mowa w art. 15 ust.1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernego wysiłku Zamawiający możeżądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania daty lub nazwy postępowania o udzieleniezamówienia publicznego. 19.3.1.12. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci będzie musiał,podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osóbfizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.