I. 1) NAZWA I ADRES:
Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
49079783000000, ul.
ul. Wincentego Pola
22
,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 438 643, , e-mail
gabriela.sadlon@swns.pl, , faks
184 438 304.
Adres strony internetowej (URL):
www.swns.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://swns.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://swns.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu (33-300) przy ul. Wincentego Pola 22, Dziennik Podawczy.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
"Sadeckie Wodociagi sp. z o.o.", ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz, Dziennik Podawczy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy z Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub wejście w życie nowych przepisów prawa w zakresie przedmiotu Umowy, 3) zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający (Członek konsorcjum) lub Lider konsorcjum (Politechnika Krakowska w Krakowie) zawrze z Instytucją Pośredniczącą Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, wynikających z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. iż łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 3. Wszelkie zmiany treści umowy będą wymagać pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 4. Każda ze stron umowy będzie mogła wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Propozycja ta będzie musiała wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian, a, o ile to właściwe, zawierać także dowody na potwierdzenie rzeczywistego istnienia tych okoliczności. 5. Zmiany postanowień zawartej umowy nie mogą doprowadzić do naruszenia art. 144 ust.1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-25, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa odbiorników (urządzeń) bateryjnych z możliwością podpięcia do stałego zasilania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę odbiorników (urządzeń) bateryjnych z możliwością podpięcia do stałego zasilania – 80 zestawów:1. Odbiornik radiowy do odczytywania sygnału radiowego z modułów radiowych montowanych bezpośrednio na wodomierzach, posiadający poniższe właściwości:a) komunikacja z protokołami komunikacyjnymi: wM-Bus (EN13757-3/-4), PRIOS, OMSb) częstotliwość pracy: 868,95 MHz (Tryb T1/C1) c) wyposażenie w kartę GSM z 10 GB transmisją danych oraz wbudowany modem GSMd) transmisja danych na serwer FTP lub SFTP za pomocą karty GSM e) co najmniej 2 wejścia antenowe umożliwiające montaż dowolnego typu anten pracujących na paśmie 868 MHzf) zintegrowany precyzyjny zegar czasu rzeczywistegog) automatyczna synchronizacja czasu NTPh) lokalna lub zdalna konfiguracjai) odczyt Interwałów radia od 5 minut do 24 godzinj) przechowywanie do 4000 odczytanych liczników lub 250000 telegramów dotyczących odczytów radiowych oraz alarmów z nakładek radiowychk) filtrowanie odbieranych danych oraz funkcje ,,rejestratora danych”l)pakiet baterii w zestawie, z możliwością ich wymian na miejscu bez utraty danych dla urządzeń bateryjnych m) zasięg odbioru danych w terenie otwartym do 500mn) automatyczne przełączanie na zasilanie bateryjne w przypadku braku napięcia2. Warunki użytkowania: a) zakresy temperatury pracy: -20 … +70°C, b) Wskaźnik zabezpieczenia: IP 65, c) Wilgotność 10% do 90% (bez kondensacji) 3. Komunikacja: a) GSM / GPRS b) ISM (wM-Bus) 4. Zasianie: Typ zasilania: Bateria litowa oraz zasilanie zewnętrzne 230V 5. Typowa moc: 5VA a) Napięcie nominalne: 12…24 V DC, b) Dopuszczalne napięcie: 6…36 V DC, 6. Pozostałe wymagania: a) Każdy zestaw (koncentrator) wmontowany w skrzynię ochroną (wymiary skrzyni winny pozwolić na zamontowanie urządzeń wraz z zasilaczem sieciowym) przystosowaną i wyposażoną w elementy konieczne do montażu. Skrzynia o podwyższonej odporności na promieniowanie UV, wyposażona w zamek lub zamknięcie na śrubę, klasa odporności IP 65. b) Elementy konieczne do montażu zestawów urządzeń należy dostarczyć w ilościach niezbędnych, biorąc pod uwagę możliwość montażu ½ zestawów do ściany oraz ½ zestawów do słupa i w ten sposób obliczyć ilości niezbędnych obejm (cybantów), śrubunków etc. 7. Anteny dookólne do długości 1,8 m (średnica zewnętrzna od 20-23mm) – szt. 50Parametry anten:Zakres częstotliwości: 860-880 MHzZysk energetyczny anteny: 8.2dBi Poziomy kąt widzenia: Dookólna Pionowy kąt widzenia: 14°Impedancja: 50 ohm Moc wejściowa: 150W Średnica masztu do montażu anteny: 16-54mmZakres temperatury pracy: -30 - +70°C Typ złącza: NW skład anten wchodzi 200 m przewodu antenowego wraz z 50 złączami umożliwiającymi połączenie 50 anten z urządzeniem (odbiornikiem) oraz cybanty, ilościach niezbędnych do montażu.8. Anteny dookólne do długości 1,2 m (średnica zewnętrzna od 20-23mm) – szt. 30Parametry anten:Zakres częstotliwości: 860-880 MHzZysk energetyczny anteny: 6.2dBi Poziomy kąt widzenia: Dookólna Pionowy kąt widzenia: 23°Impedancja: 50 ohm Moc wejściowa: 100W Średnica masztu do montażu anteny: 16-54mmZakres temperatury pracy: -30 - +70°C Typ złącza: NW skład anten wchodzi 90 m przewodu antenowego wraz z 30 złączami umożliwiającymi połączenie 30 anten z urządzeniem (odbiornikiem) oraz cybanty, w ilościach niezbędnych do montażu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38291000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany okres gwarancji, na jaki gwarancja powinna zostać udzielona Zamawiającemu wynosi: a) dla odbiorników radiowych i oprzyrządowania - 36 miesięcy;b) dla baterii do odbiorników radiowych – 36 miesięcy.W okresie gwarancji Dostawca jest odpowiedzialny za prawidłowe działanie (zgodnie z przeznaczeniem) przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do dokonywania: okresowych profesjonalnych pełnych serwisów urządzeń gwarantujących ich należytą i nieprzerwaną pracę i przeglądów urządzeń (nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy oraz niezwłocznie – każdorazowo na wezwanie użytkownika w przypadku zauważonej nieprawidłowości w działaniu),koszty serwisów i technicznych przeglądów urządzeń w okresie gwarancji ponosi Dostawca.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów montażowo-konstrukcyjnych do montażu urządzeń zdalnego odczytu wodomierzy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów do montażu urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy, zgodnie z opisem poniżej: 1. Obejma stalowa do zamocowania masztów antenowych do muru – 45 kompletów:a) Materiał: Stal ocynkowana galwanicznie,b) Średnica masztu: max. 50 mm,c) Odległość rury od muru: 500 mm, d) Mocowanie: 10 x Kołki rozporowe Ø 8 mm,e) Posiada podporę,f) Gwarancja: 36,miesięcy.2. Obejma stalowa do przymocowania masztów pod kątem prostym – 80 szt.:a) Materiał: Stal ocynkowana galwanicznie, b) Średnica masztu: max. 50 mm, c) Średnica cybantu: Ø 10 mm,d) Gwarancja: 36 miesięcy.3. Stalowa obejma dystansowa masztu – 80 szt.:a) Materiał: Stal ocynkowana galwanicznie,b) Średnica masztu: max. 60 mm,c) Średnica cybantu: Ø 10 mm,d) Gwarancja: 36 miesięcy.4. Rura stalowa ocynkowana średnicy 1 cal, długości 6 mb - 40 szt.5. Łącznik (odskocznia) 500 mm – stalowy uchwyt umożliwiający równoległe łączenie masztów – 40 kompletów:a) Materiał: stal ocynkowana galwanicznie,b) Maksymalna średnica masztu głównego 76 mm,c) Maksymalna średnica masztu dostawionego 50 mm,d) Odległość pomiędzy masztami 500 mm,e) Zestaw 2szt. 6. Naciąg liny stalowej (śruba rzymska) M6 – 35 szt.:a) Materiał: stal b) Powłoka: cynk galwaniczny 7.Uchwyt masztu kominowy - obejma kominowa taśmowa 5m – 10 kompletów:a) długość taśmy: 2x5m,b) kształtownik: 2 szt. (30x30x1,5mm),c) śruba napinająca taśmę: 4 szt. – M12,d) cybant 2szt. – M8,e) narożnik ochronny: 6 szt. 8. Uchwyt słupowy kamer 70-280 mm – 50 kompletów:a) Materiał: stal-malowanie proszkowe,b) Zakres średnic słupa: 70 – 280 mm,c) Szerokość taśmy: 26 mm,d) Współpraca: TP-207, BR-145H, BR300TP, TP-210.9. Korytka elektroinstalacyjne - listwa kablowa 40 x 25 – 2 m – 5 szt.:a) Kolor: biały, b) Wykonane z mocnego PCV,c) Montaż w pionie i poziomie.10. Kołek szybkiego montażu z kołnierzem 60 x 6 – 100 szt.:a) Średnica kołka: 6,0 mm,b) Długość kołka: 60 mm,c) Średnica wkręta: 3,9 mm,d) Max długość użytkowa: 30 mm,e) Gniazdo: PZ2,f) Materiał kołek: polipropylen,g) Materiał wkręt: stal ocynkowana.11. Pręt ocynkowany gwintowany M 12x1000 – 30 szt.:a) Pręt gwintowany stosowany w budownictwie, przemyśle do łącznia podwieszania elementów konstrukcyjnych,b) Materiał: stal klasa 4.8,c) Powłoka: ocynk galwaniczny,d) Gwint metryczny,e) Norma: DIN 976.12. Linka lina stalowa w otulinie PCV średn. 3-4 mm – 200 mb. 1 rolka.13. Kotwa pierścieniowa do betonu 10x120/40 - 50 szt. 14. Kołek rozporowy ramowy (klucz) 12x120 50 szt. – 2 opakowania.15. Kołek rozporowy KKX 10x60 100 szt. – 2 opakowania:a) Średnica kołka: 10 mm,b) Długość koszulki: 60 mm,c) Wymiar wkręta (średnica x długość) 6 x 60,d) Łeb na kluczyk: 10 mm.16. Akryl szpachlowy 310ml biały – 3 szt. 17. Uszczelniacz dekarski bezbarwny silikon 300 ml – 3 szt. 18. Nakrętka samohamowna M12 x 100 szt – 1,5 opakowania – (150 szt.) Nakrętka z gwintem metrycznymM12 wyposażona w uszczelkę uniemożliwiającą samoczynne luzowanie się nakrętki pod wpływem wibracji. 19. Nakrętka sześciokątna M12 DIN 934 ocynk – 4 kg (280 szt.).20. Podkładka M12 ocynkowana – 1 kg.:a) Materiał: stal,b) Powłoka: cynk galwaniczny,c) Średnica otworu: 13,0 mm .21. Podkładka powiększona M12 ocynkowana – 3 kg.22. Zacisk kabłąkowy stalowy ocynkowany do lin 3 mm – 80 szt.23. Opaska Kablowa UV 4,5 x 360 opakowanie 100 szt – 6 opakowań.24. Opaska Kablowa UV 7,5 x 540 opakowanie 100 szt – 6 opakowań.25. Obejma zaciskowa do montowania odciągów ocynkowany – 10 kompletów:a) do zamocowania trzech odciągów do masztu,b) Średnica masztu Ø 30 ... 50 mm,c) Całość ocynkowana galwanicznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji: a) 36 miesięcy dla pozycji nr 1, 2 i 3,b) 24 miesiące dla pozycji nr 4-25.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów elektrycznych do montażu urządzeń zdalnego odczytu wodomierzy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi dostawę materiałów elektrycznych do montażu urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy, zgodnie z opisem poniżej:1. Przewód 400 mb:a) Rodzaj przewodu: YKY (NYY-J/0),b) Napięcie pracy: 0,6/1 kV,c) Liczba i przekrój znamionowy żył: 3 x 1,5 mm²,d) Przybliżona średnica przewodu: 9,8 mm,e) Znamionowa grubość izolacji: 0,8 mm,f) Znamionowa grubość opony: 1,8 mm,g) Reakcja na ogień: (CPR) Eca,h) Min promień gięcia: 10 x zewnętrzna średnica kabla,i) Max oporność żyły w temp. 20°C: 12,2 Ω/km,j) Min oporność izolacji w temp. 70°C: 9,5 mΩ/km,k) Przybliżona masa przewodu: 137 kg/km.2. Licznik energii elektrycznej 230 V AC - 36 szt.:a) Napięcie znamionowe: 230 V AC,b) Prąd znamionowy: 5-32 A,c) Obciążalność: 0,05 Ib - Imax (typ bezpośredniego dostępu) lub 0,02 Ib - Imax (dostęp przez transformator),d) Wyświetlanie danych: wyświetlacz LCD,e) Wskazanie zasilania: zielone światło,f) Wskazanie impulsu energii elektrycznej: Czerwone światło (gdy pojawia się sygnał próbkowania, świeci przez około 80 ms),g) Metoda montażu: szyna DIN 35 mm,h) Środowisko pracy: -25 ℃ ~ 55 ℃, ≤95% RH.3. Wyłącznik różnicowo-prądowy jednofazowy 80 szt.: Wyłącznik różnicowo-prądowy typu AC z członem nadprądowym i charakterystyką typu B oraz prądzie różnicowym 30 mA mający zastosowanie w obwodach elektrycznych zasilanych prądem 50/60 Hz o napięciu znamionowym 230 V:a) wykonanie zgodnie z normą IEC/EN 61008-1,b) możliwość podłączenia za pomocą szyn grzebieniowych,c) maksymalny przekrój przewodów przyłączeniowych do 25 mm,d) moment dokręcenia zacisków przyłączeniowych: 3 Nm,e) wytrzymałość na udar prądowy do 6 kA,f) podwyższona niezawodność przy zanieczyszczonym środowisku pracy,g) klasa ochrony IP20,h) Prąd znamionowy: 25A,i) Liczba biegunów: 2P.4. Obudowa licznika energii elektrycznej - 36 szt.a) Obudowa natynkowa: liczba rzędów 1, liczba modułów 3, b) Szyna DIN 35 mm,c) Ip 65,d) Pokrywa zamykana,e) Materiał tworzywo sztuczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31200000-8, 31320000-5, 38551000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany okres gwarancji, na jaki gwarancja powinna zostać udzielona Zamawiającemu wynosi 36 miesięcy.