Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakub.jung@fuw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15596a49-6895-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045048/74/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.163 Dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkami komunikacji elektronicznej są platformy: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal albo poczta elektroniczna (e-mail).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub do skrzynki poczty elektronicznej. Identyfikator postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Zamawiający pracuje (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy, określonych w Zarządzeniu Nr 130 Rektora UW z dnia 20 października 2021 r. w sprawie dni wolnych od pracy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w roku 2022 od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 16.00. Zarządzenie dostępne na stronie internetowej UW: https://www.uw.edu.pl/wp-content/uploads/2021/10/m.2021.255.zarz_.130.pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 26 SWZ oraz zał. nr 4 do SWZ zawierają wszelkie postanowienia w tym zakresie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 26 SWZ oraz zał. nr 4 do SWZ zawierają wszelkie postanowienia w tym zakresie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WF-37-41/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem, w tym w ilości i o parametrach wskazanych poniżej:
1) Zasilacz wysokiego napięcia HV GEN3 XRD do dyfraktometru PANalytical X’Pert (posiadanego aktualnie przez zamawiającego) oraz jego wymiana.
2) Przewód odpowiadający za rozpoznanie typu lampy do dyfraktometru PANalytical X’Pert (posiadanego aktualnie przez zamawiającego) oraz jego wymiana.
3) Instalacja elementów wymagających integracji z aktualną konstrukcją dyfraktometru PANalytical X’Pert (posiadanego aktualnie przez zamawiającego) musi zostać przeprowadzona przez podmiot dysponujący doświadczeniem w tym zakresie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie postanowienia w tym zakresie zawiera rozdział 20 i 21 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia i warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2.
Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 13 ust. 2 pkt 1, 2 i 3 oraz ust. 3 SWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające oferowane w Szczegółowym opisie technicznym oferowanego przedmiotu zamówienia, parametry techniczne i funkcjonalne:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia kart katalogowych, potwierdzających iż oferowany przedmiot zamówienia charakteryzuje się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego
parametrami technicznymi. Zamawiający dopuszcza złożenie kart katalogowych sporządzonych w języku angielskim. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające oferowane w Szczegółowym opisie technicznym oferowanego przedmiotu zamówienia, parametry techniczne i funkcjonalne:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia kart katalogowych, potwierdzających iż oferowany przedmiot zamówienia charakteryzuje się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego
parametrami technicznymi. Zamawiający dopuszcza złożenie kart katalogowych sporządzonych w języku angielskim.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Zamawiający żąda, żeby Wykonawca złożył wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ), który składa się na treść oferty i nie ma możliwości jego uzupełnienia w przypadku jeśli Wykonawca nie złoży tego dokumentu. Do oferty należy dołączyć obligatoryjnie
Szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu, który składa się na treść oferty i nie ma możliwości jego uzupełnienia, w przypadku jeśli Wykonawca nie złoży tego dokumentu. W ofercie należy obligatoryjnie podać nazwę producenta oraz numer katalogowy (lub inne
oznaczenia identyfikacyjne), określające oferowany przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. W przypadku jeśli przedmiot zamówienia nie posiada numeru katalogowego (jest wykonywany na zamówienie), w ofercie należy wyraźnie o tym
poinformować oraz jeśli to możliwe – podać inne oznaczenia identyfikacyjne (Oferty, w których te dane zostaną pominięte, zostaną odrzucone).
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności musi być
złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii
pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wszelkie postanowienia w tym zakresie zawiera rozdział 14 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy (zał. nr 4 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą:
https://www.fuw.edu.pl/zamowieniapubliczne.html
2. Zamawiający dopuszcza złożenie kart katalogowych sporządzonych w języku angielskim.
3. Wszelkie nieuregulowane kwestie są wyjaśnione w SWZ niniejszego postępowania.