Dostawa zestawu anemometru CTA oraz dodatkowo dwóch sond i dwóch suportów do sond,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zestawu anemometru CTA oraz dodatkowo dwóch sond i dwóch suportów do sond, nr sprawy WF-37-12/22
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-05
  • ZamawiającyUniwersytet Warszawski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00129061
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu anemometru CTA oraz dodatkowo dwóch sond i dwóch suportów do sond, nr sprawy WF-37-12/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rutkowska.agnieszka@fuw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka sektora finansów publicznych-uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawu anemometru CTA oraz dodatkowo dwóch sond i dwóch suportów do sond, nr sprawy WF-37-12/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5423e51d-c147-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzp.uw.edu.pl/postepowaniaprzetargowe

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną;
- przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu;
Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami:
rutkowska.agnieszka@fuw.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty
oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub do skrzynki poczty
elektronicznej.
4. Identyfikator postępowania dostępny jest są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO zawiera SWZ rozdział 26 Klauzula informacyjna RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WF-37-12/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu anemometru CTA oraz dodatkowo dwóch sond i dwóch suportów do sond dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego składający się z:
Pozycja 1: zestaw anemometru CTA,
Pozycja 2: dwie dodatkowe sondy,
Pozycja 3: dwa suporty do sond.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38121000-9 - Anemometry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wszelkie szczegóły dotyczące opisu kryteriów , którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajdują się w SWZ, a w szczególności w rozdziale 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamowienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału z postępowaniu Zamawiający żąda :
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, według wzoru z załącznika nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie
każdego w Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ- według załącznika nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić tymczasowe potwierdzenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające oferowane, w Szczegółowym opisie oferowanego przedmiotu zamówienia,
parametry techniczne i funkcjonalne:
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający
żąda złożenia kart katalogowych (do wszystkich pozycji postępowania), potwierdzających iż oferowany przedmiot
zamówienia charakteryzuje się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi. Zamawiający
dopuszcza złożenie kart katalogowych sporządzonych w języku angielskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające oferowane, w Szczegółowym opisie oferowanego przedmiotu zamówienia,
parametry techniczne i funkcjonalne:
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający
żąda złożenia kart katalogowych (do wszystkich pozycji postępowania), potwierdzających iż oferowany przedmiot
zamówienia charakteryzuje się wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi. Zamawiający
dopuszcza złożenie kart katalogowych sporządzonych w języku angielskim.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zamawiający jest zobowiązany złożyć w terminie składania ofert wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
który składa się na treść oferty i nie ma możliwości jego uzupełnienia w przypadku jeśli Wykonawca nie złoży tego
dokumentu. Do oferty należy dołączyć obligatoryjnie Szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu, który składa się na
treść oferty i nie ma możliwości jego uzupełnienia, w przypadku jeśli Wykonawca nie złoży tego dokumentu. Wymaganie
dotyczące Szczegółowego opisu technicznego dotyczy wszystkich części postępowania. W ofercie należy obligatoryjnie
podać nazwę producenta oraz numer katalogowy (lub inne oznaczenia identyfikacyjne), określające oferowany przedmiot
zamówienia w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. W przypadku jeśli przedmiot zamówienia nie posiada
numeru katalogowego (jest wykonywany na zamówienie), w ofercie należy wyraźnie o tym poinformować oraz jeśli to
możliwe – podać inne oznaczenia identyfikacyjne (Oferty, w których te dane zostaną pominięte, zostaną odrzucone).
2. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączy;
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ-wg załącznika nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić tymczasowe potwierdzenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów
rejestracyjnych). Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności musi być złożone w postaci elektronicznej, opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnione do
reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa
poświadczonej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia w tym zakresie reguluje w szczególności rozdział 14 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia w tym zakresie zawiera rozdział 25 SWZ oraz wzór umowy załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-05 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane
z prowadzoną procedurą.
https://www.fuw.edu.pl/zamowieniapubliczne.html
Wszelkie nieuregulowane kwestie są wyjaśnione w SWZ niniejszego postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI