Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, zaprogramowanie i uruchomienie wraz z niezbędnym osprzętem stacji operatorskiej, aplikacji wizualizacji SSP oraz SSWiN i KD (...), dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGliwice
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-06-21
ZamawiającyNARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
Numer ogłoszenia2021/BZP 00072769
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072769 z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy ˜Dostawa, zaprogramowanie i uruchomienie wraz z niezbędnym osprzętem stacji operatorskiej, aplikacji wizualizacji SSP oraz SSWiN i KD (...), dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 00028836600028
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.io.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa, zaprogramowanie i uruchomienie wraz z niezbędnym osprzętem stacji operatorskiej, aplikacji wizualizacji SSP oraz SSWiN i KD (...), dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Zzastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XIII oraz VII SWZ, komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacjielektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@io.gliwice.pl ( zwyłączeniem ofert)2) poprzez miniPortal, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępny pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portalWykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP . Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy:1) formularza komunikacji, za pomocą którego Wykonawca może wysłać doZamawiającego: a) pytanie; b) wyjaśnienie, uzupełnienie; c) pisma w innych sprawach niż określone wpkt. a) oraz b)Za pomocą „formularza do komunikacji” nie należy składać ofert przetargowych,wprowadzać zmian do oferty, wycofywać oferty. Oferty przetargowe złożone przez „formularz dokomunikacji” nie są rejestrowane przez miniPortal, a tym samym nie są odnotowywane zmiany,wycofania, a podczas sesji otwarcia ofert nie można dokumentów odszyfrować.2) złożenia, zmiany,wycofania oferty za pomocą którego Wykonawca ma wysłać do Zamawiającego: a) ofertę; b) zgłosićzmianę w ofercie;c) wycofać ofertę. Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystnie zminiPortalu jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Oferty, oświadczenia, októrych mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, októrym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, októrym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającegozasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, wformatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz.346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanieprzez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego,podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formieelektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w języku polskim. Pozostałe informacje zawarte są SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuje się, że: 1) Administratorem danych osobowychprzetwarzanych w związku z prowadzeniem przez Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwicepostępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie zawarciem i realizacją umów wsprawie zamówień publicznych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie –Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa Oddział Gliwice, ul. WybrzeżeArmii Krajowej 15, 44-102 Gliwice2) Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy InstytutOnkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. WybrzeżeArmii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, tel. 32 278 91 853) Wyżej określone dane osobowe przetwarzanesą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia irealizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego( art. 6 ust. 1b RODO). 4) Odbiorcy danych: danenie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.5) Daneprzechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej niż doupływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy.6) Osoby, których dane podlegająprzetwarzaniu, posiadają prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia,ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody naprzetwarzanie przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodnośćz prawem przetwarzania, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO) wprzypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy dotyczące ochrony danychosobowych.7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udziału w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego oraz następnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawiezamówienia publicznego. Konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości udziału wpostępowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜DO/DZ – TPbn- 381–2 –30 / 21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, zaprogramowanie i uruchomienie wraz z niezbędnym osprzętem stacji operatorskiej, aplikacji wizualizacji SSP oraz SSWiN i KD, wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej instalacji dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach. Opis przedmiotu zamówienia orazwarunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: a) Opis przedmiotu zamówienia zał. 2 do SWZ, b) Projektowane postanowieniaumowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował siękryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: minimum 2 osobami, które ukończyły szkolenie z zakresu instalacji i konfiguracji zaproponowanej platformy służącej do wizualizacji i integracji systemów bezpieczeństwa obiektowego, potwierdzone certyfikatem ukończenia szkolenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, zostanie spełniony pod warunkiem, że jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy łącznie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże/ą dysponowanie osobami o których mowa powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
˜Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniającychzasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia, wraz z oświadczeniami, októrym mowa w pkt. 1 oraz 2 powyżej , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianiewarunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jegozasoby – załącznik 3.1, 4.1 do SWZ Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcyzasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienialub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta zezdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanielub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postacielektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy)zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje sięcyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowegoodwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowegoodwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniającyzasoby lub notariusz. Aktualne na dzień składania ofert: „Oświadczenie Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniWykonawcy” - załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4ustawy Pzp dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celupotwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejlub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, októrych mowa w zdaniu 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów ( stosowne oświadczenie w treści oferty – załącznik nr 1 do SWZ, dla podmiotówudostepniających swoje zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp oświadczeniezawarte jest w zobowiązaniu podmiotu udostepniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ).Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania niewynika z dokumentów, o których mowa w zadaniu 1 powyżej, zamawiający wymaga odwykonawcy złożenia oprócz dokumentu określonego w zdaniu 1 powyżej, pełnomocnictwa lubinnego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcyPełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdypełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznympodpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającymzgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczeniazgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonaćmocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. Powyższe dotyczyrównież: − osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia publicznego, − osoby działającej w imieniu podmiotu udostepniającego zasoby nazasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosownepełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscywspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikaćalbo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywaławszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lubupoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzieleniezamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załączniknr 3 oraz 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, wktórym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brakpodstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZpodstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:5.1 Oświadczenie w zakresie braku podstawwykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia;5.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który wodniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszczasię oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składająceofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelkakorespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnikWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, które zostaną wprowadzone do treściumowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ § 7 ZMIANY UMOWY1. Zamawiający z inicjatywywłasnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadkukonieczności skorygowania ceny brutto w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawkapodatku VAT).2. Zmiana określona w ust. 1 powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej wżycie na podstawie odrębnych przepisów.3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagajązachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy do umowy będą ważne po ichpodpisaniu przez obie Strony. 4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następująceprzypadki:1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron,2) zmiana danych rejestrowych lubteleadresowych Stron,3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjnąumowy (np. zmiana nr rachunku bankowego Stron).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Należy wybrać następujące dane: 1. Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach (44-102 Gliwice, woj. Śląskie)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
˜Pełna nazwa postępowania: Dostawa, zaprogramowanie i uruchomienie wraz z niezbędnym osprzętem stacji operatorskiej, aplikacji wizualizacji SSP oraz SSWiN i KD, wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej instalacji dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ustawienie anteny - Wodzisław Śląski
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania20-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ustawienie anteny, nie mam sygnału w tv.
Zainteresowanych proszę o kontakt.