Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜„Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża mechaniczna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000179631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Stołeczna 21
1.5.2.) Miejscowość: ˜Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜15-879
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜85 742-12-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜szkola@zst.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zst.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: ˜Miasto Białystok
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜966 211 72 20
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ˜Słonimska 1
1.11.4.) Miejscowość: ˜Białystok
1.11.5.) Kod pocztowy: ˜15-950
1.11.6.) Województwo: podlaskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ˜zzp@um.bialystok.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: ˜https://bip.bialystok.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża mechaniczna”
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d0b16e16-c1cc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜http://zst.bialystok.pl/dla-partnera/ogloszenie-o-zamowieniu-publicznym-znak-sprawy-26-4-2021/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP-u(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej szkola@zst.bialystok.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin. Wykonawcaakceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy - „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” - wynosi 150MB. Ofertę składa się pod rygoremnieważności w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub wpostaci elektronicznej (podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), w jednym zewskazanych formatów danych: .pdf, .doc, .docx. Rekomendowany przez Zamawiającego format plikówto .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego zformatów kompresji: .zip, .7Z. Zamawiający dopuszcza również inne formaty danych, a także inneformaty kompresji spośród formatów określonych w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrówz dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), zwanego dalej rozporządzeniem KRI, przyczym Wykonawca powinien przygotować dokument elektroniczny z uwzględnieniem definicjipisemności zawartej art. 7 pkt 16 ustawy Pzp oraz § 10 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Informacje o przetwarzaniu danych osobowychZgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r. sprost.Dz. U. UE L 127 s.2 z 2018 r.), zwanego RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski wBiałymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Białymstoku,ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarciaumowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym wofercie) w celu dokonania oceny oferty (np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta) lub ułatwieniekontaktu z oferentem;4) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp doinformacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym danena podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administratorw granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostałyzawarte w ofercie;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikającyz przepisów prawa dotyczących archiwizacji, tj. przez okres 5 lat;6) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty zanieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz zdolności wykonawcydo należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcyz postępowania lub odrzucenie jego oferty;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych, prawo do sprostowania danych (co nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy), sprzeciwu wobecprzetwarzania, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜26.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1) Część I - STANOWISKO KOMPUTEROWE Z OPROGRAMOWANIEM DIAGNOSTYCZNYM DO SPRAWDZANIA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część II – OSCYLOSKOP WIELOKANAŁOWY – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38342000-4 - Oscyloskopy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część III – STÓŁ PROBIERCZY DO BADANIA ALTERNATORÓW I ROZRUSZNIKÓW – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część IV – CENTRUM OBRÓBCZE TOKARKA Z FREZARKĄ – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42621000-5 - Tokarki
42623000-9 - Frezarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część V – ANALIZATOR SPALIN Z SONDĄ DO POBORU SPALIN – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część VI – PRÓBNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA DLA ZI I ZS – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część VII – PRZECINARKA TAŚMOWA – 1 SZT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część VIII – KOMPLET SZLIFIEREK PNEUMATYCZNYCH – 1 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny