„Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża mechaniczna”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • ZamawiającyZespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082484
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜„Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża mechaniczna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000179631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Stołeczna 21

1.5.2.) Miejscowość: ˜Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜15-879

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜85 742-12-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜szkola@zst.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zst.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: ˜Miasto Białystok

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜966 211 72 20

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ˜Słonimska 1

1.11.4.) Miejscowość: ˜Białystok

1.11.5.) Kod pocztowy: ˜15-950

1.11.6.) Województwo: podlaskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ˜zzp@um.bialystok.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: ˜https://bip.bialystok.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża mechaniczna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d0b16e16-c1cc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://zst.bialystok.pl/dla-partnera/ogloszenie-o-zamowieniu-publicznym-znak-sprawy-26-4-2021/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP-u(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej szkola@zst.bialystok.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin. Wykonawcaakceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy - „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” - wynosi 150MB. Ofertę składa się pod rygoremnieważności w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub wpostaci elektronicznej (podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), w jednym zewskazanych formatów danych: .pdf, .doc, .docx. Rekomendowany przez Zamawiającego format plikówto .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego zformatów kompresji: .zip, .7Z. Zamawiający dopuszcza również inne formaty danych, a także inneformaty kompresji spośród formatów określonych w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrówz dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), zwanego dalej rozporządzeniem KRI, przyczym Wykonawca powinien przygotować dokument elektroniczny z uwzględnieniem definicjipisemności zawartej art. 7 pkt 16 ustawy Pzp oraz § 10 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Informacje o przetwarzaniu danych osobowychZgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r. sprost.Dz. U. UE L 127 s.2 z 2018 r.), zwanego RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski wBiałymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Białymstoku,ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarciaumowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym wofercie) w celu dokonania oceny oferty (np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta) lub ułatwieniekontaktu z oferentem;4) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp doinformacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym danena podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administratorw granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostałyzawarte w ofercie;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikającyz przepisów prawa dotyczących archiwizacji, tj. przez okres 5 lat;6) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty zanieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz zdolności wykonawcydo należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcyz postępowania lub odrzucenie jego oferty;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych, prawo do sprostowania danych (co nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy), sprzeciwu wobecprzetwarzania, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜26.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1) Część I - STANOWISKO KOMPUTEROWE Z OPROGRAMOWANIEM DIAGNOSTYCZNYM DO SPRAWDZANIA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część II – OSCYLOSKOP WIELOKANAŁOWY – 1 SZT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38342000-4 - Oscyloskopy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część III – STÓŁ PROBIERCZY DO BADANIA ALTERNATORÓW I ROZRUSZNIKÓW – 1 SZT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część IV – CENTRUM OBRÓBCZE TOKARKA Z FREZARKĄ – 1 SZT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42621000-5 - Tokarki

42623000-9 - Frezarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część V – ANALIZATOR SPALIN Z SONDĄ DO POBORU SPALIN – 1 SZT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część VI – PRÓBNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA DLA ZI I ZS – 1 SZT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część VII – PRZECINARKA TAŚMOWA – 1 SZT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część VIII – KOMPLET SZLIFIEREK PNEUMATYCZNYCH – 1 kpl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższąliczbę punktów we wskazanych kryteriach.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofertbędzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium onajwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będziemożna dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli teoferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówlub oświadczeń.4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczącychzłożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany wjej treści.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Załącznika nr 4 doSWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu - oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wgZałącznika nr 4 do SWZ) - składa każdy z Wykonawców.2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwegorejestru.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RzeczypospolitejPolskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawionew kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ileWykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania niewynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiający może żądać od Wykonawcypełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy.6. Przepis pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.7. Przepisy pkt 2, 4 i 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotuudostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcyniebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt2, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranychsamodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu - oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wgZałącznika nr 4 do SWZ) - składa każdy z Wykonawców.2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwegorejestru.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RzeczypospolitejPolskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawionew kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, jeżeliZamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ileWykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania niewynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiający może żądać od Wykonawcypełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy.6. Przepis pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.7. Przepisy pkt 2, 4 i 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotuudostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcyniebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt2, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranychsamodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. ibędą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).2. Zmiana umowy nastąpić może w następujących sytuacjach:1) w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowywykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lubnabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nie zachodzą wobecniego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;2) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne iniemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej") iinne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze Stron umowy. Strony mają prawo doskorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czastrwania siły przeszkód. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania sięnawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznośćprawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności,skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnychwarunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególnościterminu realizacji zamówienia;4) w przypadku zaistnienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmiotypracami na obiekcie, uniemożliwiającymi montaż urządzeń w sposób zgodny z zasadamitechnicznymi – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowywyłącznie o obiektywnie uzasadniony czas trwania tych przyczyn;5) jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w ofercie stanowiącejZałącznik Nr 2 do umowy z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji,dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającegominimalne wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia, w tym równoważnego podwzględem jakości. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania ww. okoliczności. Cenazamiennego przedmiotu nie może być wyższa niż ustalona w umowie.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie uzasadnionego wnioskuprzez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz zopisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.Szczegółowe postanowienia dotyczące zmian zawiera załącznik nr 2 do SWZ - Projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜Zamówienie jest ujęte w poz. 1.2.28. Planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021,wersja 5, nr 2021/BZP 00000363/05/P, opublikowanym przez Miasto Białystok, to jest podmiot, w imieniu którego działa Zamawiający.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI