Dostawa wodomierzy i ciepłomierzy z modułem radiowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wodomierzy i ciepłomierzy z modułem radiowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-19
  • ZamawiającyOpolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00029649
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wodomierzy i ciepłomierzy z modułem radiowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: TBS Opole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531308741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 9A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-867

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 404 06 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otbs.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wodomierzy i ciepłomierzy z modułem radiowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d46206-b06a-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/872832

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872832

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych )

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych )

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszkaniowych ciepłomierzy o nominalnym przepływie Qp – 0,6 m³/h dn. 15 z modułem radiowym opatrzone cechą legalizacyjną z roku 2024, oraz dostawa mieszkaniowych wodomierzy (Q3 – 1,6 m³/h) c.w.u. i z.w.u. jednostrumieniowych dn. 15 z modułem radiowym opatrzonych cechą legalizacyjną z roku 2024.
Szczegółowy zakres zadania:
ILOŚĆ WODOMIERZY Z.W.U. dn 15- 174 szt.
ILOŚĆ WODOMIERZY C.W.U. dn15- 106 szt.
ILOŚĆ CIEPŁOMIERZY dn15 (montaż powrót)- 165 szt.

Moduł radiowy
TAK



2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :

2.1. Wymagania dotyczące wodomierzy

1) Wszystkie wodomierze powinny być opatrzone cechą legalizacyjną z roku 2024.
2) Wodomierze muszą spełniać wymagania zawarte w:
 Ustawie z 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U.2023 poz. 215),
 Ustawie z dnia 15 czerwca 2018 r. o zmianie ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku oraz niektórych innych ustaw (tj. Dz.U. 2018 poz. 1338),
 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla przyrządów pomiarowych (Dz.U.2016 poz. 815),
 rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2007 r. Nr 209, poz. 1513).
3) Wodomierze jednostrumieniowe, suchobieżne fabrycznie nowe w z cechą legalizacyjną nadaną w roku realizacji zamówienia.
4) Możliwość zabudowy wodomierzy w pozycji poziomej i pionowej.
5) Klasa dokładności pomiaru wodomierzy R=Q3/Q1 dla zabudowy w pozycji poziomej winna być:
 R≥ 100 dla wodomierzy wody zimnej,
 R≥80 dla wodomierzy wody ciepłej,
6) Wodomierze winny być przystosowane do montażu nakładki do odczytu radiowego bez ingerencji w wodomierz, zarówno podczas pierwszej instalacji jak i podczas eksploatacji.
7) Urządzenie wskazujące wodomierzy winno zapewniać swobodny, jednoznaczny odczyt, cyfry na bębenkach powinny być w dwóch kolorach, wartość działki elementarnej 0,001 m3.
8) Wodomierze powinny również posiadać:
 atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla wody pitnej,
 deklarację zgodności oraz dopuszczenie do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
 podwójne ułożyskowania wirnika,
 zabezpieczenie przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego (magnesy neodymowe),
 zabezpieczenie przed mechaniczną ingerencją zewnętrzną (wzmocniona konstrukcja osłony liczydła),
 zabezpieczenie przed demontażem ( plomba )
 liczydło odporne na zaparowanie (hermetyczne)

2.2. Wymagania dotyczące ciepłomierzy

1) Wszystkie ciepłomierze powinny być opatrzone cechą legalizacyjną z roku 2024.
2) Urządzenia winny spełniać następujące wymagania:
 posiadać certyfikaty wymagane obowiązującym prawem
 być zestawami elementów składowych: przelicznika, przetwornika przepływu. Przedmiotowe elementy ciepłomierza nie muszą być samoistnymi przyrządami pomiarowymi, mogą być sprawdzane oddzielnie, mają oddzielnie zdefiniowane błędy graniczne dopuszczalne i mogą być składane z różnymi elementami ciepłomierzy (także innych typów i wytwórców) przy zachowaniu zgodności sygnałów pomiarowych.
 być wyposażone w przeliczniki, który będzie posiadać:
a) dostępne na dane wyświetlaczu:
 liczydło energii w GJ
 liczydło objętości w m³
 wartość chwilowa temperatury zasilania i powrotu
 wartość chwilowa różnicy temperatur
 kod błędu
 czas pracy z błędem
 wartości miesięczne (min 12 miesięcy): energia

2.3. Dostawca zapewni system umożliwiający zdalny odczyt danych z wodomierzy i ciepłomierzy. z niezbędnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem. Oferent uwzględnia cenę dostawy oprzyrządowania i oprogramowania oraz jego uruchomienia w cenie wodomierzy i ciepłomierzy.
System powinien zapewniać:
1) moduł radiowy transmisji jednokierunkowej,
2) brak możliwości demontażu nakładki radiowej bez naruszenia plomb,
3) minimalny czas pracy baterii 10 lat,
4) zabezpieczenie baterii przed jej demontażem przez osoby nieuprawnione.
5) automatyczną sygnalizację alarmów w przypadku:
 rozłączenia nakładki i wodomierza ,
 działania na wodomierz polem magnetycznym,
wstecznego przepływu wody w wodomierzu, wraz z podaniem objętości wstecznej,
 dłużej utrzymującego się stałego małego przepływu (cieknąca spłuczka,
 bateria),
 dłużej utrzymującego się stałego dużego przepływu (awaria instalacji w mieszkaniu),
 niskiego poziomu (wyczerpania się) baterii,
6) możliwość przeprogramowania nakładki w przypadku wymiany wodomierza,
7) możliwość dokonywania odczytu danych z modułu „w ruchu”, terminalem przenośnym z zewnątrz budynku bez urządzeń pośrednich,
8) możliwość późniejszego włączania nowych wodomierzy do systemu, pamięć wskazań wodomierzy za 12 miesięcy,
9) możliwość dokonywania (oprócz planowanych odczytów okresowych) doraźnych odczytów kontrolnych w wybranych lokalach lub grupach lokali,

Oprogramowanie do odczytów wodomierzy i ciepłomierzy powinno m.in:
 działać na platformie Windows lub Android,
 pozwalać na tworzenie własnej bazy danych przez Zamawiającego,
 pozwalać na instalację na urządzeniu przenośnym,
 importować dane do zewnętrznych programów rozliczeniowo-księgowych,
 sygnalizować alerty systemowe i odczyty odbiegające od średniej,
 sygnalizować występowanie sytuacji nietypowych,
 archiwizować historię odczytów,
 zapisywać gotowe odczyty w formatach csv, Excel/Office XML

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za treść oferty, prawidłowość złożonej oferty a także niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 5 – Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872832

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oklejenie pięciu szyb w aucie marki Volvo kombi- Murowana Goślina
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę oklejenie pięciu szyb w aucie marki Volvo kombi. Brak małych szybek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI