Dostawa testów i zestawów do badań laboratoryjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa testów i zestawów do badań laboratoryjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającySzpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034592
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa testów i zestawów do badań laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 51 52 716, (22) 51 52 750

1.5.8.) Numer faksu: (22) 51 52 789

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów i zestawów do badań laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744614ba-9eae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia - Rozdział III.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia - Rozdział III.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/5/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia obejmuje zestawy lateksowe do jakościowego i półilościowego oznaczania oraz do jakościowego oznaczania.Lp. Opis przedmiotu zamówienia Oznaczenie Ilość opakowań na 36m-cy1 Zestaw lateksowy do jakościowego i półilościowego oznaczania przeciw ciał kiłowych w surowicy krwi 100 12 Zestaw lateksowy do jakościowego i półilościowego oznaczania ASO surowicy we krwi 100 13 Zestaw lateksowy do jakościowego oznaczenia czynnika reumatoidalnego RF w syrowicy krwi 200 24 Zestaw lateksowy do jakościowego oznaczenia odczynu Waalera Rosego w surowicy krwi 100 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:1) cena – 100 %, 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert:1) kryterium „cena”:a) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;b) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” przelicznik służący wyliczeniu punktacji danej oferty. 5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów – maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100,00 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:1) cena – 100 %, 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert:1) kryterium „cena”:a) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;b) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” przelicznik służący wyliczeniu punktacji danej oferty. 5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów – maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100,00 pkt

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia obejmuje testy immunochromatograficzne, testy do oznaczania B-HCG i testy do oznaczania narkotyków w moczu.Lp. Opis przedmiotu zamówienia Oznaczenie Ilość opakowań na 36m-cy1 Test immunochromatograficzny, kasetkowy do oznaczania krwi utajonej w kale, test swoisty dla hemoglobiny ludzkiej 650 262 Test immunochromatograficzny do wykrywania dehydrogenazy glutaminianu w kale 1200 1203 Test immunochromatograficzny do oznaczania toksyny A i B Clostridium difficile w kale 480 484 Test immunochromatograficzny do oznaczania Rotawirusów i Adenowirusów w kale 600 245 Test immunochromatograficzny do oznaczania Norowirusów w kale 600 606 Test do oznaczania B-HCG 200 207 Test do oznaczania kalprotektyny w kale 20 18 Test do oznaczania narkotyków w moczu: (amfetamina, barbiturany,benzodiazepiny,kokaina,ekstaza, metadon,morfina,fencyklidyna,TCA,THC oraz reakce wykrywające substancje maskujące) 150 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:1) cena – 100 %, 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert:1) kryterium „cena”:a) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;b) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” przelicznik służący wyliczeniu punktacji danej oferty. 5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów – maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100,00 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:1) cena – 100 %, 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert:1) kryterium „cena”:a) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;b) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” przelicznik służący wyliczeniu punktacji danej oferty. 5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów – maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100,00 pkt

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawcy będą zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego (nie należy ich składać wraz z ofertą):1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

(Każdy) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych (wraz z ofertą):1) Materiały informacyjne w języku polskim lub w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry asortymentu (dopuszcza się m. in. ulotki informacyjne producenta, karty katalogowe, opisy producenta, instrukcje użytkownika) – wymóg dotyczy wszystkich części zamówienia w zakresie których Wykonawca składa ofertę;2) Certyfikat jakości CE lub równoważny dla testów i odczynników – wymóg dotyczy wszystkich części zamówienia w zakresie których Wykonawca składa ofertę;3) Karta charakterystyki testów – wymóg dotyczy części zamówienia nr 2;4) Karta charakterystyki substancji niebezpiecznych (jeżeli dotyczy oferowanego asortymentu).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Wykonawca może uzupełnić przedmiotowe środki dowodowe, ale tylko na wezwanie Zamawiającego.Zamawiający przewiduje maksymalnie jednorazowe zwrócenie się do danego Wykonawcy o uzupełnienie danego przedmiotowego środka dowodowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - projekt umowy, paragraf 12.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ze względu na ograniczenia formularza część informacji dostępna jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia, a ogłoszenie jedynie odwołuje się do Specyfikacji Warunków Zamówienia (szczególnie w przypadku ograniczenia liczby znaków w poszczególnych "okienkach")
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę piekarnika - Warszawa/Wesoła
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę piekarnika. Piekarnik Whirpool AKZM 779 przy włączaniu wysadza bezpiecznik różnicowy. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI