Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112"realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Pod |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:19. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231" realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:19. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314” realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:19. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342” realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344” realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamowienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:19. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356” realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamowienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366” realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamowienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:19. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”, realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teleskopów i mikroskopów przeznaczonych dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:a)Część 1 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,b) Część 2 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 231”,c)Część 3 - dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na strat w Szkole Podstawowej nr 314”,d) Część 4 - dostawa mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 342 przy ul. Strumykowej 21 a w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342”, e) Część 5 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,f) Część 6 – dostawa mikroskopu dla Szkoły Podstawowej nr 356 przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie w ramach projektu pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 356”g)Część 7 - dostawa teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 366 przy ul. Strumykowa 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366”, h) Część 8 – dostaw a teleskopu i mikroskopów dla Szkoły Podstawowej nr 368 przy ul. Ostródzka 21 w Warszawie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368”,realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla każdej częsci obejmuje w szczególności:• dostawę teleskopu i mikroskopów objętych zamówieniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach szkoły tj. w salach lub innych pomieszczeniach szkoły określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy dla odpowiedniej szkoły;• dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim; • gwarancję udzieloną na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta• Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa – z obowiązującymi normami i przepisami. • Dostarczenie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.• Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.• Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.• Szczegółowy wykaz rozmieszczenia wyposażenia w pomieszczeniach określony został w zestawieniu rozmieszczenia przyrządów i stanowi załącznik nr 3 (a-h) do wzoru umowy.W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego. prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w obiekcie szkolnym będącym w trakcie użytkowania. Wykonawca winien odpowiednie przygotowanie techniczne oraz dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,• dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym,• Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.• Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„h” odpowiednich dla każdej części Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.Prawo opcjiZgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.2.3. Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętej umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości wynagrodzenia ryczałtowego WykonawcyDostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.2.4. Rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).Termin realizacji zamówienia.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ.2.6. Gwarancja jakościWykonawca udzieli Zamawiajacemu gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. Szegółowy opis warunków gwarancji zgodnie z § 6 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38635000-5, 38510000-3, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 27
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamowienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (na podstawie przepisu prawa)Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Szczegółowe zapisy dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w SIWZ.