Dostawa stanowiska do prowadzenia programowanych badań degradacji smarowego oleju...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa stanowiska do prowadzenia programowanych badań degradacji smarowego oleju przekładniowego w skrzyni biegów pochodzącej z zespołu napędowego samochodu elektrycznego. II postępowanie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-09-12
  • ZamawiającyInstytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00375568
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa stanowiska do prowadzenia programowanych badań degradacji smarowego oleju przekładniowego w skrzyni biegów pochodzącej z zespołu napędowego samochodu elektrycznego. II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubicz

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@inig.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stanowiska do prowadzenia programowanych badań degradacji smarowego oleju przekładniowego w skrzyni biegów pochodzącej z zespołu napędowego samochodu elektrycznego. II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56a9c864-47c9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/125471/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/125471/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określono w Rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych określona została w Rozdziale XVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dz 2710-23/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do budynku Hamowni Pionu Technologii Nafty Instytutu Nafty
i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie, stanowiska badawczego do prowadzenia programowanych, monitorowanych badań degradacji smarowego oleju przekładniowego w skrzyni biegów pochodzącej z zespołu napędowego samochodu elektrycznego wraz z jego zainstalowaniem, uruchomieniem, sprawdzeniem, przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi i eksploatacji, a także świadczenie usługi przeglądów gwarancyjnych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przez okres gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

38296000-6 - Przyrządy badawcze

31110000-0 - Silniki elektryczne

33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia.
Prawem opcji objęte będzie zlecenie Wykonawcy usługi polegającej na rozszerzeniu funkcjonalności oprogramowania sterującego o możliwość zadawania własnych określonych przez Zamawiającego trybów pracy stanowiska badawczego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, zgodnie z art. 112 Ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej trzy (3) projekty lub prace związane z zaprojektowaniem i wykonaniem stanowiska badawczego wykorzystującego napędy elektryczne;
oraz
b) Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań systemu zarządzania jakością zgodnie z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2015.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz potwierdzający zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy - wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w rozdziale IV pkt 4 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór – załącznik nr 4 do SWZ;
2) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez wykonawcę określonej przez Zamawiającego normy zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2015 oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
a) szczegółowy opis oferowanego stanowiska wraz z wyposażeniem, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 1 do SWZ.
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego sprzętu i wyposażenia
w języku polskim i angielskim;
b) deklaracje zgodności CE lub dokument / dokumenty uprawniający Wykonawcę do stosowania na urządzeniach zastosowanych w budowie stanowiska znaku CE, potwierdzające spełnianie dyrektyw zharmonizowanych. Dopuszcza się przedstawienie deklaracji lub dokumentu w języku angielskim;
c) opis sposobu spełniania wymagań, określonych w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, w zakresie bezpieczeństwa pracy i obsługi stanowiska (jakie środki techniczne będą użyte).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
a) szczegółowy opis oferowanego stanowiska wraz z wyposażeniem, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 1 do SWZ.
Dopuszcza się jako opis prospekty, katalogi lub inne materiały producenta danego sprzętu i wyposażenia
w języku polskim i angielskim;
b) deklaracje zgodności CE lub dokument / dokumenty uprawniający Wykonawcę do stosowania na urządzeniach zastosowanych w budowie stanowiska znaku CE, potwierdzające spełnianie dyrektyw zharmonizowanych. Dopuszcza się przedstawienie deklaracji lub dokumentu w języku angielskim;
c) opis sposobu spełniania wymagań, określonych w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, w zakresie bezpieczeństwa pracy i obsługi stanowiska (jakie środki techniczne będą użyte).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia określone w Rozdziale VI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone szczegółowo w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/125471/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WIZJA LOKALNA: ZAMAWIAJĄCY, ZE WZGLĘDU NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ.
TERMIN WIZJI WYZNACZA SIĘ NA DNI : 5-6 września 2023r. , w godz. 7:00-13:00 po wcześniejszych uzgodnieniach godziny z przedstawicielem Zamawiającego tj. Panem dr hab. inż. Zbigniewem Stępniem, prof. INiG-PIB, e-mail: stepien@inig.pl lub Panem Kornelem Dybichem, e-mail: dybich@inig.pl.
Miejsce wizji: ul. Łukasiewicza 1, 31-429 Kraków.
Podczas wizji Wykonawcy zapoznają się z lokalizacją i wymiarami ciągu komunikacyjnego i miejsca przeznaczonego do posadowienia przedmiotowego stanowiska.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie naprawa telewizorów - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie naprawa telewizorów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI