Dostawa stanowisk badawczych do przeprowadzenia badań poligonowych automatycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa stanowisk badawczych do przeprowadzenia badań poligonowych automatycznego punktu rozłącznikowego wraz z projektem i zabudową oraz przeprowadzeniem pomiarów - FH/ 01/ 08 /20
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-03
  • Numer ogłoszenia580826-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580826-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG: Dostawa stanowisk badawczych do przeprowadzenia badań poligonowych automatycznego punktu rozłącznikowego wraz z projektem i zabudową oraz przeprowadzeniem pomiarów - FH/ 01/ 08 /20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, krajowy numer identyfikacyjny 12531630000000, ul. ul. Leopolda  31 , 40-189  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 007 681, , e-mail kwilk@ibemag.pl, , faks 322 007 701.
Adres strony internetowej (URL): www.ibemag.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
INSTYTUT SIECI
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
pzp.ibemag.pl/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
pzp.ibemag.pl/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, 40-189 Katowice, ul. Leopolda 31 - KANCELARIA (parter, pok. nr 2)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowisk badawczych do przeprowadzenia badań poligonowych automatycznego punktu rozłącznikowego wraz z projektem i zabudową oraz przeprowadzeniem pomiarów - FH/ 01/ 08 /20
Numer referencyjny: FH/ 01/ 08/ 20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk badawczych przeznaczonych do badań poligonowych automatycznego punktu rozłącznikowego wraz z projektem i zabudową oraz przeprowadzeniem pomiarów odbiorczych.Przez stanowisko badawcze rozumie się instalację do badania, testowania automatycznego punktu rozłącznikowego SN. Kompletne stanowisko służyć ma przeprowadzeniu badań i testów związanych z pracą automatycznego punktu rozłącznikowego. Zamówienie podzielono na dwie części, tj.:Część 1: Opracowanie i wykonanie stanowiska badawczego – modelu sieci SN na terenie m. Białystok, ul. Elewatorska 17/1,Część 2: Opracowanie i wykonanie stanowiska badawczego na czynnej sieci SN zlokalizowanej na terenie PGE Dystrybucja S.A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 38970000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45315700-5
71600000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w terminie:- Część 1 maksymalnie do 23 dni, licząc od daty zwarcia umowy;- Część 2 maksymalnie do 45 dni, licząc od daty zawarcia umowy; z uwzględnieniem niżej podanych terminów cząstkowych: Część 1 „Stanowisko badawcze – lokalizacja M. Białystok, ul. Elewatorska 17/1”:a) Wykonanie projektu wykonawczego demonstracyjnego stanowiska badawczego i przekazanie do akceptacji Zamawiającego – do 10 dni, licząc od daty zawarcia umowy;b) Akceptacja projektu wykonawczego przez Zamawiającego – do 3 dni, licząc od daty przekazania projektu wykonawczego; c) Dostawa i montaż przez Wykonawcę modelu linii SN w lokalizacji Białystok, ul. Elewatorska 17/1 – do 10 dni, licząc od daty akceptacji projektu przez Zamawiającego.Część 2 „Stanowisko badawcze na czynnej sieci SN zlokalizowanej na terenie PGE Dystrybucja S.A.”:a) Wskazanie przez Zamawiającego miejsca lokalizacji punktu rozłącznikowego na czynnej linii SN – do 10 dni, licząc od daty zawarcia umowy;b) Wykonanie projektu wykonawczego demonstracyjnego stanowiska badawczego na czynnej linii SN znajdującej się na terenie PGE Dystrybucja S.A. i przekazanie do akceptacji Zamawiającego – do 20 dni, licząc od daty zawarcia umowy; c) Akceptacja projektu wykonawczego przez Zamawiającego oraz uzyskanie niezbędnych zgód, pozwoleń i akceptacji w PGE Dystrybucja S.A. oraz pozwolenia na zabudowę – do 20 dni, licząc od daty przekazania kompletnego projektu wykonawczego przez Wykonawcę;d) Dostawa, montaż i przekazanie punktu rozłącznikowego przez Wykonawcę w czynnej sieci SN na terenie PGE Dystrybucja – do 5 dni, licząc od daty uzyskania zgody na zabudowę demonstatora. Uwaga: Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania testów, realizowanych przez okres 45 dni, licząc od daty przekazania instalacji (dotyczy Części nr 1 i 2 zamówienia).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty:- w przypadku Części 1: co najmniej 2 stanowiska sieci rozłączników sterowalnych zdalnie i punktów rozłącznikowych SN o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każde;- w przypadku Części 2: co najmniej 2 stanowiska sieci rozłączników sterowalnych zdalnie i punktów rozłącznikowych SN o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Uwagi: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień wszczęcia postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP).2. Zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj.:a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia (świadectwo kwalifikacyjne) do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji „E”; b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia (świadectwo kwalifikacyjne) do wykonywania pracy na stanowisku dozoru „D”;w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla co najmniej następujących urządzeń, instalacji i sieci z Grupy 1:- urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego;- urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV (min. 24 kV); - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; starowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. c) minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; lub odpowiadające im uprawnienia równoważne. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenie funkcji o których mowa w pkt a), b) i c) powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty, o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia tych dokumentów również w odniesieniu do podmiotów, na zdolnościach których powołuje się na zasadach opisanych w Rozdziale VII ust. 4 SIWZ (art. 22a ustawy Pzp).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca wraz z Ofertą (Załącznikiem nr 2 do SIWZ) oprócz oświadczenia o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa:1.1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów dołączonych do oferty. 1.2. Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu), jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu określonych w pkt III.1) ogłoszenia polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 4 SIWZ (o ile dotyczy).1.3. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej – zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XI SIWZ (jeśli Wykonawca wybrał tę formę wniesienia wadium).2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej pzp.ibemag.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie ww. oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: a) dla Części nr 1 w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);b) dla Części nr 2 w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert określonym w pkt IV.6.2) ogłoszenia. Wadium wnosi się na cały okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący konto: ING BANK ŚLĄSKI O/Regionalny w Katowicach nr: 68 1050 1214 1000 0007 0000 5010 z dopiskiem „Wadium do postępowania nr FH/ 01/ 08/20 – Dostawa stanowisk badawczych do przeprowadzenia badań poligonowych – Część …..”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert (w terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego musi znajdować się wymagana kwota wadium).5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginale bezpośrednio do oferty. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta/poręczyciela. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium, w przypadkach określonych w Rozdziale XI ust. 11 SIWZ. W treści gwarancji/poręczenia nie mogą znajdować się zapisy uniemożliwiające Zamawiającemu dochodzenie należnych mu kwot.7. Pozostałe kwestie dotyczące wadium zgodnie z zapisami Rozdziału XI SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin wykonania projektu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Załączniku nr 5 do SIWZ.3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Opracowanie i wykonanie stanowiska badawczego – modelu sieci SN na terenie m. Białystok, ul. Elewatorska 17/1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla Części nr 1 jest opracowanie i wykonanie stanowiska badawczego – modelu sieci SN na terenie m. Białystok, ul. Elewatorska 17/1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres i ilość dostaw objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - pkt A.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5, 71320000-7, 45315700-5, 71600000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 23
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
termin wykonania projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia dla Części nr 1 zrealizowany zostanie w terminie: maksymalnie do 23 dni, licząc od daty zwarcia umowy, z uwzględnieniem niżej podanych terminów cząstkowych: Część 1 „Stanowisko badawcze – lokalizacja M. Białystok, ul. Elewatorska 17/1”a) Wykonanie projektu wykonawczego demonstracyjnego stanowiska badawczego i przekazanie do akceptacji Zamawiającego – do 10 dni, licząc od daty zawarcia umowy;b) Akceptacja projektu wykonawczego przez Zamawiającego – do 3 dni, licząc od daty przekazania projektu wykonawczego; c) Dostawa i montaż przez Wykonawcę modelu linii SN w lokalizacji Białystok, ul. Elewatorska 17/1 – do 10 dni, licząc od daty akceptacji projektu przez Zamawiającego.Uwaga: Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania testów, realizowanych przez okres 45 dni, licząc od daty przekazania instalacji (dotyczy Części nr 1 i 2 zamówienia).


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie i wykonanie stanowiska badawczego na czynnej sieci SN zlokalizowanej na terenie PGE Dystrybucja S.A.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla Części nr 2 jest opracowanie i wykonanie stanowiska badawczego na czynnej sieci SN zlokalizowanej na terenie PGE Dystrybucja S. A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 w tym zakres i ilość dostaw objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - lit. B. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 2).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5, 71320000-7, 45315700-5, 71600000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
termin wykonania projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia dla Części nr 2 zrealizowany zostanie w terminie: maksymalnie do 45 dni, licząc od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem niżej podanych terminów cząstkowych: Część 2 „Stanowisko badawcze na czynnej sieci SN zlokalizowanej na terenie PGE Dystrybucja S.A.”:a) Wskazanie przez Zamawiającego miejsca lokalizacji punktu rozłącznikowego na czynnej linii SN – do 10 dni, licząc od daty zawarcia umowy;b) Wykonanie projektu wykonawczego demonstracyjnego stanowiska badawczego na czynnej linii SN znajdującej się na terenie PGE Dystrybucja S.A. i przekazanie do akceptacji Zamawiającego – do 20 dni, licząc od daty zawarcia umowy; c) Akceptacja projektu wykonawczego przez Zamawiającego oraz uzyskanie niezbędnych zgód, pozwoleń i akceptacji w PGE Dystrybucja S.A. oraz pozwolenia na zabudowę – do 20 dni, licząc od daty przekazania kompletnego projektu wykonawczego przez Wykonawcę;d) Dostawa, montaż i przekazanie punktu rozłącznikowego przez Wykonawcę w czynnej sieci SN na terenie PGE Dystrybucja – do 5 dni, licząc od daty uzyskania zgody na zabudowę demonstatora. Uwaga: Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania testów, realizowanych przez okres 45 dni, licząc od daty przekazania instalacji (dotyczy Części nr 1 i 2 zamówienia).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napraw radia 1 din wysuwanego Pioneer avic X3- Świnna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napraw radia 1 din wysuwanego Pioneer avic X3. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Dostawa mebli
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Dostawa materiałów do procesów sterylizacji - II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: CRZP/118/2020/AZP Dostawa urządzeń elektronicznych w ramach projektu RID/2020/GA/2 - powtórne
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI