Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Mechanicznego 1 - hydrauliczna przepycharka pionowo - dłutowa
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGdynia
WojewództwoPomorskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-30
ZamawiającyUniwersytet Morski w Gdyni
Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
Numer ogłoszenia2021/BZP 00038305
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038305 z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Mechanicznego 1 - hydrauliczna przepycharka pionowo - dłutowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004817/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 stanowiska dydaktyczno i naukowo-badawcze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: elektronicznej: Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”).Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną częśćzałącznikami musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy oraz podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w rozdziale 29 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określony w rozdziale 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/37/2021/AZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 466478,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51618,49 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Specyfikacja techniczna stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w rozdziale 22 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie minimalnej gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zmniejszenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość zapewnienia kontynuacji badań na czas naprawy urządzenia
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterek
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (załącznik 2)Aktualne nadzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnianiawarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (załącznik 2)Aktualne nadzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnianiawarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis oferowanego urządzenia (na podstawie art. 106 pzp - inne przedmiotowe środkidowodowe)Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanego urządzenia, co umożliwiweryfikację zgodności z parametrami określonymi w specyfikacji technicznej (załącznik nr 3).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis oferowanego urządzenia (na podstawie art. 106 pzp - inne przedmiotowe środkidowodowe)Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanego urządzenia, co umożliwiweryfikację zgodności z parametrami określonymi w specyfikacji technicznej (załącznik nr 3).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w rozdziale 13 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
26.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i naokreślonych poniżej warunkach:1. Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiotzamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jestdostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia nawersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niżwersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostuceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych wSIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany zprodukcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisanyprzez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcjilub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian.2. wprzypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lubzaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę;3. wprzypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposoburealizacji jakiegokolwiek elementu dostawy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-propublico
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępnianebędą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związanez postępowaniem: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359 Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej podadresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączenie do telewizora Samsung soundbara - Gdynia
Lokalizacja zleceniapomorskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Zlecę podłączenie do telewizora Samsung soundbara Sony S2000.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.