Dostawa sprzętu laboratoryjnego II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-09-06
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00466916
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67e8bb3-acd2-4e02-ac14-5f6de1b6f345

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1.„Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)”; 2„Networking for excellence in the development of innovative, consumer-oriented, horticultural food products using the Living Lab approach”; 3„Poprawa stanu gleby poprzez wykorzystanie odpadowego peletu celulozowo-skalnego oraz impregnowanych zrębków drzewnych”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/968991

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy: platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61- 144 Poznań, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/instytut_ogrodnictwa/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
4. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip. .7Z.
5. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Ogrodnictwa – Państwowy Instytut Badawczy, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Instytut Ogrodnictwa – Państwowy Instytut Badawczy: e-mail: iod@inhort.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 33/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 19

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Wytrząsarka laboratoryjna do metody QuEChERS – 2 szt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.1 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem – 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.2 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42931000-1 - Wirówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Waga laboratoryjna o d=0,01mg z jonizatorem antystatycznym - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.3 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 – System do oczyszczania wody do ultraczystej - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.4 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.5 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 – Zmywarka laboratoryjna - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.6 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 –Konduktometr laboratoryjny stacjonarny– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.7 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 –Pehametr – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.8 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38416000-4 - PH-metry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 – Refraktometr cyfrowy – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.9 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.10 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 – System do oczyszczania wody do ultraczystej – 1zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.11 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12 - Suszarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.12 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13 - Waga analityczna z jonizatorem elektrostatycznym– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.13 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 14 – Waga laboratoryjna techniczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.14 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 15 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.15 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 16 - Zmywarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.16 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 17 - Komora termostatyczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.17 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 18 - Przenośny miernik pH/EC/TDS/°C- 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.18 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 19 - Przenośny zestaw do kontroli wilgotności gleby – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.19 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ.
2. Oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 składa każdy z Wykonawców.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ przesłanego Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia oświadczenia.
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 1-4, 6-9 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ przesłanego Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia oświadczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
- pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- uzasadnienie dotyczące zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w paragrafie 8 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 4.1 do SWZ oraz 4.2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968991

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

Część 15 : Tak

Część 16 : Tak

Część 17 : Tak

Część 18 : Tak

Część 19 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o
których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie robót modernizacyjnych w pawilonach 1, 5 i 11
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skierniewice: Dostawa samochodów III
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skierniewice: Renowacja posadzki marmurowej i lastrico w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Zakup sprzętu do projekcji kinowej dla Kina Muranów w Warszawie prowadzonym przez Gutek Film Spółka z o.o.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników chemicznych do histopatologii.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI