Dostawa sprzętu laboratoryjnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu laboratoryjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00050750
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Noskowskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-705

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 85 44 800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wssepoznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-poznan

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969feb9e-b22c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006084/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu (7 części)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się na pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformyzakupowej Zamawiającego. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowejpod adresem https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl 2. Zamawiający dopuszcza zadawaniepytań do SWZ drogą mailową. Pytania należy kierować na adreszamowienia.publiczne@wssepoznan.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania,którego dotyczy.3. Zamawiający dopuszcza przekazywanie pytań w obu powyższych formach bezkonieczności podpisywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, opisanezostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja korzystania z platformy zakupowejZamawiającego, która jest dostępna pod adresem https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl 5.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga doWykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresemhttps://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Wykonawca powybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogąelektroniczną w systemie zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail,ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, wybierapolecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty wpostępowaniu. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze,Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024344/01 z dnia 2021-03-292021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyZamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesiezłożenia Oferty w postaci elektronicznej. 6. Pozostałą, korespondencję (tj. oświadczenia, wnioski,zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje) związane z niniejszym postępowaniem, należyprzekazywać drogą mailową na adres zamowienia.publiczne@wssepoznan.pl ze wskazaniem w tytulewiadomości numeru postępowania, którego dotyczy.7. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupowąZamawiającego lub na pocztę elektroniczną.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę uszczelki w drzwiach zamrażarki Lodówki LIBHERR ICUNS 3324-Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę uszczelki w drzwiach zamrażarki Lodówki LIBHERR ICUNS 3324 Index 20D/001 nr. serwisowy: 9991616-04. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI