Dostawa sprzętu kamerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu kamerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761912-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761912-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi: Dostawa sprzętu kamerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27585000000000, ul. ul. Targowa  , 90-323  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 345 800, e-mail jkopera@filmschool.lodz.pl, faks 042 674 81 39.
Adres strony internetowej (URL): bip.filmschool.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.filmschool.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 108 - Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kamerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
Numer referencyjny: PN/12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu kamerowego o w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym.Zamówienie podzielone jest naczęści:Część 1: Dostawa kamer filmowych z akcesoriami- Pakiet 1.Część 2: Dostawa kamer filmowych z akcesoriami- Pakiet 2Część 3: Dostawa sprzętu zdjęciowego- Pakiet 1 Część 4: Dostawa sprzętu zdjęciowego- Pakiet 2Część 5: Dostawa filtrów kamerowychCzęść 6: Dostawa baterii Część 7: Dostawa zestawów do wideokonferencjiCzęść 8: Dostawa kamer lekkich2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na każdą osobno, kilka lub wszystkie części.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie mniej niż gwarancja producenta.

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38651500-8
32321100-0
38623000-8
31440000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 29.12.2020
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
29.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Ofertę należy złożyć wg wzoru: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniemwzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa wpkt.III.3) – zał. nr 3 do SIWZ oraz wypełniony formularz cenowy – zał. nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawcaw terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniemoświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to mapotwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brakpodstaw wykluczenia. 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: 1) zmianaterminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian wdostawie; 2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawkipodatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawekpodatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiananazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4) popodpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 5) zmiana osóbodpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa kamer filmowych z akcesoriami- Pakiet 1.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kamera filmowa - 3 szt.Lekka kamera do produkcji filmówWymagane parametry:- matryca CMOS- gniazdo PL lub możliwość modyfikacji- nagrywanie w rozdzielczości 6K- możliwość zapisu materiału na dysku zewnętrznym SSD- zapis w formacie B-RAW 2. Klatka ochronna- Klatka ochronna do kamery filmowej podanej w zamówieniu - 3 szt.3. Uchwyt na dysk SSD Mount - 3 szt. Uchwyt na dyski SSD do zapisu materiału filmowego4. HDMI & USB Cable Clamp- 3 szt. Uchwyt zabezpieczający przewody podpięte do kamery 5. Uchwyt Top Handle- 3 szt. Uchwyt górny do kamery 6. Uchwyt boczny uniwersalny - 3 szt. Uchwyt boczny do kamery na prawą lub lewą stronę 7. Przewód zasilający D-tap- 3 szt. Przewód zasilający do kamery (łączący baterię z kamerą)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38651500-8, 32321100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa kamer filmowych z akcesoriami- Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lekka kamera do produkcji filmów- 2 szt. Lekka kamera do produkcji filmówWymagane parametry:- matryca CMOS 4/3- gniazdo Micro 4/3 - nagrywanie w rozdzielczości 4K z prędkością 160klatek/sek- możliwość zapisu materiału na dysku zewnętrznymPrzykładowy model: Kamera Z-CAM E2 4K 2. Klatka ochronna Klatka ochronna do kamery filmowej podanej w zamówieniu -2 szt.3. Uchwyt na dysk zewnętrzny SSD Mount Uchwyt na dyski SSD do zapisu materiału filmowego - 2 szt.4. HDMI i USB Cable Clamp Uchwyt zabezpieczający przewody podpięte do kamery - 2 szt.5. Uchwyt Top Handle Uchwyt górny do kamery - 2 szt.6. Uchwyt boczny uniwersalny Uchwyt boczny do kamery na prawą lub lewą stronę- 2 szt.7. Przewód zasilający D-tap Przewód zasilający do kamery (łączący baterię z kamerą)- 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38651500-8, 32321100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa sprzętu zdjęciowego- Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Monitor nakamerowy- 6 szt. Mały monitor nakamerowyWymagane parametry:- przekątna ekranu 5,5 cala- gniazdo HDMI i SDI- jasność ekranu nie mniejsza niż 1500 nitów- rozdzielczość ekranu nie mniejsza niż 1920x1080 pikseli- funkcje histogramów 2 Monitor nakamerowy Mały monitor nakamerowy- 3 szt.Wymagane parametry:- przekątna ekranu od 7 do 9 cali- gniazdo HDMI i SDI- jasność ekranu nie mniejsza niż 700 nitów 3 Bezprzewodowy system sterowania ostrością System pozwalający sterować ostrością obrazu- 5 szt.Wymagane paramtery:- minimum dwukanałowy pilot sterowania- 1 silnik- zasięg urządzenia nie mniejszy niż 250 m 4 Bezprzewodowy system transmisji wizji System pozwalający na przesyłanie obrazu między kamerą a monitorem podglądowym w tym samym czasie- 6 szt.Wymagane parametry:- gniazdo HDMI i SDI- zasięg urządzenia nie mniejszy niż 90 m- nadajnik obsługujący więcej niż 1 odbiornik- transmisja sygnału 5G 5 Światłomierz elektroniczny Urządzenie pozwalające mierzyć intensywność światła podczas zdjęć- 1 szt.Wymagane parametry:- czułość do 8000 ISO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38651500-8, 32321100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa sprzętu zdjęciowego- Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kompendium - 5 szt.Urządzenie do blokowania promieni padających na obiektyw kameryWymagane parametry:- mocowanie na rurki 15” lub Clip-on- ramka na filtry o wymiarach 4x4 - dołączone 3 szt. flag 2. Handheld Uchwyt do podtrzymywania kamery podczas pracy bez statywu- 3 szt.Wymagane parametry:- mocowanie na rurki 15”- możliwość ustawienia kąta pracy kamery zamocowanej na urządzeniu 3 Rurki do kamery Rurki mocujące kompendium do kamery- 7 szt.Wymagane parametry:- przekrój 15”- długość ok 30 cm- materiał: karbon 4 Rurki do kamery Rurki mocujące kompendium do kamery- 7 szt.Wymagane parametry:- przekrój 15”- długość ok. 20 cm- materiał: karbon 5 Naramiennik kamerowy Podkładka na ramię przy pracy bez statywu- 3 szt.Wymagane parametry:- mocowanie rurki 15” 6 Baseplate uniwersalny Płytka mocująca kamerę do statywu- 6 szt.Wymagane parametry:- pasująca do rurki 15” 7 Rig do podglądu reżyserskiego Uchwyt pod monitor- 3 szt.Wymagane parametry:- pasujący do monitorów o przekątnej od 5,5” do 9”- możliwość montażu odbiornika transmisji wizji 8 Adapter do baterii Uchwyt do baterii kamerowej typu V-lock- 5 szt.Wymagane parametry:- mocowanie na rurki 15”- wbudowane 1 gniazdo D-tap 9 Magicarm kamerowy Ramię do montażu monitora przy kamerze- 5 szt.Wymagane parametry:- wbudowane gwinty ¼”- przeguby kulowe- obciążenie do 1,5kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38651500-8, 32321100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa filtrów kamerowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filtr ND 0,3 Filtr szary do kamery- 2 sztWymagane parametry:- rozmiar 4x4 2. Filtr ND 0,6 Filtr szary do kamery- 2 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 3. Filtr ND 0,9 Filtr szary do kamery- 2 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 4. Filtr ND 1,2 Filtr szary do kamery- 2 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 5. Filtr Black Promist 1/8 Filtr optyczny do kamery- 3 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 6. Filtr Black Promist ¼ Filtr optyczny do kamery- 3 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 7. Filtr Black Promist ½ Filtr optyczny do kamery- 3 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 8. Filtr White Promist 1/8 Filtr optyczny do kamery- 2 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 9 Filtr White Promist ¼ Filtr optyczny do kamery- 2 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4 10 Filtr White Promistt 1/2 Filtr optyczny do kamery- 2 szt.Wymagane parametry:- rozmiar 4x4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38623000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa baterii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Bateria typu V-lock Bateria do kamery- 25 szt.Wymagane parametry:- napięcie pomiędzy 14,4V a 14,9V- pojemność 12,5Ah a 15,5Ah, 140Wh-230Wh 2 Bateria typu Nano V-lock Bateria do kamery- 15 szt.Wymagane parametry:- napięcie 14,4V- pojemność 3,4Ah-7Ah, 50Wh-100Wh 3 Bateria typu NP.-F Bateria do podglądów- 15 szt.Wymagane parametry:- napięcie 7V-7,5V- pojemność 6Ah-8Ah
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 31440000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa zestawów do wideokonferencji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kamera 4K Kamera 4K 3 szt..Zakres przysłony F 1.8-4.0 Zoom optyczny 24x.Długość ogniskowej 4.12-98.0 mm. Sensor MOS 1/ 2,5 cala. 5-płaszczyznowy system HYBRID O.I.S. (UHD/FHD). TRANSMISJA STRUMIENIOWA NA ŻYWO. Zasilanie 7,28V (akumulator)/12 V (zasilanie sieciowe).Przykładowy model: Kamera Panasonic HC-X2000 2. Statyw pod lekką kamerę video - 3 szt.Statyw pod lekką kamerę video. Waga [kg] 4.4 , Maksymalna wysokość [cm]169, Minimalna wysokość [cm]78, Wysokość po złożeniu [cm]85, Obciążenie [kg]4. Głowica olejowa ACE M - Spinacz środkowy - Torba - Płytka montażowa z gwintami 1/4" - Zapasowe śruby kamerowe (1/4" i 1/8" - w płytce).Przykładowy model: Statyw SACHTLER ACE M MS 3. Kompaktowa, profesjonalna kamera wideo Full HD - 2 szt.Kompaktowa, profesjonalna kamera wideo Full HD. Obiektyw z 20-krotnym zoomem optycznym zapewnia bardzo duży zakres powiększenia (26,8–576 mm w przeliczeniu na format 35 mm). Matryca HD CMOS Pro, procesor obrazu DIGIC DV4. Rejestracja obrazu Full HD w trybie 50P z przepływnością 35 Mb/s i szerokim zakresem dynamicznym (na poziomie 600%). Interfejs HD-SDI. Matryca HD CMOS Pro 1/2,84 cala.Przykładowy model: Kamera Canon XA15 4. Akumulator Akumulator Napięcie 7.2V, 6800 mAh, 49.0 Wh- 6szt.Przykładowy model: Akumulator ZOOM VW-VBD58 6800mAh 5. Mikser wizyjny 3G-SDI 1080p Mikser wizyjny 3G-SDI 1080p. powinien posiadać dwa dedykowane 3G-SDI wejścia, trzeci kanał, które obsługuje 3G-SDI i HDMI, a czwarty kanał, który obsługuje HDMI i skalowanie obrazu. 4:2:2 (Y/Pb/Pr), 8-bit, Input Connectors, SDI INPUT 1--3: BNC x 3, HDMI INPUT 3--4: Type A (19 pins) x 2 OutputConnectors SDI OUT PGM: BNC x 1 SDI OUT PVW: BNC x 1 SDI INPUT 1-3 Conforms to SMPTE 296M, SMPTE 274M HDMI INPUT 3 720/59.94p, 720/50p SMPTE 296M(FORMAT switch = 720p) 1080/59.94i, 1080/50i, 1080/59.94p, 1080/50p SMPTE 274M(FORMAT switch = 1080i or 1080p)Przykładowy model: Mikser wizyjny ROLAND V-1SDI 1080p 6. Kamera do prowadzenia zdalnych warsztatów tradycyjnych sensor 1" (13.2 x 8.8 mm) obiektyw o zakresie 29-348 mm / 2.8-4.5obsługa krzywych S-Log2 i S-Log3 Złącza: Multi Interface, multi/micro USB, gniazdo słuchawkowe, wyjście STDWi-Fi: takBezprzewodowa praca zdalna: tak Przykładowy model: Kamera Sony AX700E
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38651500-8, 32321100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Termin wykonania 40,00
Łączna cena ofertowa brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa kamer lekkich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Uniwersalna kamera zdalnie sterowana PTZ. Uniwersalna kamera zdalnie sterowana PTZ. Funkcja zdalnego podglądu przez przeglądarkę internetową. Stabilną strumieniową transmisję obrazu i dźwięku (z oferowanego oddzielnie mikrofonu) przez sieć IP zapewnia protokół RTSP (Real Time Streaming Protocol). Zgodność ze standardem NDI®|HX (po dodaniu licencji) pozwala niewielkim kosztem zintegrować kamerę ze studiem w szkole i zapewnia elastyczność przy konfigurowaniu wielu produktów sieciowych zgodnych z NDI®.Możliwość rozszerzenia do jakości 4K - zakup oferowanej oddzielnie licencji umożliwi rejestrację obrazu w jakości 4K.Przykładowy model: SONY SRG-X120WC wraz z licencją NDI 2. Kamera cyfrowa matryca typu 1.0" o rozdzielczości 14.2 MPx 12-krotny zoom optyczny wbudowane filtry ND zapis w formacie: XAVC S 4K 100 Mb/s, HD i DVszerokokątny obiektyw 29.0-348.0 mm (przy formacie 16:9)dwa gniazda na nośniki pamięci Przykładowy model: Sony HXR-NX80 4K lub SONY HXR-NX200 4K
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38651500-8, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Termin wykonania 40,00
Łączna cena ofertowa brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: ZP/PN/2020/52-implanty chirurgia szczękowo-twarzowa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI