Dostawa spektrometru z przystawkami i oprogramowaniem służącego do realizacji zadań...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa spektrometru z przystawkami i oprogramowaniem służącego do realizacji zadań w ramach projektu, z instalacją u Zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2022-06-10
  • ZamawiającyInstytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00191973
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa spektrometru z przystawkami i oprogramowaniem służącego do realizacji zadań w ramach projektu, z instalacją u Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 221163260

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ifpan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

badawczo-naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa spektrometru z przystawkami i oprogramowaniem służącego do realizacji zadań w ramach projektu, z instalacją u Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b69a4e58-e1a2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079024/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa spektrometru z przystawkami i oprogramowaniem służącego do realizacji zadań w ramach projektu, z instalacją u Zamawiającego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ifpan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem strony internetowej Zamawiającego i za pośrednictwem Platformy zakupowej „e-zamawiający” spółki Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa (Market Planet), dostępnej pod adresem strony internetowej: https://ifpan.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowa instrukcja obsługi Platformy dostępna jest pod adresem wskazanym w ust. 5, w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku problemów w obsłudze Platformy, należy zgłaszać je na adres e-mail: oneplace@marketplanet.pl lub nr tel. + 48 (22) 257 22 23.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1 i 2 Rozp. Parlamentu Europej. i Rady (UE) 2016/ 679 z dn. 27kwietnia2016 r. w spr. ochrony osób fizycz. w zw. z przetwarzaniem danych osob. i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyr.95/ 46/ WE (og. rozp. o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L119z 04.05.2016, s.1,ze zm.), dalej RODO, informuję, że: 1.Administratorem danych osob. jest Instytut Fizyki PAN., Al. Lotników 32/46, 02-668 W-wa. Można się kontaktować z nim: Al. Lotników 32/46, 02-668 W-wa, (22) 116-2111, director@ifpan. edu.pl. 2. W spr. zw. z Pań -stwa danymi osob. kontaktować się z IOD:Al. Lotników 32/46, 02-668 W-wa, iodo@ifpan.edu.pl. 3.Państwa dane osob.przetwarzane będą na pdst.art. 6ust.1 lit.c RODO w celu prow. przedmiot. postępow. o udziel. zam. publ. oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w spr. zam. p pub. oraz jej realizacji, także udokumentow. postęp. o udziel. zam. publ. i jego archiwizacji. 4.Odbiorcami Państwa danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumen. postęp. w oparciu o uprawnienia wynikające z zapisów ustawy Pzp. Mogą nimi być także podmioty, którym IF PAN powierzy przetwarzania Państwa danych osob. w zw. z realizacją przedmiot. postęp. o udziel. zamów. publ. 5.Państwa dane osob. w przyp. postęp. o udziel. zamów. publ. będą przechowyw. przez 4 lata od dnia zakoń. postęp. o udziel. zamów., jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowyw. obejmuje cały czas trwania umowy, a w przyp. zam. realizowanych w ramach projektów (np. współfin. z UE) przez okres wskazany w wytycz. w zakresie kwalifiko- wal. wydatków. Umowy cywilno-prawne wraz z dokumen. dot. ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowyw. są 10 lat. Okres przechow. liczony jest od 1.01 roku następn. od daty zakoń. sprawy. 6. Obowią- zek podania przez Państwo danych osob. bezpośrednio Państwa dot. jest wymo- giem ustawow. określ. w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postęp. o udziel. zam. publ.; konsekwencje niepodania określ. danych wynikają z ustawy Pzp.7.Państwa dane osob. nie będą przekazywane do państw trzecich (poza EOG) lub org. międzynar. W przyp. gdy w związku z jawnością postęp. o udziel. zam. publ. Pani/Pana dane będą przekazywane do państw spoza EOG, Administrator dochowa należytej staranności zapewniając, że przekazanie danych nastąpi zgodnie z przepisami prawa gwarantującymi odpowiedni stopień ich ochrony.8.W odniesieniu do Państwa danych osob. decyzje nie będą pode-j mowane w sposób zautomatyzowany, stosow. do art.22RODO 9.Posiadają Państwo: na pdst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Państwa dot., na pdst. art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupeł. Państwa danych osob., przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupeł. nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postano- wień umowy w sprawie zam. publ. w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protok. postęp. oraz jego zał., na pdst. art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem przyp. o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosow. w odniesieniu do przechowywa -nia, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycz. lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członkow., a także nie ogranicza przetwarzania danych osob.do czasu zakończ. postęp. o udzielenie zamów., prawo do wniesie- nia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osob. państwa dotycz. narusza przepisy RODO, 10. Nie przysługuje Państwu: w zw. z art.17ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osob., prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO, na pdst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osob., gdyż podst. prawną przetwarzania Państwa danych osob. jest art. 6ust.1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/IFPAN/2022/JTD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrometru z przystawkami i oprogramowaniem służącego do realizacji zadań w ramach projektu, z instalacją u Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33114000-2 - Urządzenia do spektroskopii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie równa sumie punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w ramach poszczególnych kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne nr 1”– Górny zakres długości falowej dla całego zestawu, tzn. spektrofotometru i wyposażenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa:
- oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SWZ

Ww. oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego,
o którym mowa w art. 274 uPzp, składa aktualne na dzień złożenia następujące środki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy.
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania:
oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ
2) formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 3 do SWZ
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 4 do SWZ
4) dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru, o którym mowa w pkt 4)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji oraz zawierające wskazanie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
4. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o przesłanki określone w Rozdz. VI SWZ. Dokumenty i oświadczenia dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Ofertę składa (podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe, z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia (termin może ulec wydłużeniu o czas trwania siły wyższej);
b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (termin może ulec wydłużeniu o czas trwania tych okoliczności);
3) zmiany dotyczące Przedmiotu Umowy w razie:
a) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
b) pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia;
c) pojawienia się nowszej technologii w zakresie przedmiotu umowy, pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy.
d) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; przy czym zaproponowany sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu.
2. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym wartość netto Przedmiotu Umowy nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk 02-668 Warszawa, Al. Lotników 32/46, platforma zakupowa : https://ifpan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę konferencyjnego mobilnego systemu multimedialnego - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę konferencyjnego mobilnego systemu multimedialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.