Dostawa spektrometru emisyjnego ICP - aparatu po demonstracyjnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa spektrometru emisyjnego ICP - aparatu po demonstracyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-10
  • ZamawiającySIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012636
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa spektrometru emisyjnego ICP - aparatu po demonstracyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126837911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info.gliwice@icimb.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych i wdrażanie wyników badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa spektrometru emisyjnego ICP - aparatu po demonstracyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8a4295-71ec-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005544/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Zakup spektrometru ICP do Łukasiewicz - ICIMB Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Dyrektor Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych z siedzibą w Krakowie, przy ul. Cementowej 8 (dalej ICIMB);• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych, ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@icimb.pl ;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FL.261.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa spektrometru emisyjnego ICP – aparatu po demonstracyjnego o poniższych parametrach:1. Aparat po demonstracyjny 4-6 letni używany sporadycznie 2. Aparat jednoczesny (rejestracja linii wszystkich pierwiastków) umożliwiający boczną obserwację plazmy oraz obserwację plazmy wzdłuż osi palnika3. Palnik umieszczony pionowo4. Zakres spektralny co najmniej 167-800 nm 5. Urządzenie musi umożliwiać boczną obserwację plazmy na różnych wysokościach 6. Rozdzielczość optyczna nie gorsza niż 5 pm przy 200 nm7. Rozdzielczość „pixel to pixel”: nie gorsza niż 4 pm8. Zużycie argonu w warunkach rutynowej pracy nie większe niż 11,6 l/min oraz możliwość przejścia aparatu w tryb zapewniający zużycie argonu na poziomie nie większym niż 5 l/min 9. Zapewnienie pracy przyrządu i spełniania wszystkich parametrów dla argonu o czystości 99,95%10. Możliwość jednoczesnego pomiaru linii analitycznej oraz tła po obu stronach piku 11. Minimum 99% dostępu do widma w całym zakresie12. Urządzenie musi być wyposażone w: − Detektor półprzewodnikowy CCD, monokrystaliczny, składający się z co najmniej 1 miliona pikseli, wyposażony w system zapobiegający przesyceniu, o rzeczywistej powierzchni przynajmniej 1 cal kwadratowy− Wbudowaną, minimum czterokanałową pompę perystaltyczną− Rozpylacz koncentryczny i cyklonową komorę mgielną − Generator RF półprzewodnikowy działający z częstotliwością w zakresie 25-30 MHz, zapewniający stałą korekcję mocy w zależności od warunków panujących w plazmie − Układ optyczny typu Echelle, próżniowy, nie wymagający dodatkowego gazu do przemywania optyki spektrometru, wyposażony w lustro Schmidta korygujące aberrację optyczną i astygmatyzm− Układ wprowadzania próbki przystosowany do analizy próbek zawierających HF− Zestaw wężyków do pompy perystaltycznej odpornych na HF (minimum 12 sztuk)− Układ chłodzenia niezależny od wody bieżącej oraz dodatkowo bazujący na wodzie bieżącej 13. Zestaw komputerowy (o parametrach wystarczających do płynnej i poprawnej pracy oprogramowania urządzenia) wraz z monitorem minimum 24 cale oraz oprogramowaniem sterującym pracą urządzenia14. Oprogramowanie sterujące pracą spektrometru musi:− być kompatybilne z systemem operacyjnym Windows 64 bit− zawierać co najmniej 110 000 linii spektralnych w bibliotece − być wielozadaniowe i zapewniać kontrolę wszystkich parametrów spektrometru oraz zbieranie i obróbkę wyników− mieć zdolność do zapamiętywania i ponownego oglądania widm oraz mieć możliwość dobierania optymalnych parametrów pomiarów (takich jak przepływy gazów, moc)− być w języku angielskim i polskim – do wyboru przez użytkownika− mieć wprowadzone parametry domyślne dla każdego z mierzonych pierwiastków − umożliwiać zmianę parametrów analizy i ponowne przeliczenie wyników bez konieczności wykonania powtórnej analizy − mieć możliwość wyświetlania informacji o stanie spektrometru − umożliwiać przeprowadzenie standardowych metod kalibracji wielopierwiastkowej oraz metod dodatku wzorca− dawać możliwość dostępu do rezultatów przez połączenie sieciowe− posiadać następujące tryby pracy: tryb jakościowy oraz tryb ilościowy− pozwalać na obróbkę danych oraz tworzenie raportów (drukowanie i tworzenie własnych szablonów wydruku, wstawianie daty, godziny, tekstu i obiektów rysunkowych),− być zgodne z GLP/GMP− zapewniać automatyczny wybór optymalnej długości fali dla analizy danego pierwiastka− mieć możliwość definiowania/rejestracji przez użytkownika nowych długości fali dla dowolnego pierwiastka nie przypisanych w programie.− mieć możliwość rekalkulacji otrzymanych wyników po pomiarze:• możliwość dodania pierwiastka nie ujętego w metodzie pomiarowej, użytej do pomiaru• możliwość dodania długości fali dla dowolnego pierwiastka ujętego w metodzie pomiarowej, użytej do pomiaru• automatyczne obliczenia po zmianach integracji, długości fali, standardu wewnętrznego itp.• automatyczne ponowne obliczanie po zmianie warunków kalibracji (kolejność/współczynniki krzywej kalibracji itp.)− mieć możliwość eksportu danych do pliku CSV lub pliku tekstowego− współpracować z programami Microsoft Word i Excel− posiadać funkcje asystenta metody oraz asystenta diagnostycznego− informować o czasie pozostałym do końca analizy− monitorować stan pompy próżniowej− umożliwiać włączenie plazmy z poziomu oprogramowania− posiadać możliwość automatycznego wyłączania plazmy po zakończonej analizie15. Oferowany towar musi być sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38433210-4 - Spektrometry emisyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie ilości punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna urządzenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 i 455 Prawa zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę łożyska w pralce ze zgrzewanym zbiornikiem- Michałowice-Osiedle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę łożyska w pralce ze zgrzewanym zbiornikiem. Po przecięciu zbiornika i wymianie łożyska trzeba zespawać plastikiem lub skręcić śrubami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI