Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00408664
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 5424

1.5.8.) Numer faksu: 12 424 54 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emroczek@uks.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2baf2c-4df3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024752/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem:
1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
2. ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3. poczty elektronicznej – adres e-mail: emroczek@uks.com.pl (z wyjątkiem składania ofert – oraz dokumentów przewidzianych w pkt 8) i 12) SWZ – zob. pkt 8.2), pkt 10.1.9) i 10.2) SWZ).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem:
1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Szczegółowe instrukcje użytkowania miniPortalu dostępne są na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl;
1.2. ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Kontakt za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki
Podawczej (ESP) na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Identyfikator konta Uniwersyteckiej Kliniki
Stomatologicznej na ePUAP to: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UKSKr , Elektroniczna
Skrzynka Podawcza (ESP) Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej to: /UKSKr/SkrytkaESP. W celu złożenia dokumentu
elektronicznego do Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie należy:
1.2.1. zalogować się na platformie ePUAP,
1.2.2. wybrać zakładkę „Katalog Spraw”, a następnie „Najnowsze usługi centralne”,
1.2.3 wybrać z listy usługę „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”,
1.2.4 wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego
bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego,
1.2.5 należy pamiętać, aby w polu „Ustaw/Zmień adresata” wpisać: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie.
1.3. poczty elektronicznej – adres e-mail: emroczek@uks.com.pl (z wyjątkiem składania ofert – oraz dokumentów przewidzianych w
pkt 8) i 12) SWZ – zob. pkt 8.2), pkt 10.1.9) i 10.2) SWZ).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzenia, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie
art. 70 Ustawy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście
wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”.
7. Identyfikator ID dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, ani żadnego dokumentu czy oświadczenia wskazanego w pkt 8) i 12)
SWZ składanego wraz z ofertą lub do upływu termin składania ofert, przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mailowy:
emroczek@uks.com.pl .
9. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób prawnionych/upoważnionych do reprezentowania wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w załączniku nr 5 i 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-862/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 314719,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r. Oferowany towar (pkt 3.1 SWZ) musi:
1.1 spełniać warunki wprowadzenia do obrotu i do używania, przewidziane w Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 ze zm. – dalej: „Ustawa o wyrobach medycznych”), potwierdzone aktualnymi dokumentami (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty) – w zakresie wymaganym przez prawo;
1.2 być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie; Etykiety i opakowania towaru winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych lub innymi dotyczącymi ich przepisami powszechnie obowiązującego prawa;
1.3 posiadać dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski – w tym:
1.3.1 kompletne zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
1.3.2 deklaracja zgodności CE.
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Opis ten należy analizować wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania.
3 Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest także m.in. do:
3.1 dostawy przedmiotu zamówienia na swój koszt wraz z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (ul. Montelupich 4, Kraków);
3.2 montażu i uruchomienia technicznego skanera i drukarki 3D, potwierdzonego protokołem uruchomienia urządzeń;
3.3 przeprowadzenia szkolenia z obsługi skanera i drukarki 3D dla 20 pracowników Zamawiającego w dniu uruchomienia;
3.4 udzielenia pełnej gwarancji na skaner i drukarkę 3D wraz z serwisem na okres min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;
3.5 wykonania niezbędnych przeglądów w okresie gwarancji;
3.6 dostarczenia katalogu, bądź folderu w języku polskim przedstawiający oferowany skaner wraz z drukarką 3D i jego parametry techniczne;
3.7 dostarczenia pisemnej instrukcji obsługi w języku polskim, jak też dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez ich producenta urządzeń.
4 Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5 Zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy, w przypadkach, w których zapisy SWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność.
6 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów oceny ofert:
a. Cena 60 pkt
b. Reakcja serwisowa 10 pkt
c. Okres licencji na oprogramowanie skanera 30 pkt
2. Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania wartości punktowej:
2.1 Kryterium 1 - Cena - obliczana będzie według następującego wzoru: Najniższa cena brutto = (najniższa cena oferowana wśród wszystkich podlegających ocenie ofert podzielona przez cenę zaoferowaną w badanej ofercie) x 60 pkt
W ramach tego kryterium można uzyskać max. 60,00 pkt.
Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT).
2.3. Kryterium 2 – Reakcja serwisowa
W ramach tego kryterium można uzyskać max. 10,00 pkt.
Czas reakcji serwisu – nie dłuższy niż 36h w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:00 do 20:00, liczony od chwili zgłoszenia wady lub usterki; Czas reakcji serwisowej, o którym mowa powyżej, ulega każdorazowemu stosownemu wydłużeniu o okres, podczas którego zakłada Zamawiającego jest zamknięty (20:00-7:00 w dni robocze oraz 24 godziny w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy),
W kryterium „reakcja serwisowa” ocena zostanie dokonana w oparciu
o informacje podane w pkt. 2 lit. b) Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) w ten sposób, że w przypadku zaznaczanie 24 godzinnego czasu reakcji serwisowej wykonawca otrzyma 5 pkt, a w przypadku zaznaczenia 12 godzinnego czasu reakcji serwisowej wykonawca otrzyma 10 pkt.
W przypadku braku zaznaczenia w Formularzu Ofertowym informacji dotyczącej czasu reakcji serwisowej przyjmuje się, że wykonawca deklaruje wymagany przez Zamawiającego czas 36 godzinny i Zamawiający przyzna wykonawcy 0,00 pkt w ramach omawianego kryterium. W przypadku zaznaczenia obu pól przyjmuje się, że wykonawca deklaruje 12 godzinny czas reakcji serwisowej i wykonawca otrzyma 10 pkt.
2.4 Kryterium 3 – Okres licencji na oprogramowanie skanera.
W ramach tego kryterium można uzyskać max. 30,00 pkt.
Okres licencji na oprogramowanie skanera – minimum 12 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy. Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w pkt. 2 lit. c) Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) w ten sposób, że w przypadku zaznaczanie 60 miesięcznego okresu wykonawca otrzyma 30 pkt, w przypadku zaznaczenia 48 miesięcznego okresu wykonawca otrzyma 22 pkt., w przypadku zaznaczenia 36 miesięcznego okresu wykonawca otrzyma 14 pkt. w przypadku zaznaczenia 24 miesięcznego okresu wykonawca otrzyma 7 pkt.
W przypadku braku zaznaczenia w Formularzu Ofertowym informacji na temat oferowanego okresu licencji na oprogramowanie przyjmuje się, że wykonawca udzielił jej w minimalnym wymaganym przez Zamawiającego okresie 12 miesięcy i Zamawiający przyzna wykonawcy 0,00 pkt w ramach omawianego kryterium. W przypadku zaznaczenia w Formularzu Oferty kilku pól odnoszących się do długości okresu licencji przyjmuje się, że wykonawca udziela licencji na najdłuższy z zaznaczonych okresów, a co za tym idzie, otrzyma on przypisaną mu liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja serwisowa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres licencji na oprogramowanie skanera

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
2 . Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
3 . Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający wymaga, by w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca posiadał ważne i opłacone
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki, dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składane według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą, niż 500.000 zł.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej, niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji, o których mowa w pkt 8.2.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji, wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.2.3 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.3 SWZ, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą,
złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 8.2.4 SWZ stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę ww. podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt 8.2.1-3, 5 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pkt 8.2.4, 6-8 SWZ stosuje się odpowiednio.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. kompletne zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dotyczące przedmiotu zamówienia;
2. deklaracja zgodności CE.
3. katalog, bądź folder w języku polskim przedstawiający przedmiot zamówienia i jego parametry techniczne (dokumentacja techniczna zawierająca opis parametrów technicznych).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie o poinformowaniu osób, których dane osobowe zawarte zostały w jego ofercie, o fakcie ich przekazania Zamawiającemu w związku z toczącym się postępowaniem przetargowym, jak też oświadczenia potwierdzającego, że wykonał on wobec nich, w imieniu Zamawiającego, obowiązek, o którym mowa w art. 14 RODO. Treść powyższego
oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. W przypadku, gdy Wykonawcę lub Wykonawców reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo lub inny dokument dla tej osoby, potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i obejmować co najmniej umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy.
3. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późn. zm.), przy uwzględnieniu okoliczności, że postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, a pełnomocnictwo winno być
sporządzone i przekazane w formie przewidzianej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 70 Ustawy
(zob. również pkt 8.3.3 SWZ).
4. Jeżeli na etapie składania ofert Zamawiający wymaga przedłożenia określonych w SWZ podmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca ich nie złoży lub złożone podmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków lub podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy. W przypadku nieuzupełnienia ww. podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy przypadku nieuzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1.2 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, dokumenty, o których mowa w pkt 8.1.1-3 oraz 8.1.5 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pkt 8.1.5 -7 SWZ stosuje się odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą (por. pkt 13 SWZ) w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 Ustawy.
3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy: BGK Oddział w Krakowie 81 1130 1150 0012 1268 5520 0005 z dopiskiem „Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi ”
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał tej gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej tj. poprzez wczytanie oryginalnego dokumentu wadialnego, wytworzonego w postaci elektronicznej przez gwaranta lub poręczyciela, do systemu, za pomocą którego składana jest oferta (zob. pkt 10) SWZ).
5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6Ustawy.
6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie określonych w art. 98 Ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo – zob. pkt 8.1.3-4 i 8.1.6 SWZ), chyba że w przypadku
spółki cywilnej z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach zawartych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na ofertę składają się:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
1.1 W pkt 1 Formularza Oferty należy wskazać dane identyfikacyjne i kontaktowe Wykonawcy oraz osoby, która reprezentuje Wykonawcę.
1.2 W pkt 2 lit. a) Formularza Oferty należy podać cenę brutto za wykonanie zamówienia;
1.3 W pkt 2 lit. b) Formularza Oferty należy wskazać czas reakcji serwisowej w ramach udzielanej gwarancji (przy czym czas podstawowy, którego zachowania wymaga Zamawiający, wynosi 36 godzin od momentu zgłoszenia, natomiast wykonawca może zaoferować krótszy czas reakcji serwisowej, w zamian za co otrzyma ona dodatkowe punkty w ramach postępowania);
1.4 W pkt 2 lit. c) Formularza Oferty należy wskazać okres, na jaki udzielona zostaje licencja na oprogramowanie do skanera (przy czym okres podstawowy, którego zagwarantowania wymaga Zamawiający, wynosi 12 miesięcy licząc od dnia ostatecznego odbioru skanera, natomiast wykonawca może zaoferować dłuższy okres licencji, w zamian za co otrzyma on dodatkowe punkty w ramach postępowania).
2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
3. Do oferty należy również załączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.1) SWZ
4. Oferta musi zostać podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w sposób wskazany w treści Formularza Oferty i w pkt 10.2.3 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zniszczarek- Zabierzów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zniszczarek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI