Dostawa projektorów multimedialnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa projektorów multimedialnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyTEATR KWADRAT IM. EDWARDA DZIEWOŃSKIEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00071663
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa projektorów multimedialnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR KWADRAT IM. EDWARDA DZIEWOŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałkowska 138

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-004

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrkwadrat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrkwadrat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa projektorów multimedialnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0952761-c2c4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020849/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup projektorów multimedialnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatrkwadrat.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Zamowienia_publiczne/Biezace

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). 2. Środkami komunikacji elektronicznej w postępowaniu są: 1) miniPortal dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, 2) Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego: /TeatrKwadrat138/SkrytkaESP, znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal), 3) poczta elektroniczna: zamowienia@teatrkwadrat.pl 3. Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XV SWZ. 4. Adres strony
miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: 1) Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, 2) Formularza do komunikacji, 3) Listy wszystkich
postępowań. 2. Pozostałe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o RODO (obowiązek informacyjny) zostały sprecyzowane w rozdz. XXIX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o RODO (ograniczenia stosowania) zostały sprecyzowane w rozdz. XXIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa dwóch projektorów multimedialnych; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1 do SWZ. Podane w przedmiotowym załączniku parametry należy traktować jako minimalne. W sytuacji, w której opis zawierałby wskazanie na konkretną nazwę, produkt lub producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu równoważnego. Sprzęt równoważny powinien jednak spełniać minimalne parametry wskazane w zał. 1 do SWZ i być kompatybilnym ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. V ust. 5 SWZ; 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, całkowicie sprawny, wolny od wad i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 r. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji; 4. Zamówienie obejmuje transport (dostawę) do siedziby Zamawiającego do miejsca przez niego wskazanego; 5. Zamawiający informuje, że posiada i użytkuje następujące projektory multimedialne: Panasonic DLP model PT-DW6300ELS. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być kompatybilny z ww. projektorami oraz obiektywami i musi umożliwić ich sprawne użytkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa jednego projektora multimedialnego wraz z dodatkowymi obiektywami; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1 do SWZ. Podane w przedmiotowym załączniku parametry należy traktować jako minimalne. W sytuacji, w której opis zawierałby wskazanie na konkretną nazwę, produkt lub producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu równoważnego. Sprzęt równoważny powinien jednak spełniać minimalne parametry wskazane w zał. 1 do SWZ i być kompatybilnym ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. V ust. 5 SWZ; 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, całkowicie sprawny, wolny od wad i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 r. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji; 4. Zamówienie obejmuje transport (dostawę) do siedziby Zamawiającego do miejsca przez niego wskazanego; 5. Zamawiający informuje, że posiada i użytkuje następujące projektory multimedialne: Panasonic DLP model PT-DW6300ELS. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być kompatybilny z ww. projektorami oraz obiektywami i musi umożliwić ich sprawne użytkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu; 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu; 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał jedną dostawę projektorów multimedialnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dot. składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy; 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu – pod rygorem ich nieważności; 3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców naminiPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia określony został do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy. Termin może ulec skróceniu (jest jednym z kryteriów oceny ofert).
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę nowego aparatu cyfrowego i obiektywu - Łomianki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę fabrycznie nowego zestawu składającego się z aparatu cyfrowego oraz obiektywu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont Ośrodka Kultury w Czernicy – etap II
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa ulicy Spokojnej w Chwaliszewie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dzierżawa analizatora do posiewów krwi i płynów ustrojowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników