Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa projektora kinowego w Kinie Wolność SAPIK Szczecinek 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Agencja Promocji i Kultury
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330003282
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego, 65
 
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
 
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
 
1.5.7.) Numer telefonu: 947128302
 
1.5.8.) Numer faksu: 947128302
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sapik@sapik.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapik.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Dostawa projektora kinowego w Kinie Wolność SAPIK Szczecinek 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129e9684-0bd7-11ec-b885-f28f91688073
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168675
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://sapik-pzp.ezamowienia.com/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sapik-pzp.ezamowienia.com/
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) określa następujące wymagania techniczne
i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy
wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
(4) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;
(5) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB
Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
(6) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej
wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
(7) Włączona obsługa JavaScript;
(8) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf.;
(9) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej
wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021/ZP
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa projektora kinowego w Kinie Wolność SAPIK 
Szczecinek 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny, kosztu oraz kryterium jakościowe
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Procentowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: jasność projektora
 
4.3.6.) Waga: 10
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: kompaktowa budowa projektora
 
4.3.6.) Waga: 10
 
Kryterium 4
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: trwałość lasera
 
4.3.6.) Waga: 10
 
Kryterium 5
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie gwarancji do 36 miesięcy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-13 14:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sapik-pzp.ezamowienia.com/
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-13 14:15
 
8.4.) Termin związania ofertą:  14 dni