Dostawa opakowań i testów do sterylizacji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa opakowań i testów do sterylizacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-07
  • Numer ogłoszenia762082-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762082-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.

Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku: Dostawa opakowań i testów do sterylizacji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 14063940000000, ul. ul. J. Waszyngtona  17 , 15-274  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 450 595, e-mail zampudsk@amb.edu.pl, faks 857 450 595.
Adres strony internetowej (URL): https://udsk.pl/zp
Adres profilu nabywcy: https://udsk.pl/zp
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://e-propublico.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://udsk.pl/zp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://e-propublico.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku Jerzego Waszyngtona 17 15-274 Białystok Polska, kancelaria szpitala pok. 6124

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań i testów do sterylizacji
Numer referencyjny: PN-42/20/8
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa opakowań i testów do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 38900000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3.1. Próbki oferowanych produktów w ilości: Pakiet 1poz. 1- 2 szt.; poz. 3- 2 szt.;poz. 5- 2 szt.; poz. 7- 1 szt.; poz. 10- 1 szt.; poz. 11- 1 szt.; poz. 12- 1 szt.; poz. 13- 4 szt.; poz. 14:a):- szer. 75mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 100mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 125mm x 200m dł.- 2 m.- szer. 150mm x 200m dł.- 2 m.- szer. 200mm x 200m dł.- 2 m.b):szerokość 75mm/150mmszerokość 75mm x200mm - 1 szt.szerokość 75mm x300mm - 1 szt.szerokość 100mmx250mm – 1 szt.szerokość 100mmx300mm – 1 szt.szerokość 125mmx 300mm - 1 szt.Pakiet 2poz. 1-2 szt.; poz. 2-1 szt.; poz. 3- 2 szt.; poz. 4 - 2szt.; poz. 6 - 1 m Pakiet 3poz. 1 – 4 szt.; poz. 2: a) 1 szt. ; b) 1 szt. ; poz. 3 – 1 szt.; poz. 4 – 1 szt.; poz. 5 - 1 szt.Pakiet 4 poz. 1:- szer. 360mm x 100m dł.- 2 m. - szer. 420mm x 100m dł.- 2 m. poz.2: - szer. 50mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 75mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 100mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 120mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 150mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 200mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 250mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 300mm x 200m dł.- 2 m. - szer. 380mm x 200m dł.- 2 m.poz.3:-szerokość 75mmx150mm-szerokość 75mmx250mm-szerokość 75mmx300mm-szerokość 100mmx250mm-szerokość 100mmx300mm-szerokość 120mmx400mm-szerokość 150mmx270mm-szerokość 150mmx300mm-szerokość 150mmx380mmpoz. 4:a) 1 ark.; b) 1 ark.; c) 1 ark.poz. 5:a) 1 ark.; b) 1 ark. ;c) 1 ark.poz. 6: 1 ark.Pakiet 5poz. 1 – 1 szt.Pakiet 6poz. 11 – 1 szt.Każdą próbkę należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz numerem pakietu i pozycji, a do oferty załączyć wykaz złożonych próbek, zawierający następujące informacje: nr pakietu i pozycji, nazwa własna, rozmiar i producent danej próbki oraz ilość. (ze względu na specyfikę jednorazowości próbki po przetestowaniu nie będą zwracane);3.2. Dokładny opis oferowanych produktów uwzględniający wymagania podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ.3.3. Oświadczenie producenta oferowanych produktów o zgodności ze wskazanymi w załączniku nr 5 normami PN EN.3.4. Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 542), zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ – dotyczy wyrobów medycznych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące niepodlegania wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ Wykonawca nie posiada wiedzy na temat pozostałych uczestników procedury, w stosunku do których miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Opakowania i testy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Fiolkowy wskaźnik biologiczny do walidacji i rutynowej kontroli procesów sterylizacji w parze wodnej z odczytem po 24 godz. Zawierający spory bakterii G Stearothermophilus, populacja 10 5, nośnik z papieru, czas inkubacji do 24 godzin w temperaturze 55-60 st. C oraz wskaźnik chemiczny klasy 5 wg PN-EN ISO 11140-1 umożliwiający natychmiastowy odczyt testu. Kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego inkubatorem i przyrządem PCD firmy GKE. szt. 1002 Przyrząd testowy Compact-Bio--C-PCD do fiolkowych wskaźników biologicznych Mini-Bio_Plus, zgodny z normą EN 867-5. zgodny z normą europejską EN 867-5 i projektem normy międzynarodowej EN ISO 11140-6, składa się z kapsuły o ściśle określonej objętościi rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego szt. 33 Test symulacyjny Bovie-Dick (134 st. C, czas 5.3 min.) Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu. Zgodny z normą EN 285 oraz EN ISO 11140-4. Testy paskowe po procesie sterylizacji przebarwiają się zgodnie z informacją podaną przez producenta. szt. 1 5004 Przyrząd testowy PCD, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Zgodny z normą EN 867-4. Kompatybilny z testami z poz. 2. szt. 15 Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną. Samoprzylepne testy paskowe pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu. Zgodny z normą EN 867-5 oraz EN ISO 11140.Testy paskowe po procesie sterylizacji przebarwiają się zgodnie z informacją podaną przez producenta. szt. 4 5006 Przyrząd testowy PCD do zintegrowanego testu kontroli wsadu w parze wodnej, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Kontrola usuwania powierza i penetracji pary dla wsadów narzędzi rurowych, narzędzi prostych (litych) i wsadów porowatych. Spełnia wymogi normy EN 867-5. Kompatybilny z testami z poz. 3 szt. 17 Marker do opisu pakietów przed procesem sterylizacji z nietoksycznym, wodoodpornym tuszem, nie reagującym na wysoką temperaturę. Tusz po procesie sterylizacji nie rozmazuje się, napis pozostaje czytelny. Grubość wkładu 0,7mm F szt. 708 Przyrząd testowy procesu do symulacji narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej (MIS). Przyrząd testowy posiada kapsułę z termicznie odpornego tworzywa sztucznego na test kontroli skuteczności mycia i złącze typu Luer-Lock (męskie oraz damskie) ze stali kwasoodpornej połączone ze sobą silikonową rurką. Standardowo kapsuła wyposażona jest w trzy różne zakrętki o szczelinach 2 mm, 3 mm i 4 mm. Mała szczelina stwarza przy tym samym ciśnieniu wody, zwiększenie prędkości przepływu przez przyrząd, co ułatwia usuwanie zabrudzenia, większa szczelina zmniejsza prędkość przepływu, co utrudnia usuwanie zabrudzenia. Dzięki takiej budowie przyrząd może symulować zarówno narzędzia rurowe do chirurgii małoinwazyjnej, jak również endoskopy giętkie. szt. 19 Przyrząd testowy służący do symulacji narzędzi chirurgicznych, wykonany jest w całości z termicznie odpornego tworzywa sztucznego. Posiada miejsce na umieszczenie do dwóch testów skuteczności mycia jednocześnie (sprawdzenie dwóch różnych płaszczyzna mycia) oraz uchwyt do zawieszenia na tacy. szt. 410 Plastikowe osłonki na narzędzia • osłonki na części robocze narzędzi, plastykowe, przezroczyste;• odporne na temp do 134?C;• rozmiar 140 x 50 mm, op. 100 szt szt. 50011 Plastikowe osłonki na narzędzia • osłonki na części robocze narzędzi, plastykowe, przezroczyste;• odporne na temp do 134?C;• rozmiar 105 x 25 mm, op. 1000 szt szt. 100012 Plastikowe osłonki na narzędzia • osłonki na części robocze narzędzi, plastykowe, przezroczyste;• odporne na temp do 134?C;• rozmiar 60mm x 10 mm, op. 1000 szt szt. 100013 Test kontroli skuteczności mycia samoprzylepny, poziom 2, służy do rutynowej kontroli podstawowych procesów mycia w myjni-dezynfektorze. Zawiera syntetyczną substancję wskaźnikową zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 załącznik C- odpowiednik nigrozyny z mąką naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie zawiera 320 szt. op. 1014 Rękawy i torebki papierowo-foliowe ze wskaźnikiem do sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu zgodne z normą PN-EN 868-5 / EN 868-5, PN-EN ISO 11607-1 / ISO 11607-1 (załączyć oświadczenie producenta rękawów potwierdzające zgodność z ww. normami) oraz posiadające następujące właściwości: - wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii - wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania, widoczne od strony folii - minimum dwa wskaźniki sterylizacji do pary wodnej i tlenku etylenu zgodne z normą PN-EN ISO 11140-1 / ISO 11140-1 - jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania - zgrzew fabryczny wielokrotny (min. 3 ścieżki) o wytrzymałości nie mniejszej niż 250 Nm - papier o gramaturze nominalnej 70 g/m2 (tolerancja wg PN-EN 868-3 / EN 868-3), wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta (a nie dystrybutora) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN-EN 868-3 / EN 868-3 - zawartość chlorków poniżej 0,05% - zawartość siarczanów poniżej 0,25 % - wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 8 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 4 kN/m - wytrzymałość na rozdzielenie w poprzek 750 mN - wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 350 kPa - folia co najmniej sześciowarstwowa, wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta folii (a nie dystrybutora) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN-EN 868-5 / EN 868-5 - przezroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów - grubość nie większa niż 54 ?m - zgrzewalna w temperaturze minimum 170 – 190 st. C Wymagana dokumentacja producenta określająca maksymalny okres przechowywania wyrobów po sterylizacji zapakowanych w oferowane rękawy papierowo-foliowe. Ze względu na wymagania procedury zgrzewania wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnie walidacji zgrzewów wykonanych na posiadanych przez Szpital zgrzewarkach HAWO 850 DC-V zgodnie z PN- EN ISO 11607 i PN-EN 868-5 przed i po sterylizacji. a) Rękaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu: - szer. 75mm x 200m dł. szt. 10 - szer. 100mm x 200m dł. szt. 10 - szer. 120mm x 200m dł. szt. 10 - szer. 150mm x 200m dł. szt. 10 - szer. 200mm x 200m dł. szt. 10b) Torebki papierowo-foliowe zamykane zgrzewarką ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu: szer. 75mm/150mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000 szer. 75mm/200mm dł. Op. 2000 szt. szt. 16 000szer. 75mm/300mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000szer. 100/250mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000szer. 100mm/300mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000szer. 125mm/300mm dł. Op. 2000 szt szt. 10 000 Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38900000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Testy kontroli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134?C/5,3 min. i 121?C/15 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 - wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniach po 200 szt. op. 1042 Gotowe do użycia testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych gdzie w jednoelementowym przyrządzie do pobrania próby znajduje się wymazówka i substancja testowa. Nie dopuszcza się testów gdzie substancja testowa jest umieszczana w oddzielnej fiolce. W przypadku obecności białek, substancja testowa zmienia kolor już w 5-10 sekund z jasnożółtej na niebieską. Intensywność przebarwienia wzrasta wraz ze stopniem zanieczyszczenia. Test nie wymaga inkubacji, wykrywa pozostałości białkowe na poziomie 1µg. 25szt. op. 83 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134?C/7 min. i 121?C/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 - wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie.. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniach po 200 szt. op. 84 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik chemiczny do kontroli dezynfekcji termicznej w myjni-dezynfektorze w zakresie parametrów: 90°C – 5 min, integracja krytycznych parametrów procesu (czas, temperatura ) powoduje jednoznaczną zmianę przebarwienia substancji wskaźnikowej w polu testowym, jednoznaczna, łatwa interpretacja wyniku. Sposób przebrawienia testu odbywa sie w sposób punktowy od zewnetrznej częci wskaźnika pierścieniowo do środka. Spełniający wymagania normy EN ISO 11140-1 we wszystkich punktach, które dotyczą, w tym zakres tolerancji na czas i temperaturę odpowiadający typowi 6 wg EN ISO 11140-1. Na każdym wskaźniku nadrukowany typ wskaźnika. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu max 100 szt. op. 45 Taśma samoprzylepna bez wskaźnika sterylizacji, wykonana z papieru impregnowanego z warstwą kleju wysokiej jakości, odpornego na warunki sterylizacji. Dobrze klei się do papieru krepowego, włókniny, metalu. Szerokość taśmy 18 mm, długość na rolce 50 m. Warstwa kleju nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji, łatwa do odklejenia po procesie sterylizacji.Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta. szt. 206 Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji, wykonana z papieru impregnowanego z warstwą kleju wysokiej jakości, odpornego na warunki sterylizacji. Dobrze klei się do papieru krepowego, włókniny, metalu. Szerokość taśmy 18 mm, długość na rolce 50 m. Warstwa kleju nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji, łatwa do odklejenia po procesie sterylizacji.Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta. rolka 1207 Przyjazny dla skóry preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po taśmach i substancjach klejących, gipsie, alginatach i cementach, oraz pastach cynkowo-eugenolowych. Zawierający w swoim składzie czysty terpen pomarańczowy z naturalnie tłoczonych skórek pomarańczy i olej natłuszczający; niezawierający alkaliów i mydła. Opakowanie 500 ml z korkiem, w którym mały otwór ułatwia dozowanie. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. szt. 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38900000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Ochrona instrumentów medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ochrona narozników do koszy sitowych. Narożniki wykonane z kartonu o rozmiarze:100mm x 100mm x 50 mm. Opakowanie 1200 szt. op. 62 Wkładki absorpcyjne o wymiarach wykonane z niebieskiej włókniny o gramaturze 72g/m2. a 25 cm x 30 cm (1000szt.) op. 4b 30 cm x 50 cm (1000szt.) op. 4Testy zgrzewu: 3 Testy zgrzewu sprawdzający do rutynowej kontroli pracy zgrzewarki rotacyjnej. Test wykonany z papieru.250szt. w kartonie) szt. 7504 Testy zgrzewu sprawdzający do rutynowej kontroli pracy zgrzewarki rotacyjnej. Test wykonany z materiału Tyvek.125szt. szt. 1255 Ochrona instrumentów(InstruProtector) wielkość 51mm x 127mm (opakowanie 250szt.) szt. 6000 Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38900000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Opakowania do sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawy i torebki papierowo - foliowe ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu *konstrukcja folii i wykonanie zgodne z normami PN EN 868-3, PN-EN 868-5, PN EN ISO 11607-1, 2)PN-EN ISO 11140-1) *papier w opakowaniach papierowo-foliowych o gramaturze min. 60g/m? zgodnie z normą PN-EN 868-5, grubość min. 83 mikrometra.* minimalnie siedmiowarstwowa folia lub laminat foliowy w kolorze niebieskim, o grubości min 52 mikrometra, o gramaturze min 55 g/m?±5%;" * do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu posiadają karty danych technicznych dla laminatu oraz papieru użytego do produkcji wystawione przez producenta wyrobu * papier w opakowaniach papierowo-foliowych o gramaturze min. 60g/m?, o grubości min. 83 mikrometra zgodnie z normą PN-EN 868-5 * wskaźniki sterylizacji (para wodna, tlenek etylenu) umieszczone w obrębie zgrzewu fabrycznego na papierze od strony folii, minimalna szerokość zgrzewu 6 mm * wyrób nie ma nadruków na żadnej powierzchni, która jest przeznaczona do bezpośredniego kontaktu z wyrobami przeznaczonymi do zapakowania * odstęp między powtarzającym się nadrukiem na rękawie powinien być nie większy niż 155 mm zgodnie z normą PN-EN 868-5 * informacje o produkcie na opakowaniachzewnętrznych w języku polskim zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) * na opakowaniach rękawy i torebki umieszczony numer LOT, rozmiar, kierunek otwierania w postaci piktogramu / dodatkowo na rękawach oznaczenie daty, przed upływem której wyrób medyczny może być używany bezpiecznie umieszczony na wklejce w środku rękawa. * zgrzew fabryczny wielokrotny * dopuszczalna różnica wielkości 2-3% opakowania • dla torebek dodatkowe wycięcie na kciuk po stronie otwierania; Rękaw włókninowo-foliowy:* konstrukcja włókniny i folii wykonane zgodnie z normami PN-EN 868-2; PN EN 868-5 PN EN ISO 11607-1,2;* włóknina: - gramatura włókniny 60g/m?±5%, grubość min 230 mikrometra; - kolor niebieski; - wytrzymałość na przedarcie wzdłużne nie mniej niż 1100mN, poprzeczne nie mniej niż 1600 mN (wg ISO 1974) - wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2kN/m w kierunku porzecznym nie mniej niż 0,90 kN/m;* folia: - co najmniej 7 warstwowa o grubości nie większej niż 52 mikrometra (PN-EN 868-5); gramatura min 53g/m2; - przeźroczysta bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów; - zgrzewalna w temperaturze 160-220°C ;* wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania;* wskaźniki procesu sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu, powierzchnia wskaźnika ?100mm? (PN-EN 868-5);* jednoznaczna zmiana koloru wskaźnika, łatwa do interpretacji;* jednoznacznie oznaczony kierunek otwarcia;* bezpyłowe i łatwe oddzielanie folii od włókniny;" 1. Rękaw włókninowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:szer. 360mm x 100m szt. 10szer. 420mmx 100m szt. 62. Rękaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu: - szer. 50mm x 200m dł. szt. 10 - szer. 75mm x 200m dł. szt. 70 - szer. 100mm x 200m dł. szt. 50 - szer. 120mm x 200m dł. szt. 10 - szer. 150mm x 200m dł. szt. 50 - szer. 200mm x 200m dł. szt. 20 - szer. 250mm x 200m dł. szt. 15 - szer. 300mm x 200m dł. szt. 30 - szer. 380mm x 200m dł. szt. 13. Torebki papierowo-foliowe szer. 75mm/150mm szt. 24 000 szer. 75mm/250mm szt. 24 000szer. 75mm/300mm szt. 24 000szer. 100/250mm szt. 24 000szer. 100mm/300mm szt. 24 000szer. 120mm/400mm szt. 10 000szer. 150mm/270mm szt. 10 000szer.150mm/300mm szt. 10 000szer. 150mmx380mm szt. 10 0004. " Włóknina do sterylizacji III generacji (kolor niebieski, zielony) * zgodna z normą PN EN - 868-2 * przeznaczona do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu * niepyląca, antystatyczna. * wymagana stabilność wymiarowa przed i po procesie sterylizacji * zawartość chlorków nie więcej niż 0,03 % wg ISO 9197 * zawartość siarczków nie więcej niż 0,12 % wg ISO 9197 * gramatura 60 g/m2 * wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż: nie mniej niż 2,10 kN/m, w poprzek: nie mniej niż 0,9 kN/m* miękkość włókniny ułatwiająca formowanie pakietów * duża wytrzymałość włókniny na wilgoć i naprężenia podczas sterylizacji * odporność na uszkodzenia po procesie sterylizacji " a) 50 cm x 50 cm (500ark.) kolor niebieski ark. 2 000b) 75 cm x 75 cm ( 250ark.) ark. 2 000c) 100 cm x 100 cm ( 250ark.) ark. 1 500 120 cm x 120 cm ( 100ark.) ark. 1 0005. Włóknina do sterylizacji kolor zielony a) 75cm x 75cm ( 250 ark) ark. 2 000b) 100 cm x 100 cm ( 250ark.) ark. 1 500c) 120 cm x 120 cm ( 100ark.) ark. 1 0006. Papier krepowy medyczny 100 cm x 100 cm MIX- pakowany naprzemiennie (biały, zielony)(250 ark w op)-właściwości papieru zgodne z normą PN EN 868-2-gramatura 60g/m2 +/-5g/m2 -grubość max. 0,16 mm wg PN-EN ISO 534,-materiał opakowaniowy jednorazowego użycia, z przeznaczeniem do sterylizacji parowej- posiadający miękkość ułatwiającą formatowanie papieru, odporny na uszkodzenia po sterylizacji-opakowanie transportowe - twarda tektura, od wewnątrz jako ochrona przed kurzem i zawilgoceniem, zabezpieczony powłoką polietylenu-oznakowanie-każdy karton posiada etykietę z koniecznymi informacjami: opis produktu, kod identyfikacyjny, ilość / liczba, numer partii, termin przydatności, znak CE-ważność przydatności do użycia - nie mniej niż 5 lat od daty produkcji-wymagany deklarowany przez producenta okres przechowywania wyrobu w stanie sterylnym min. 60 dni. ark. 500 Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kontrola biologiczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, symulujący pakiet porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym do opisu cyklu. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Wskaźnik posiada wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego ""kruszera"" Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Opakowanie zawiera 24 biologiczne zestawy testowe oraz 5 sztuk wskaźników kontrolnych. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej.Wskaźnik zgodny z instrukcją obsługi i urządzeniem posiadanym przez Szpital – autoczytnik model 490. op. 50 Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38900000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Akcesoria do czyszczenia sprzetu medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Szczotka do czyszczenia narzędzi wytrzymałe włosie., całkowita dł. 235mm, dł. szczotki 75mm, dł. włosia 15mm, można myć w myjni dezynfektorze, odporna na 134 st C 2 szt. w opak op.12 Szczotka do czyszczenia narzędzi wytrzymałe włosie, całkowita dł. 165mm, dł. szczotek 45mm i 30mm, dł. włosia 12mm, można 10 szt. w opak., całkowita dł. 165mm, dł. szczotek 45mm i 30mm, dł. włosia 12mm, można myć w myjni dezynfektorze, odporna na 134 st C op. 13 Szczotka dwustronna jednorazowa 19 cm., końcówka okrągła fi 40mm, stożkowa fi 8mm, do panewek rozwiertaków kostnych,opak. 3 szt op. 14 Szczotka dwustronna z nylonowym włosiem., całkowita dł. 175mm, dł. szczotek 40mm i 30mm, dł. włosia po obu stronach 10mm, odporna na 134 stC,2 szt. w opak op. 15 Szczotka fi 5x100 mm do czyszczenia narzędzi MIC Nylon, całkowita długość: 610mm, odporna na 134 st C, 5 szt. w opak. op. 26 Szczotka fi 7x100 mm do czyszczenia narzędzi MIC. Nylon, całkowita długość: 610mm, odporna na 134 st C,5 szt. w opak. op. 27 Szczotka wewn. mycie parą fi 6-8mm - lanca 50 cm do instrumentów medycznych o śr.6- 8 mm z końcówką Luer kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 18 Szczotka wewn. mycie parą fi 3-4mm - lanca 25 cm do instrumentów medycznych o śr.3.0-4.0 mm z końcówką Luer kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 19 Zestaw 3 szczotek do mycia wewn o śred. 3-4 mm .Szczotki pasują do lanc o różnych długościach: 15,25,50 cm kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 110 Zestaw 3 szczotek do mycia wewn o śred. 4-5 mm .Szczotki pasują do lanc o różnych długościach: 15,25,50 cm kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt. 111 Znaczniki do mocowania do tacy 90x50mm, z klipsem odporne na 134 st. W kolorze niebieskim 25 szt w opak. op. 212 Rękawica ochr. silikonowa 35 cm, pięciopalczasta,odporne na temp. -40 st.C - +240 st.C, można myć w myjni dezynfektorze, uniwersalny rozmiar, niebieskie, bez lateksu szt 113 Rękawice długie, odporne na temperaturę do 250 C bawełniane szt 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38900000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nagranie, montaż i produkcję filmu informacyjnego - Hajnówka
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nagranie, montaż i produkcję filmu informacyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Dostawa narzędzi i urządzeń do pracowni metrologii
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Sprzedaż wraz z dostawą kolumn chromatograficznych na potrzeby Instytutu Technologii Żywności i Żywienia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: dostawa oscyloskopu cyfrowego - KC-zp.272-685/20
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI