Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz kalibratorów i materiałów kontrolnych dla analizatora oznaczeń immunochemicznych wraz z obsługą serwisową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54285 63 31
1.5.8.) Numer faksu: 54 285 37 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz kalibratorów i materiałów kontrolnych dla analizatora oznaczeń immunochemicznych wraz z obsługą serwisową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2315823-b3b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
plhttps://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl /pn/szpitalradziejow. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i dokumentów odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.2. Instrukcja korzystania z Platformy:1) w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;2) jeżeli Użytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl - składa Ofertę bez zakładania .3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,2) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.3) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, .rar, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. 4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.5. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.6. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. 7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XI pkt. 8-10 SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email poczta@szpitalradziejow.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:1. Wykonawca dodatkowo oświadcza , iż zostałpoinformowany o tym, że:1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osóbfizycznych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie z siedzibą przy ulicySzpitalnej 3. 2) inspektorem ochrony danych osobowych Robert Sosiński kontakt: tel. 605 985 824 ; email: sosinski@squality.com.pl . 3) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcamiww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2020 r. – Prawozamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) ww. daneosobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającegobezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu) dotyczących tych osób jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; 7) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) osoby fizyczne, których dane Zamawiającypozyskał bezpośrednio posiadają:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danychosobowych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych *;3) napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnychdanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) prawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycząuzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;9) osobom fizycznym, którychdane Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danychosobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania niema zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-06/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydzierżawienie Zamawiającemu analizatoraimmunologicznego o parametrach granicznych zapisanych w załączniku nr 3 do swz wraz zdostawami odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałóweksploatacyjnych i obsługą serwisową na okres 36 miesięcy zapisanych w załączniku nr 1 i 2 doswz
4.2.6.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne