Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA PAL oraz model STRADA EVOLUTION-2 (cz. I zamówienia) oraz do parkomatów Solari di Udine Spazio (cz. II zamówienia)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: ˜Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: ˜12 616 74 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA PAL oraz model STRADA EVOLUTION-2 (cz. I zamówienia) oraz do parkomatów Solari di Udine Spazio (cz. II zamówienia)
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-2051f959-c903-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000711/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Zakup części zamiennych do parkomatów Parkeon
2.2.2 Zakup części zamiennych do parkomatów Solari
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-26-v-2021/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://epuap.gov.pl/wps/portal ;https://miniportal.uzp.gov.pl ; sekretariat@zdmk.krakow/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜a) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej,b)Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów ioświadczeń składanych wraz z ofertą odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego naePUAPoraz udostępnionego przez miniPortal -Formularz do komunikacji),c) Przekazywaniepozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub zapośrednictwememail:sekretariat@zdmk.krakow.pl . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłoczniepotwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lubwiadomości,d)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP, e) W przypadku składaniaoferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca musi dysponować profilemzaufanym, który jest środkiem identyfikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie podpisuzaufanego.Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jegoposiadacza w usługach podmiotów publicznych.Profil zaufany można założyć na stroniehttps://pz.gov.pl/pz/index , f)W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem osobistym, Wykonawca musi dysponować e-dowodem,posiadającym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdza prawdziwość danych posiadacza.Ponadto do używania podpisu zwykorzystaniem e-dowodu konieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych, g) Wprzypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisaćkwalifikowanym podpisem elektronicznym, h) Szczegółowe informacje dotyczące wymagańtechnicznych organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznych zawiera SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: • administratoremPani/Pana(Wykonawcy)danych osobowych jest: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków,centrala tel.+48 12 61 67 000, fax: +48 12 61 67 417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl• inspektoremochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan LeszekMarmon,email:iod@zdmk.krakow.pl . • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1lit.c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego,prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. •odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawozamówieńpublicznych (Dz. U.z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana daneosobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowyprzekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; • obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • wodniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO; • posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Panadanych osobowych *; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; •nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięciadanych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜26/V/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego części zamiennych dla parkometrów. Zamówienie podzielono na części:Cz.1 Zakup części zamiennych do parkometrów firmy Parkeon Strada Pal oraz Strada Evolution-2.b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: projektowanych postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, opisu przedmiotu zamówienia dla cz. 1 stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ oraz Wzoru tabel cenowy stanowiących załącznik nr 9 dla cz. 1.c) Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, Licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo –odbiorczego. (Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone).
4.2.6.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ.G - długość oferowanego okresu gwarancji - 40%Sposób oceny:Zaproponowany okres gwarancji 12 miesięcy – 0 pktZaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 40 pktOferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 12 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość oferowanego okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ.G - długość oferowanego okresu gwarancji - 40%Sposób oceny:Zaproponowany okres gwarancji 12 miesięcy – 0 pktZaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 40 pktOferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 12 miesięcy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego części zamiennych dla parkometrów. Zamówienie podzielono na części:Cz.2 Zakup części zamiennych do parkometrów firmy Solari di Udine model Spazio.b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: projektowanych postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, opisu przedmiotu zamówienia dla cz. 2 stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ oraz Wzoru tabel cenowy stanowiących załącznik nr 10 dla cz. 2.c) Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, Licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo –odbiorczego. (Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone).
4.2.6.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ.G - długość oferowanego okresu gwarancji - 40%Sposób oceny:Zaproponowany okres gwarancji 12 miesięcy – 0 pktZaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 40 pktOferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 12 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość oferowanego okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ.G - długość oferowanego okresu gwarancji - 40%Sposób oceny:Zaproponowany okres gwarancji 12 miesięcy – 0 pktZaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 40 pktOferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 12 miesięcy4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4