Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie 17 sztuk parkometrów w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Miasta Jasła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie 17 sztuk parkometrów w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Miasta Jasła
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c86266b-cf54-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006730/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup parkometrów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.7231.34.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa, montaż i uruchomienie parkometrów w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Miasta Jasła:
1) Wymagania dotyczące parkometrów. Każdy parkometr musi spełniać warunki:
a) muszą być jednego typu i posiadać jednakowe parametry techniczne. Powinny być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie później niż w 2021 r. Powinny być przeznaczone dla stref płatnego parkowania na drogach publicznych o dużej rotacji pojazdów. Każdy parkomat powinien być oznaczony tabliczką znamionową zawierającą numer seryjny, datę produkcji, nazwę producenta i kraj pochodzenia;
b) muszą posiadać wszystkie niezbędne atesty oraz spełniać wszystkie wymogi norm krajowych i unijnych dla tego typu urządzeń lub podzespołów użytych do jego budowy, a w szczególności w zakresie wymagań technicznych i funkcjonalnych; spełniać wymagania normy PN-EN 12414 i niniejszej specyfikacji;
c) muszą być dostosowane do niezawodnej pracy na otwartej przestrzeni, w zakresie temperatury od minus 25°C do plus 55°C, przy wilgotności względnej do co najmniej 95%;
d) muszą mieć autonomiczne źródło zasilania – zasilanie z akumulatora, który ładowany będzie przez baterie słoneczną, zintegrowaną z górną częścią obudowy i musi zapewniać ciągłą pracę urządzenia (bez konieczności wymiany/doładowywania akumulatora) przez okres minimum 36 miesięcy. W przypadku lokalizacji całkowicie zacienionych dopuszcza się wymianę lub doładowanie zewnętrzne akumulatora jeden raz na 12 miesięcy. Powyższe wymagania obowiązują dla liczby transakcji zakupu biletów parkingowych nie większej od 250 na dobę. Muszą mieć możliwość przyłączenia do sieci energetycznej;
e) muszą posiadać wymiary nie przekraczające: szerokości 450 mm, głębokości 380 mm
i wysokości 2000 mm;
f) parkometr musi być posadowiony na fundamencie w sposób, który wyklucza możliwość kradzieży bez zastosowania ciężkiego sprzętu i musi umożliwiać swobodną wymianę urządzenia przez uprawniony personel, poprzez odkręcenie śrub mocujących parkometr do fundamentu. Śruby muszą być schowane wewnątrz parketru I zabezpieczone przed dostępem nieuprawnionych osób;
g) musi być oznaczony indywidualnym numerem identyfikacyjnym na froncie obudowy (nie dopuszcza się nalepek samoprzylepnych);
h) parkometry muszą posiadać obudowę odporną na uszkodzenia mechaniczne (wandalizm), wykonaną ze stali nierdzewnej o grubości min. 2 mm. Konstrukcja obudowy powinna być modułowa. Przez moduł rozumie się dowolny fragment obudowy, który da się indywidualnie wymienić. Obudowa powinna być pomalowana farbą odporną na działanie czynników atmosferycznych, zabezpieczona powłokami antygraffiti oraz antyplakatowymi. Kolorystyka obudowy w kolorze palety RAL 7016. Zamawiający nie dopuszcza innego rozwiązania niż to podane powyżej. Część przednia obudowy musi posiadać wbudowane, wymienne panele informacyjne zawierające instrukcję użytkowania oraz dane o wysokości opłat za parkowanie
i opłat dodatkowych, numery kontaktowe z biurem SPP, pouczenie o postępowaniu w sytuacji zauważenia awarii parkometru oraz innych istotnych dla kierowców informacji. Sposób umieszczenia tych informacji powinien zapewniać ich prostą wymianę przez uprawniony personel. Nie dopuszcza się nalepek samoprzylepnych;
i) musi być oznaczony co najmniej po obu bokach białą litera P na niebieskim tle z białą obwódką o wymiarach min. 150x150 mm na wysokości ułatwiającej lokalizację parkometru;
j) przezroczyste osłony wyświetlacza muszą być odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz łatwe w utrzymaniu czystości,
k) wszystkie przyciski funkcyjne muszą być odporne na uszkodzenia mechaniczne i trwale opisane słownie w trzech językach (polskim, angielskim i niemieckim). Nie dopuszcza się opisów w postaci nalepek samoprzylepnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie piktogramów razem z wymaganymi napisami,
l) miejsce wydawania biletu i miejsce zwrotu monet musi być czytelnie i trwale oznakowane
w trzech językach (polskim, angielskim i niemieckim). Nie dopuszcza się opisów w postaci nalepek samoprzylepnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie piktogramów razem z wymaganymi napisami,
m) otwór wrzutowy na monety musi być zabezpieczony blokadą otwieraną zbliżeniem monety. Blokada powinna posiadać właściwość automatycznego oczyszczania z obcych przedmiotów w przypadku prób zatkania, zablokowania,
n) monety przyjmowane przez parkometr muszą trafiać do wymiennej kasety na bilon. Miejsce zamontowania kasety powinno być oddzielone od części technicznej,
o) dostęp do części kasowej musi być zabezpieczony przez podwójną przegrodę (drzwi) posiadające oddzielne zamki. Zamek do drugiej przegrody (drzwi) przed kasetą powinien być indywidualny dla każdego parkometru. Zamawiający nie dopuszcza możliwości otwarcia drzwi do części kasowej i technicznej jednym kluczem, jak również wyklucza się możliwość dostępu do części kasowej po otwarciu części technicznej i odwrotnie. Zamawiający wymaga aby zamki do części technicznej można było konfigurować w grupy posiadające ten sam klucz do otwierania;
p) parkometr musi posiadać czujniki otwarcia wszystkich drzwi oraz dodatkowo zamka drzwi części technicznej, w celu kontroli czynności serwisowych;
q) wszystkie zamki (otwory do wsuwania klucza) powinny być osłonięte i zabezpieczone przed kurzem i wilgocią, nie dopuszcza się innego rozwiązania;
r) opróżnianie parkometru z monet musi polegać na wyjęciu zapełnionej wymiennej kasety automatycznie zamykanej po wyjęciu w sposób uniemożliwiający dostęp do zgromadzonych monet oraz zablokowanej przed ponownym umieszczeniem w parkomacie bez wcześniejszego opróżnienia i zastąpieniu pustym, zabezpieczonym plombą pojemnikiem (kasetą). Kaseta powinna być o pojemności nie mniejszej niż 4,0 dm³ i nie większej niż 5,0 dm³. Wyjęta, pełna kaseta z monetami powinna być zamknięta w sposób uniemożliwiający dostęp do zgromadzonych monet. Otwarcie kasety powinno być możliwe jedynie po otwarciu zamka i zerwaniu zabezpieczenia np. jednorazowej plomby. Wszystkie kasety powinny posiadać ten sam klucz do otwierania. Zamawiający nie dopuszcza innego rozwiązania niż podane powyżej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.