Dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla WIMIiIP - KC-zp.272-85/21

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla WIMIiIP - KC-zp.272-85/21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025127
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla WIMIiIP - KC-zp.272-85/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla WIMIiIP - KC-zp.272-85/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f1ce711-9148-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej podadresemhttps://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”) oraz drogą elektroniczną dzp@agh.edu.pl 1)Korzystaniez Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.2) Wykonawca przystępując do postępowaniaoudzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określonewRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje gozawiążący.3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać kontonaPlatformie.4) Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalającenakorzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnejskrzynkipoczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows7 (lubnowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platformawspółpracuje znajnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych(Internet Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługaJavaScript orazCookies.5) Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki owielkości do 20MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.6) Zamawiający określa następująceinformacje na tematkodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę zapomocą Platformyplik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego iprzechowywany jest naserwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp dopliku dopiero po upływieterminu otwarcia ofert ;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformęstanowiprzyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),widoczneprzy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania ”c) o terminie przesłania decydujeczaspełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.7) W postępowaniu, wszelkieoświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy(karta”Wiadomości”) oraz poczty elektronicznej dzp@agh.edu.pl.. Za datę wpływu oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datęichzamieszczenia na Platformie.8) Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami,składasię pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zapośrednictwemPlatformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanymlub podpisemosobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samymdane osobowepodane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie zprzepisami krajowymi.Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnymRODO zawarto w rozdziale27 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanychzograniczeniami stosowania RODO zawarto w rozdziale 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-85/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla WIMIiP AGH.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrówtechnicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającegookreślonych w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrówtechnicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającegookreślonych w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie doreprezentowania wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do ofertyi powinnoono zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego,którego dotyczy;- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia;-ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadkuwspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczeniao niepodleganiuwykluczeniu”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe środkidowodowe napotwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegającychsię o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnejpodrygorem nieważności.2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane zzachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Dopuszczasię możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty,bezprzeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia Sprzedawcy wnastępującymzakresie: a) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisachprawa mającychwpływ na realizację przedmiotu zamówienia b) jakości lub innych parametrówurządzeńzaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:•niedostępnością narynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcjilub wycofaniem z rynku tych urządzeń;• pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacjipozwalających nazaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacjiprzedmiotuumowy, • pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazanew ofercie c)zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów iusług,zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy w przypadku zaistnieniaprzesłanki,będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie zterminamiustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatkuodtowarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanieznajdziezmiana stawki podatku od towarów i usług.4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.3 pkt.d), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia bruttozostaniewyliczona na podstawie nowych przepisów5. Warunkiem dokonania zmian, o którychmowa wust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opispropozycjizmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miaławpływ nawynagrodzenie Sprzedawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie naprawa telewizorów - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie naprawa telewizorów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI