Dostawa mierników, testerów i wskaźników elektronicznych dla służby inżynieryjno-saperskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mierników, testerów i wskaźników elektronicznych dla służby inżynieryjno-saperskiej - 93/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-14
  • Numer ogłoszenia597591-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597591-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa mierników, testerów i wskaźników elektronicznych dla służby inżynieryjno-saperskiej - 93/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe: Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3 , 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.13wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.13wog.wp.mil.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie dotyczy

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej: OFERTA PRZETARGOWA: „Dostawa mierników, testerów i wskaźników elektronicznych dla służby inżynieryjno-saperskiej” – sprawa nr 93/2020 – nie otwierać do dnia 26.10.2020 r. do godziny 10.00”
Adres:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7 "KANCELARIA JAWNA" , ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mierników, testerów i wskaźników elektronicznych dla służby inżynieryjno-saperskiej - 93/2020
Numer referencyjny: 93/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
6
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ►1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mierników, testerów i wskaźników elektronicznych dla służby inżynieryjno-saperskiej, według zadań następująco: ►zadanie nr 1: Dostawa miernika parametrów instalacji elektrycznych – 2 szt.; ►zadanie nr 2: Dostawa testera rezystancji izolacji – 2 szt.; ►zadanie nr 3: Dostawa testera uziemienia – 2 szt.; ►zadanie nr 4: Dostawa wskaźnika rotacji faz – 2 szt.; ►zadanie nr 5: Dostawa miernika rezystancji uziemień i rezystywności gruntu – 2 szt.; ►zadanie nr 6: Dostawa miernika rezystancji izolacji – 2 szt. ►2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. Części zamienne do pojazdów winny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego wyrobu. 2) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w przywołanych w treści Formularza ofertowego;3) Oferowane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Opakowanie winno być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację dostarczonego produktu. 4) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) – o ile dotyczy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji/przydatności dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 38552000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-20

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie publiczne - dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana do 20.11.2020 r. od dnia zawarcia umowy; (dostawy mogą zostać zrealizowane od poniedziałku do czwartku – w godzinach od 07.30 do 14.20)2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba zadań: 6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć zadań. Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania. 3. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w danym zadaniu. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 3 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania od Zamawiającego przedłoży dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 p.z.p. w zw. z § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) dla asortymentu określonego w pozycjach asortymentowych według Załącznika nr 1 do SIWZ stanowiącego „Formularz ofertowy”.Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć informację o zaoferowanych produktach tj. 1) opis parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowe z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 2) nazwa handlowa i nazwa producenta.Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie, o którym mowa powyżej w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 13 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
sekcja IV.1.6) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje dodatkowe:
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
oferowany termin gwarancji: 24 lub 36 miesięcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje dodatkowe
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wstępny harmonogram postępowania:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

Informacje dodatkowe:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy dla każdego z zadań zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ stanowiąca projekt ogólnych warunków umowy.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.10.2020 r. o godz. 10.00 w budynku nr 1, pom. nr 202
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dotyczy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-26, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 1010 z późn.zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. ;Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. ;Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa miernika parametrów instalacji elektrycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:liczba: 2 szt.I. WYMAGANIA OGÓLNE1. Miernik parametrów instalacji elektrycznych powinien umożliwiać wykonanie pomiarów przewidzianych normą PN-EN 61557:- impedancja pętli zwarcia;- parametry wyłączników RCD;- rezystancja izolacji;- rezystancja uziemienia;- ciągłość połączeń ochronnych i wyrównawczych.2. Układ pomiarowy miernika winien być tak skonstruowany aby nie wymagał dodatkowych źródeł zasilania (zasilanie z wewnętrznej prądnicy). 3. Miernik nie wymaga innych źródeł energii zasilania. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP.2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 20 o C do plus 40 o C.III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane.3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry.IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów.V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE1. Wymagane dane techniczne:a) Podświetlany ekran LCD;b) Możliwość określania stanu baterii;c) Samoczynne wyłączanie się;d) Ostrzeganie, gdy podczas pomiaru rezystancji, wtyki przewodów pomiarowych znajdują się w niewłaściwych gniazdach;e) Informowanie o przekroczeniu zakresu pomiarowego;f) Posiadanie podwójnej izolacji i odporność na wilgoć;g) Zakres napięć pomiarowych: 95...440 V, częstotliwości 45...65 Hz;h) Pomiar impedancji pętli zwarcia z rozdzielczością do 0,01 Ω, w instalacjachzabezpieczonych wyłącznikami RCD bez ich zadziałania,i) Automatyczne wyliczanie prądu zwarciowego; rozróżnianie napięcia fazowego i międzyfazowego;j) Pomiar wyłączników zwykłych, krótkozwłocznych i selektywnych o znamionowych prądach różnicowych 10, 30, 100, 300, 500 i 1000 mA;k) Pomiar napięcia dotykowego UB i rezystancji przewodu ochronnego RE bez wyzwalania wyłącznika; l) Pomiar rezystancji izolacji do 1 GΩ;m) Pomiar ciągłości przewodu ochronnego prądem ≥200 mA w dwóchkierunkach;n) Autokalibracja przewodów pomiarowych - możliwość stosowania przewodów dowolnej długości;o) Waga produktu do 2 kg;p) Błąd podstawowy do 10% wartości wskazanej.2. Wyposażenie standardowe:a) Futerał,b) Przewody pomiarowe,c) Pomocnicze elektrody uziemiające,d) Baterie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
oferowany termin gwarancji: 24 lub 36 miesięcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa testera rezystancji izolacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:liczba: 2 szt.I. WYMAGANIA OGÓLNE1. Tester rezystancji izolacji powinien umożliwiać wykonanie pomiarów: rezystancja izolacji; napięcia przebicia; napięcia stałego oraz przemiennego.2. Układ pomiarowy miernika winien być tak skonstruowany aby nie wymagał dodatkowych źródeł zasilania (zasilanie z wewnętrznej prądnicy). 3. Miernik nie wymaga innych źródeł energii zasilania. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP.2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 20 o C do plus 40 o C.III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane.3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry.IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów.V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE1. Wymagane dane techniczne:a) Podświetlany ekran LCD;b) Możliwość określania stanu baterii;c) Samoczynne wyłączanie się;d) Ostrzeganie, gdy podczas pomiaru rezystancji, wtyki przewodów pomiarowych znajdują się w niewłaściwych gniazdach;e) Informowanie o przekroczeniu zakresu pomiarowego;f) Posiadanie podwójnej izolacji i odporność na wilgoć;g) Rezystancja izolacji: 0,1M-omów ~ 10G-omów, ±3,0% +5;h) Napięcie próbne: 100V/250V/500V/1000V, 0~20%;i) Napięcie, DC: 30 ... 1000V, ±2,0% +3;j) Napięcie, AC: 30 ... 750V, ±2,0% +3;k) Niska rezystancja: 0,1 omów 1 G-omów, ±1,0% +30;l) Waga produktu do 2 kg;m) Błąd podstawowy do 10% wartości wskazanej. 2. Wyposażenie standardowe:a) Futerał,b) Przewody pomiarowe,c) Pomocnicze elektrody uziemiające,d) Baterie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
oferowany termin gwarancji: 24 lub 36 miesięcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa testera uziemienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:liczba: 2 szt.I. WYMAGANIA OGÓLNE1. Tester uziemienia powinien umożliwiać pomiar: Rezystywności gruntu; Selektywne testowanie pręta rezystancji uziemienia; Bezelektrodowe testowanie pręta rezystancji uziemienia za pomocą 2 par cęgów.2. Układ pomiarowy miernika winien być tak skonstruowany aby nie wymagał dodatkowych źródeł zasilania (zasilanie z wewnętrznej prądnicy). 3. Miernik nie wymaga innych źródeł energii zasilania. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP.2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 20 o C do plus 40 o C.III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane.3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry.IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów.V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE1. Wymagane dane techniczne:a) Podświetlany ekran LCD;b) Możliwość określania stanu baterii;c) Możliwość zamrożenia ostatniego pomiaru oraz zapisu do 10 pomiarów;d) Samoczynne wyłączanie się;e) Ostrzeganie, gdy podczas pomiaru rezystancji, wtyki przewodów pomiarowych znajdują się w niewłaściwych gniazdach;f) Informowanie o przekroczeniu zakresu pomiarowego;g) Posiadanie podwójnej izolacji i odporność na wilgoć;h) Zakres pomiaru: 1 V…….50 V;i) Zakres wyświetlania: 0 V……50 V;j) Zakres częstotliwości: Sinus dc/ac 45 Hz do 400 Hz;k) Sekwencja pomiaru: około 3 pomiary/s;l) Waga produktu do 10 kg wraz z wyposażeniem;m) Błąd podstawowy do 10% wartości wskazanej. 2. Wyposażenie standardowe:a) Futerał,b) Przewody pomiarowe,c) Pomocnicze elektrody uziemiające,d) Baterie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
oferowany termin gwarancji: 24 lub 36 miesięcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa wskaźnika rotacji faz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:liczba: 2 szt.I. WYMAGANIA OGÓLNE1. Wskaźnik rotacji faz powinien umożliwiać określenie poprawności podłączeń w instalacji trójfazowej (kolejność wirowania faz), a także pozwalać sprawdzić obroty silnika. 2. Układ pomiarowy miernika winien być tak skonstruowany aby nie wymagał dodatkowych źródeł zasilania (zasilanie z wewnętrznej prądnicy). 3. Miernik nie wymaga innych źródeł energii zasilania. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP.2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 20 o C do plus 40 o C.III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane.3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry.IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów.V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE1. Wymagane dane techniczne:a) Zakres częstotliwości 2 … 70 Hz;b) Zakres nominalnych napięć międzyfazowych 120 …. 690 V AC;c) Maksymalne międzyfazowe napięcie pracy 750 V AC;d) Automatyczne wyłączanie;e) Posiadanie podwójnej izolacji i odporność na wilgoć;f) Zakres napięć pomiarowych: 95...440 V, częstotliwości 45...65 Hz;g) Waga produktu do 0,5 kg;h) Błąd podstawowy do 10% wartości wskazanej.2. Wyposażenie standardowe:a) Futerał,b) Przewody pomiarowe,c) Bateria zasilająca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
oferowany termin gwarancji: 24 lub 36 miesięcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa miernika rezystancji uziemień i rezystywności gruntu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:liczba: 2 szt.I. WYMAGANIA OGÓLNE1. Miernik powinien umożliwiać:a. pomiar rezystancji uziemienia urządzeń elektrycznych metodą techniczną 4-, 3-, lub 2- przewodową,b. pomiar z wykorzystaniem elektrod pomocniczych i cęgów (do pomiaru uziemień wielokrotnych),c. pomiar z wykorzystaniem cęgów w przypadku braku możliwości zastosowania elektrod pomocniczych,d. pomiar rezystywności gruntu (metoda Wennera),e. pomiar ciągłości połączeń wyrównawczych i ochronnych prądem ≥200 mA z funkcją autozerowania, f. powinien spełniać wymagania normy PN-EN 61557-4,g. pomiar napięcia zakłócającego,h. pomiar rezystancji elektrod pomocniczych,i. pomiar napięcia znamionowego,j. pomiar w sytuacji powstawania zakłóceń od sieci (o częstotliwości 50 i 60Hz),k. pomiar napięcia zakłócającego w zakresie od 0 V do 100 V,l. pomiar rezystancji przewodów ochronnych i wyrównawczych w zakresie od 0,13 Ω do 1999 Ω wg PN-EN 61557-4,m. pomiar rezystywności gruntu w zakresie od 0,00 Ωm do 999 kΩm,n. pomiar prądu upływu w zakresie od 0,0 mA do 5,00 A. 2. Układ pomiarowy miernika winien być tak skonstruowany aby nie wymagał dodatkowych źródeł zasilania (zasilanie z wewnętrznej prądnicy). II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP.2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia min/max: od minus 10oC do plus 50o C.III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane.3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry.4. Powinien umożliwiać wykonanie pomiarów kategorii III 300 V wg PN-EN 61010.5. Powinien posiadać stopień ochrony IP 65.6. Powinien posiadać podwójny rodzaj izolacji zgodnie z PN-EN 61010-1 i IEC 61557.IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów.V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE1. Wymagane dane techniczne:a) Ekran LCD;b) Zabezpieczenie obwodów pomiarowych;c) Wskaźnik rozładowania baterii;d) Pamięć wyników minimum 900 wyników,e) Transmisja danych minimum złącze USB 2.0,f) Wykonany zgodnie ze standardem jakości ISO 9001,g) masa miernika max. 1,5 kg2. Wyposażenie standardowe:a. Futerał na miernik,b. Przewody pomiarowe,c. Futerał na przewody i szpule,d. Sondy,e. Futerał na sondy,f. Przewód min. 1,2 m (wtyki bananowe),g. Przewód 2,2 m (wtyki bananowe),h. Przewód 25 m na szpuli do pomiaru uziemień (wtyki bananowe),i. Przewód 50 m na szpuli do pomiaru uziemień (wtyki bananowe), j. Sonda ostrzowa (gniazdo bananowe), k. Zasilacz do mierników,l. Przewód do transmisji danych USB,m. Krokodylek czarny 1 kV 20 A,n. Zacisk imadełkowy (wtyk bananowy),o. Przewód do zasilania 230 V,p. Przewód 2,2 m (wtyki bananowe),q. Futerał do pomiarów,r. Futerał transportowy,s. Przewód 75 m na szpuli do pomiaru uziemień czerwony,t. Przewód 75 m na szpuli do pomiaru uziemień niebieski,u. Przewód 75 m na szpuli do pomiaru uziemień żółty,VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI1. Miernik musi spełniać wymagania EMC (co do emisji dla środowiska przemysłowego wg. norm PN-EN 61326-1 PN-EN 61326-2-2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
oferowany termin gwarancji: 24 lub 36 miesięcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa miernika rezystancji izolacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:liczba: 2 szt.I. WYMAGANIA OGÓLNE1. Miernik powinien umożliwiać pomiar rezystancji izolacji oraz małych rezystancji w różnych urządzeniach elektrycznych.2. Układ pomiarowy miernika winien być tak skonstruowany aby nie wymagał dodatkowych źródeł zasilania (zasilanie z wewnętrznej prądnicy). 3. Miernik nie wymaga innych źródeł energii zasilania.4. Powinien umożliwiać:a. pomiar rezystancji izolacji do 10 GΩ dzięki napięciu pomiarowemu do 1000 V,b. sprawdzenie ciągłości elektrycznej – funkcja RCONT 200 mA,c. badanie kondensatorów rozruchowych w silnikach dzięki funkcji pomiaru pojemności, d. wybór napięcia pomiarowego: 50, 100, 250, 500, 1000 V,e. ciągłe wskazanie mierzonej rezystancji izolacji,f. samoczynne rozładowanie pojemności mierzonego obiektu po zakończeniu pomiaru rezystancji izolacji,g. akustyczne wyznaczanie pięciosekundowych odcinków czasu, ułatwiające zdjęcie charakterystyk czasowych,h. wskazania rzeczywistego napięcia pomiarowego w czasie pomiarui. zabezpieczenie przed pomiarem obiektów będących pod napięciemj. pomiar trójprzewodowy,k. pomiar pojemności w czasie pomiaru RISO,l. niskonapięciowy pomiar ciągłości obwodu i rezystancji,m. test ciągłości przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych prądem dwukierunkowym ≥200 mA zgodnie z normą PN-EN 61557-4,n. pomiar napięć stałych i przemiennych w zakresie 0…600 V.II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE EKSPLOATACJI 1. Eksploatacja wg przepisów obowiązujących w SZ RP.2. Eksploatacja w temperaturze otoczenia: od minus 10 o C do plus 50 o C.III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA1. Konstrukcja powinna zapewniać bezpieczeństwo obsługi podczas jej użytkowania i posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa.2. Przewody elektryczne znajdujące się na wyposażeniu powinny być jednoznacznie i trwale oznakowane.3. Urządzenie powinno być zgodne ze świadectwem kontroli producenta i posiadać atesty potwierdzające ich parametry.4. Posiadać stopień ochrony IP67.IV. OBSŁUGIWALNOŚĆ1. W okresie użytkowania nie wykonuje się zabiegów obsługowych wymagających wymiany elementów.V. WYMAGANIA KONSTRUKCYJNE1. Pomiar rezystancji izolacjiPomiar rezystancji izolacjiZakres Rozdzielczość0,0…999,9 kΩ 0,1 kΩ1,000…9,999 MΩ 0,001 MΩ10,00…99,99 MΩ 0,01 MΩ100,0…250,0 MΩ (dla Un = 50 V) 0,1 MΩ100,0…500,0 MΩ (dla Un = 100 V) 0,1 MΩ100,0…999,9 MΩ (dla Un ≥ 250 V) 0,1 MΩ1,000…2,000 GΩ (dla Un = 250 V) 0,001 GΩ1,000…5,000 GΩ (dla Un = 500 V 0,001 GΩ1,000…9,999 GΩ (dla Un =1000 V) 0,001 GΩ10,00 GΩ (dla Un = 1000 V) 0,01 GΩNiskonapięciowy pomiar ciągłości obwodu i rezystancji, zakres pomiarowy wg PN-EN 61557-4: 0,10…1999 Ω0,00…19,99 Ω 0,01 Ω20,0…199,9 Ω 0,1 Ω200…1999 MΩ 1 ΩPomiar pojemności1…999 nF 1 nF1,00…9,99 μF 0,01 μFPomiar napięcia DC i AC0…299,9 V 0,1 V300…600 V 1 VPomiar rezystancji małym prądem0,00…199,9 Ω 0,1 Ω200…1999 MΩ 1 Ω2. Wymagane dane techniczne:a. podwójna izolacja wg PN-EN 61010-1 i PN-EN 61557,b. kategoria pomiarowa IV 600 V (III 1000 V) wg PN-EN 61010-1,c. stopień ochrony obudowy wg PN-EN 60529 IP67,d. zasilanie miernika 4 x baterie lub 4 x akumulatory,e. maksymalna masa miernika do . 1,0 kg,f. temperatura pracy min/max. od minus 10°C do plus 50°C,g. przyrząd musi spełniać wymagania normy PN-EN 61557,h. miernik musi spełniać wymagania EMC (odporność dla środowiska przemysłowego) wg norm PN-EN 61326-1 i PN-EN 61326-2-2.3. Wyposażenie standardowe:a. Futerał,b. Sonda ostrzowa czarna min. 1 kV (gniazdo bananowe),c. Sonda ostrzowa czerwona min. 1 kV (gniazdo bananowe),d. Przewód 1,2 m czarny min. 1 kV (wtyki bananowe),e. Przewód 1,2 m czerwony min. 1 kV (wtyki bananowe),f. Krokodylek czarny min. 1 kV 20A, g. Szelki do miernika,h. Adapter AGT-16P (adapter gniazd trójfazowych), i. Adapter AGT-32P (adapter gniazd trójfazowych),j. Adapter AGT-63P (adapter gniazd trójfazowych),k. Adapter AGT-16C (adapter gniazd trójfazowych),l. Adapter AGT-32C (adapter gniazd trójfazowych),m. Adapter AGT-16T (adapter gniazd przemysłowych),n. Adapter AGT-32T (adapter gniazd przemysłowych).VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE NORMALIZACJI I UNIFIKACJI1. Standard jakości opracowania projektu i produkcji zgodnie z ISO 9001.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 60,00
oferowany termin gwarancji: 24 lub 36 miesięcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę przycisków w pilocie do TV - Grudziądz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Nie działa mi część przycisków w pilocie do tv Philips 55'. Problem między innymi z przyciskami nawigacyjnymi góra, dół, lewo, prawo i ok między nimi. Zlecę naprawę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI