Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-01-13
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00006121
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0da47c0d-6e13-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025994/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.38 Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej sterylizatorni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZP.3800.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Test kontroli sterylizatora.
2. Niezawierający niebezpiecznych substancji test.
3. Niezawierający niebezpiecznych substancji test.
4. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych wskaźnik emulacyjny.
5. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych wskaźnik emulacyjny.
6. Taśma neutralna do zamykania pakietów.
7. Taśma ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną.
8. Przezroczyste osłonki do zabezpieczenia końcówek i ostrzy narzędzi.
9. Przeźroczyste osłonki.
10. Test dezynfekcji termicznej.
11. Niezawierający substancji toksycznych.
szczegółowy opis oraz ilości w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Fiolkowy wskaźnik biologiczny.
2. Fiolkowy wskaźnik biologiczny.
3. Naboje jednorazowe.
szczegółowy opis oraz ilości w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Etykiety dwukrotnie przylepne.
2. Etykiety dwukrotnie przylepne.
3. Czyścik do usuwania zanieczyszczeń i rdzy
4. Preparat do czyszczenia
5. Szczotka z nylonowym włosiem.
6. Szczotka z przesuwną pokrywą.
7. Szczotka do czyszczenia kanałów,
8. Dwustronna szczotka z nylonowym włosiem.
9. Szczotka z włosiem ze stali nierdzewnej.
10. Szczotka do czyszczenia narzędzi.
11. Filtr okrągły.
12. Plomba uniwersalna.
13. Marker do opisywania pakietów.
szczegółowy opis oraz ilości w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. Certyfikat CE lub Deklarację zgodności. – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5,
b. Certyfikat wydany przez niezależną organizację notyfikowaną wydany nie wcześniej niż 2019 r. potwierdzający klasę oraz zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalający zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 4 i 5.
c. Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający zgodność z normą referencyjną – W zakresie Pakietu nr 2 poz. 2.
d. Oświadczenie Producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, że wskaźniki chemiczne sterylizacji spełniają wymogi norm PN EN 867 i ISO 11140 – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 4, 5, 10, oraz Pakietu nr 3 poz. 1 i 2,
e. Oświadczenie Producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, że wskaźniki biologiczne spełniają wymogi norm PN EN 866 i 11138 – w zakresie Pakietu nr 2 poz. 1 i 2,
f. Oświadczenie Producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu o braku zawartości we wskaźnikach składników soli metali ciężkich, substancji toksycznych i ołowiowych – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11
g. Materiały informacyjne producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu (np. katalog lub jego część, folder, prospekt, ulotka informacyjna lub instrukcja użytkowania) przedstawiające parametry oferowanych wyrobów w szczególności nazwę producenta, nr katalogowy, typ testu, interpretacja wyniku wraz z kolorowym wzorem – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 10.
Uwaga! Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a. Certyfikat CE lub Deklarację zgodności. – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5,
b. Certyfikat wydany przez niezależną organizację notyfikowaną wydany nie wcześniej niż 2019 r. potwierdzający klasę oraz zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalający zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 4 i 5.
c. Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający zgodność z normą referencyjną – W zakresie Pakietu nr 2 poz. 2.
d. Oświadczenie Producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, że wskaźniki chemiczne sterylizacji spełniają wymogi norm PN EN 867 i ISO 11140 – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 4, 5, 10, oraz Pakietu nr 3 poz. 1 i 2,
e. Oświadczenie Producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, że wskaźniki biologiczne spełniają wymogi norm PN EN 866 i 11138 – w zakresie Pakietu nr 2 poz. 1 i 2,
f. Oświadczenie Producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu o braku zawartości we wskaźnikach składników soli metali ciężkich, substancji toksycznych i ołowiowych – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11
g. Materiały informacyjne producenta oferowanego przez Wykonawcę asortymentu (np. katalog lub jego część, folder, prospekt, ulotka informacyjna lub instrukcja użytkowania) przedstawiające parametry oferowanych wyrobów w szczególności nazwę producenta, nr katalogowy, typ testu, interpretacja wyniku wraz z kolorowym wzorem – w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 10.
Uwaga! Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Druk OFERTA - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (jeżeli wykonawca nie wskazał w ofercie danych umożliwiających zamawiającemu dostęp do tych dokumentów w celu ich uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych);
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
6) Inne dokumenty i/lub oświadczenia (jeżeli obowiązek załączenia ich do oferty - złożenia wraz z ofertą - wynika z postanowień niniejszej SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z §7 wzoru umowywedług załącznika nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bełchatów: Świadczenie usług pocztowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bełchatów: Dostawa produktów nabiałowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa dyfraktometru rentgenowskiego wraz z jego instalacją i uruchomieniem.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI