IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, c) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie, d) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, e) zmiany wielkości opakowania, Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu (w zaokrągleniu w górę) aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia, f) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, g) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony z wnioskiem o odpowiednią zmianę wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem (dotyczy tylko przypadku, gdy realizacja dostaw z niniejszej Umowy przekracza okres kolejno następujących po sobie 12 miesięcy), h) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia (dotyczy tylko przypadku, gdy realizacja dostaw z niniejszej Umowy przekracza okres kolejno następujących po sobie 12 miesięcy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-31, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Barwiacz szklany z przykrywką, pionowy o poj. 100 ml na 8 szkiełek podstawowych 3 szt. 2 Kolby płaskodenne o poj. 250 ml 5 szt. 3 Zlewka szklana o poj. 1000 ml 10 szt. 4 Cylindry szklane o poj. 100 ml z podziałką co 10 ml 10 szt. 5 Cylindry szklane o poj. 50 ml z podziałką co 10 ml 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pałeczki do wymazów z drewna niesterylne, główka z bawełny, o dł. 150 mm (op. zbiorcze max 1000 szt.) 5 000 szt. 2. Szpatułki drewniane, typu laryngologicznego, niesterylne (op. zbiorcze max 100 szt.) 150 x 20 mm 20 000 szt. 3. Bagietki szklane do maści 800 szt. 4. Pojemniki z przejrzystego PP z łopatką, poj. 40-60 ml, z zakrętką, z polietylenu, niesterylne, (op. a max 100 szt.) 7 000 szt. 5. Pojemniki HDPE o pojemności 250 ml z zakrętką, szeroki otwór, (op. zbiorcze max 50 szt.) 4 000 szt. 6. Pojemniki HDPE o pojemności 500 ml z zakrętką, szeroki otwór, (op. zbiorcze max 50 szt.) 4 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pudełka plastikowe na probówki o poj. 1,5 ml (kriofiolki) na 81 probówek do przechowywania prób przez długi okres czasu, odporne na głębokie zamrażanie (temp. do - 196°C), z przezroczystym wieczkiem, wymiary: 133x133x45mm 5 szt. 2. Pudełka plastikowe na probówki o poj. 2 ml (kriofiolki) na 81 probówek do przechowywania prób przez długi okres czasu, odporne na głębokie zamrażanie (temp. do - 196°C), z przezroczystym wieczkiem, wymiary: 133x133x25mm 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szklany pojemnik z wieczkiem do barwienia typu PAPANICOLAU. Poziome rozłożenie szkiełek, pojemność 20 preparatów. 10 szt. 2. Koszyk ze stali nierdzewnej do pojemnika typu PAPANICOLAU. Poziome rozłożenie szkiełek, pojemność 20 preparatów. 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Druciki do ez bakteriologicznych śr. 0,4 typu EB (op. a max 100 szt.) 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szkiełka silanizowane typu Superfrost Plus,op. max 72 szt. 50 szt. 2. Szkiełka nakrywkowe 24 x 40 mm, op.max 100 szt. 30 000 szt. 3. Szkiełka nakrywkowe 24 x 50 mm, op.max 100 szt. 30 000 szt. 4. Szkiełka nakrywkowe 24 x 32 mm, op.max 100 szt. 30 000 szt. 5. Szkiełka nakrywkowe 18 x 18 mm, op.max 100 szt. 1 000 szt. 6. Szkiełka nakrywkowe 24 x 24 mm, op.max 100 szt. 40 000 szt. 7. Szkiełka podstawowe standardowe (grubość 1 mm), krawędzie szlifowane, szer. 20 mm, wym. 76 x 26 mm, pojedyncze pole do opisu 25 000 szt. 8. Szkiełka podstawowe standardowe (grubość 1 mm), krawędzie szlifowane, szer. 20 mm, wym. 76 x 26 mm, dwustronne matowe pole do opisu (obustronne pole na jednej krawędzi szkiełka) 70 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pojemniki transportowe na 2 szkiełka podstawowe, płaski, z PS 20 szt. 2. Pojemniki transportowe na 25 szkiełek podstawowych, z PS 10 szt. 3. Pojemniki transportowe na 5 szkiełek podstawowych z PS 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Torebki na próbki z przezroczystego polipropylenu, z kieszonką, z zamknięciem typu ,,snap" o wym. ok. 15 x 20 cm 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kasetki do wycinków histopatologicznych (standardowych wymiarów) bez przykrywek, koloru białego, z 35 okrągłymi otworami o śr. 2 mm. Powierzchnia przedniej ściany chropowata, umożliwiająca zapisywanie danych ołówkiem. Kasetki wykonane z polioxymetylenu. 50 000 szt. 2. Kasetki do wycinków histopatologicznych (standardowych wymiarów) bez przykrywek, koloru zielonego Powierzchnia przedniej ściany chropowata, umożliwiająca zapisywanie danych ołówkiem. 15 000 szt. 3. Bibuła filtracyjna jakościowa o średniej szybkości sączenia, format 45 x 56 mm 300 arkuszy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Żyletki mikrotomowe typu R35. Zalecane do skrawania wstążeczkowego. Nadaje się przede wszystkim do tkanki twardej, możliwe jest jednak również skrawanie materiału miękkiego. Dł. 80 mm, Wysokość 8 mm. Kąt żyletki - 35 ° (op. a 50 szt.). Kompatybilne z uchwytem do ręcznego skrawania F80 mini Feapher, stanowiącym własność zamawiającego. 5 000 szt. 2. Żyletki mikrotomowe typu R35. Zalecane do skrawania wstążeczkowego. Nadaje się przede wszystkim do tkanki twardej, możliwe jest jednak również skrawanie materiału miękkiego. Dł. 80 mm, Wysokość 8 mm. Kąt żyletki - 35 ° (op. a 50 szt.). Kompatybilne z uchwytem do ręcznego skrawania F80 mini Feapher, stanowiącym własność zamawiającego. 1 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Probówki okrągłodenne, polistyrenowe o śr. 12 mm, wysokość 73-75 mm, poj. 4 ml, nie pękające w temp. lodówki i zamrażarki (-20°C), op. max 500 szt. 140 000 szt. 2. Korki do probówek o śr. 12 mm (kompatybilne z poz. 1), op. max 1000 szt. 20 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Końcówki do pipet poj. 200µl, żółte 110 000 szt. 2. Końcówki do pipet poj. 1000 µl, niebieskie 14 600 szt. 3. Pipety automatyczne 1000 µl stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania 8 szt. 4. Pipety automatyczne 500 µl stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania 4 szt. 5. Pipety automatyczne 200 µl stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania 4 szt. 6. Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 2-20 µl z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania 7 szt. 7. Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 5-50 µl z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania 7 szt. 8. Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 20-200 µl z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania 9 szt. 9. Pipety automatyczne zmiennopojemnościowe 100-1000 µl z wyrzutnikiem końcówek, z możliwością autoklawowania 15 szt. 10. Końcówki do pipet automatycznych typu Extra Long o poj. do 250 µl i długości 90 mm, bezbarwne 2 000 szt. 11. Niesterylne końcowki do pipiet poj. do 5ml, kompatybilne z pipetami typu Biosigma i Eppendorf, bezbarwne w torbie foliowej (op. a 250szt) 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Probówki typu Eppendorf, poj. 1,5 ml, z dnem stożkowym, zamykane, bezbarwne, op. max 1000 szt. 50 000 szt. 2. Probówki typu Eppendorf, poj. 0,5 ml, z dnem stożkowym, zamykane, bezbarwne, op. max 1000 szt. 8 000 szt. 3. Probówki okrągłodenne o poj. 11 ml, polistyrenowe z korkami, sterylne, pakowane max.5 szt. 8 000 szt. 4. Probówki okrągłodenne o poj. 11 ml, średnica 16 mm, wysokość 100 mm ze znacznikiem pojemności 5, 7, 9ml z przeźroczystego PS do wirowania moczu, op. max 200 szt. 60 000 szt. 5. Probówki plastikowe , poj. 10 ml, z dnem stożkowym, bezbarwne, op. max 1000 szt. 9 000 szt. 6. Probówki okrągłodenne z matowego PP, niebieskie, 5 ml (12 x 75 mm) kompatybilne z cytometrem przepływowym Navios firmy Beckman Coulter (op. a 500 szt.) 3 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Statyw na mikroprobówki o poj.2 ml (kompatybilny z probówkami typu Eppendorf) 4 szt. 2. Statyw ze styropianu na 100 probówek (10 x 10) o średnicy 16 mm 40 szt. 3. Statyw ze styropianu na 100 probówek (10 x 10) o średnicy 12 mm 40 szt. 4. Statyw dwurzędowy na 20 probówek o średnicy 16 mm z drutu powlekanego tworzywem sztucznym 14 szt. 5. Statyw pięciorzędowy na 50 probówek o średnicy 12 mm , poj. 5ml z drutu powlekanego tworzywem sztucznym 7 szt. 6. Statyw pięciorzędowy na 50 probówek o średnicy 16 mm z drutu powlekanego tworzywem sztucznym 15 szt. 7. Statyw plastykowy na probówki o poj. 5 ml i śr. 13 mm ( min 50 miejsc) 6 szt. 8. Statywy czteromiejscowe z plexi do pipet jednokanałowych 10 szt. 9. Statyw karuzelowy 5-cio pozycyjny, stojący do pipet automatycznych zmiennopojemnościowych 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. "Pipety Pasteura poj. 3 ml z podziałką co 0,5 ml,, bezbarwne, długość 13-15 cm, z PE, niesterylne 30 000 szt. 2. op. max 1000 szt." 11 szt. 3. Folia parafinowa szer. 5 cm, długość 75 m, do zamykania naczyń laboratoryjnych 28 szt. 4. Czasomierz laboratoryjny elektroniczny, odmierzający czas w zakresie 0-100 min. z alarmem 600 szt. 5. Pisaki laboratoryjne, standardowe umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor czarny, opakowanie max 12 szt. 150 szt. 6. Pisaki laboratoryjne, cienkopisy umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor zielony, opakowanie max 12 szt. 200 szt. 7. Pisaki laboratoryjne, cienkopisy umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor czerwony, opakowanie max 12 szt. 300 szt. 8. Pisaki laboratoryjne, cienkopisy umożliwiające pisanie po szkle i tworzywach sztucznych, szybkoschnące, wodoodporne, kolor czarny, opakowanie max 12 szt. 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie nr 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Probówki typu BD Falcon, okrągłodenne, 5 ml (12x75 mm) polistylenowe, bez korka, niesterylne;kompatybilne z cytometrem przepływowym firmy FACS Canto II; (op. 1000 szt.)" 10 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zadanie nr 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kapilary plastikowe poj. 100 µl wraz z zatyczkami i sztyftami do mieszania krwi kompatybilne z analizatorem ABL 825 (op. a 250 szt.) 15 000 szt. 2. Adaptery do kapilar firmy Radiometer, nr kat.: 906-020 (op.a 250 szt.) 15 000 szt. 3. Kapilary do gazometrii 125 Al. 10 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Zadanie nr 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowe ostrza kalibrowane CLB do użytku z mikrokeratomem Moria PLANUM=,,0” 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zadanie nr 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Końcówki do pipet o poj. do 200µl, żółte, typu HTL-kompatybilne z pipetami typu Eppendorf oraz pojemnikami typu Omnitip, pakowane w stos po 960 szt. 25 000 szt. 2. Końcówki do pipet o poj. do 1000 µl, niebieskie, typu HTL-kompatybilne z pipetami typu Eppendorf oraz pojemnikami typu Omnitip, pakowane w stos po 576 szt. 3 000 szt. 3. Końcówki do pipet o poj. do 10 µl, bezbarwne, typu HTL-kompatybilne z pipetami typu Eppendorf oraz pojemnikami typu Omnitip, pakowane w stos po 960 szt. 4 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Zadanie nr 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mikroprobówki o poj. 2 ml, ze stożkowym dnem z dołączoną zakrętką z zamknięciem typu o-ring, non pyrogenic, DNA-free, RNA-free, do diagnostyki w technice PCR, z możliwością autoklawowania w temp. 121 stopni C , bez kołnierza u podstawy probówki 2 000 szt. 2. Mikroprobówki o poj. 1,5 ml, ze stożkowym dnem z dołączoną zakrętką z zamknięciem typu o-ring, non pyrogenic, DNA-free, RNA-free, do diagnostyki w technice PCR, z możliwością autoklawowania w temp. 121 stopni C 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: