Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komór z CO2 w podziale na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
PROWADZENIE BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komór z CO2 w podziale na dwie części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d20909-ff3f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://itb.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 6. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
6.1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://itb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
6.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Dodatkowe informacje określa pkt 6 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.8. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
6.8.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
6.8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
6.8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
6.8.4. Włączona obsługa JavaScript;
dodatkowe wymagania okrerśla pkt. 6 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z którą Wykonawca zobowiązany jest zapoznać osoby fizyczne (zgodnie z oświadczeniem złożonym w Ofercie).
21.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzibą w 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon 22 5796466; adres email: iod@itb.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Dostawa komór z CO2 w podziale na dwie części”. Podstawa prawna przetwarzania rozporządzenie PE i RE 679/ 2016 RODO art. 6 ust. 1 lit. c.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
zgodnie z pkt. 21 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Pracownicy Wykonawcy i inne osoby których dane udostępnił Wykonawca Pani/Pan posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W takim przypadku zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w tym danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie za-mówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Pracownikom wykonawcy Pani/Panu nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, które Instytut Techniki Budowlanej może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13. Protokół postępowania jest jawny i udostępniany na wniosek, z wyjątkiem danych osobowych szczególnych kategorii o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
numeracja zgodna z pkt. 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TO.260.16TA.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Komora zgodna z PN-EN 1062-6:2003 (metoda A), w tym spełniająca następujące wymagania:
- składająca się z gazoszczelnego naczynia wyposażonego w odpowiednie urządzenie do zapewnienia cyrkulacji gazu pomiarowego
- objętość: 250-260l
- wyposażona w analizator dwutlenku węgla do pomiaru stężenia dwutlenku węgla w zakresie od 0% do 20% (V/V) dwutlenku węgla
- możliwość regulacji zawartości dwutlenku węgla wewnątrz komory, w tym w szczególności możliwość uzyskania gazu pomiarowego zawierającego (10±0,5)% (V/V), przygotowanego przez zmieszanie 1 części objętościowej dwutlenku węgla i 9 części objętościowej suchego powietrza
- możliwość wytworzenia w komorze suchej atmosfery dwutlenek węgla/powietrze o temperaturze (23±2)°C
- stały monitoring nad temperaturą oraz stężeniem dwutlenku węgla z możliwością rejestracji danych oraz możliwością eksportu danych do pliku excel lub doc.
2. Pełna instalacja do doprowadzania dwutlenku węgla do komory obejmująca także butlę z CO2.
3. Co najmniej 3 półki o nośności min 20kg. Półki powinny być odporne na warunki wewnątrz komory.
4. Świadectwo wzorcowania akredytowanego laboratorium w zakresie temperatury dla jednego punktu pomiarowego: 23°C
5. Szkolenie personelu z obsługi urządzenia dla 8 osób (w tym także szkolenie BHP).
6. Dokumentacja techniczna, instrukcja obsługi w języku polskim.
7. Odbiór odbędzie się na podstawie sprawdzenia temperatury oraz stężenia dwutlenku węgla z wykorzystaniem wzorcowanego termometru oraz analizatora CO2 w terminie do 20 dni od daty dostarczenia i uruchomienia urządzenia, dostarczenia dokumentacji oraz przeprowadzenia szkolenia personelu.
8. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty (lokalizacja instalacji komory – 2 piętro), pom. 241 ul. Filtrowa 1 Warszawa
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
cena – 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komora do badania odporności na karbonatyzację, objętość 740-760 litrów:
1. Komora zgodna z PN-EN 13295:2005 w tym spełniająca następujące wymagania:
- szczelna komora do przechowywania próbek zaopatrzona w otwory wlotowe i wylotowe gazu, tak aby CO2 docierał jednolitym strumieniem do wszystkich części komory
- zasilana w gazowy CO2 o stężeniu 1% w powietrzu (zaleca się, aby był uprzednio przygotowany i dostarczany do komory roboczej gaz o odpowiednim stężeniu);
- możliwość wytworzenia w komorze atmosfery zawierającej 1% CO2 w temperaturze (21±2)°C i przy wilgotności (60±10)%
- objętość: 740-760l
- wyposażona w analizator dwutlenku węgla do pomiaru stężenia dwutlenku węgla w zakresie od 0% do 10% (V/V) dwutlenku węgla
- możliwość regulacji zawartości dwutlenku węgla wewnątrz komory
- stały monitoring nad temperaturą, wilgotnością oraz stężeniem dwutlenku węgla z możliwością rejestracji danych oraz możliwością eksportu danych do pliku excel lub doc.
2. Pełna instalacja do doprowadzania dwutlenku węgla do komory obejmująca także butlę z CO2.
3. Co najmniej 4 półki o nośności min 30kg. Półki powinny być odporne na warunki wewnątrz komory.
4. Świadectwo wzorcowania akredytowanego laboratorium w zakresie temperatury dla jednego punktu pomiarowego: 23°C
5. Szkolenie personelu z obsługi urządzenia w liczbie 8 osób (w tym także szkolenie BHP).
6. Dokumentacja techniczna, instrukcja obsługi w języku polskim.
7. Odbiór odbędzie się na podstawie sprawdzenia temperatury, wilgotności oraz stężenia dwutlenku węgla z wykorzystaniem wzorcowanego termohigrometru oraz analizatora CO2 w terminie do 20 dni od daty dostarczenia i uruchomienia urządzenia, dostarczenia dokumentacji oraz przeprowadzenia szkolenia personelu.
8. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty (lokalizacja instalacji komory – 2 piętro), pom. 241 ul. Filtrowa 1 Warszawa
I. Warunki gwarancji dla obu części:
Gwarancja: 24 miesiące świadczona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta liczona od dnia podpisania protokołu odbioru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, co najmniej 1 podobne zamówienie tj. dostawę komory z CO2 dla danej części, (Części I: Komorę do badania przepuszczalności dwutlenku węgla, Części II: Komorę do badania odporności na karbonatyzację), o wartości co najmniej 60.000 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. W celu spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca (lub ewentualnie członkowie Konsorcjum), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, powinien przedstawić wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie zgodnie z formularzem ROZDZIAŁ II.5.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7.6. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe (w tym także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz dokument składany na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu), inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
7.7. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe (w tym także oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, dokument składany na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu), inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
numeracja zgodna z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zajścia okoliczności o których mowa w art. 455 § 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy
w przypadku:
a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
b) Zmian dotyczących podatku od towarów i usług (VAT).
c) Zmianę terminu wykonania umowy lub wysokości wynagrodzenia w przypadku wystąpienia okoliczności natury technicznej uniemożliwiającej realizację umowy, w tym skutkujących koniecznością zawieszenia wykonywania umowy
d) Zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy (siła wyższa) w terminie umownym, w tym skutkujących koniecznością zawieszenia wykonywania umowy.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
4. Wskazane w ustępie 1 pkt. c) i d) okoliczności nie stanowią bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania powyższych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiający dokonując oceny konieczności wprowadzenia zmian objętych ustępem 1 pkt. c) i d) będzie miał na uwadze obiektywnie zaistniałe w toku realizacji przedmiotowego zamówienia okoliczności, w szczególności wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia, efektywność i terminowość wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególności biorących udział w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://itb.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
4.8. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w celu umożliwienia Wykonawcom sprawdzenia sposobu wykonania dostawy będącej przedmiotem postępowania oraz skalkulowania ceny oferty. Termin wizji ustala się na dzień: 20.08. 2021 r. godz. 9:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w Warszawie, ul. Ksawerów 21. Osoby przybyłe na wizję lokalną musza posiadać ze sobą dokument tożsamości oraz maseczkę. Spotkanie odbędzie się z zachowaniem reżimu sanitarnego.
4.9. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do dnia w którym ustalono powyższe terminy wizji, do godz. 08:30 przesłać na adres e-mail wskazany poniżej, wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji.