Dostawa i wymiana wodomierzy oraz ciepłomierzy dla lokali znajdujących się w zasobach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wymiana wodomierzy oraz ciepłomierzy dla lokali znajdujących się w zasobach MTBS Sp. z o. o. w Tarnowskich Górach, Knurowie, Rudzie Śląskiej oraz Zabrzu – liczniki bez modułu radiowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyMiędzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00244196
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wymiana wodomierzy oraz ciepłomierzy dla lokali znajdujących się w zasobach MTBS Sp. z o. o. w Tarnowskich Górach, Knurowie, Rudzie Śląskiej oraz Zabrzu – liczniki bez modułu radiowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272157009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Towarowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@mtbstg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana wodomierzy oraz ciepłomierzy dla lokali znajdujących się w zasobach MTBS Sp. z o. o. w Tarnowskich Górach, Knurowie, Rudzie Śląskiej oraz Zabrzu – liczniki bez modułu radiowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7409f5da-3578-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mtbstg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mtbstg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą
uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marta Byczkowska, Piotr Starzec.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mtbstg.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl
poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,
że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do
konkretnego wykonawcy.
5. Komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij
wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ [Klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych]

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ [Klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych]

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02-P-I/2021/MTBS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana liczników bez modułu radiowego, zgodnie z zestawieniem adresów z
załącznika nr 3 do SWZ [Opis przedmiotu zamówienia]

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38551000-2 - Liczniki energii

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednostkowa za wodomierz skrzydełkowy ciepłej wody

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednostkowa za wodomierz skrzydełkowy zimnej wody

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednostkowa za zawór wraz z wymianą

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający następujący warunek
dotyczący zdolności technicznej - posiadanie wymaganego doświadczenia: Wykonawca spełni
warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co
najmniej: dostawy polegające na dostawie wraz z montażem co najmniej 300 wodomierzy i 300 ciepłomierzy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ; W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych
środków dowodowych: wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami stanowiącymi
przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na
potwierdzenie, że zostały one wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone jest szerszy od
powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie dostaw podać wartość dostaw
odpowiadających zakresowi warunku. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji
dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu
wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, tym samym w Wykazie dostaw należy wskazać, jakie
czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze
zamówienie. - załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające minimalne wymagania stawiane
licznikom w języku polskim

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające minimalne wymagania stawiane
licznikom w języku polskim

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych)
(Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2020 r. Poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski nr
rachunku 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania
02-P-I/2021/MTBS”.
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku
Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji
lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki zatrzymania przez
Zamawiającego wadium określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Międzygminne Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Sp. z o.o.;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP)
treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów
Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować
wszystkie wskazane w ustawie PZP przesłanki zatrzymania wadium tj. działania lub zaniechania
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji
lub poręczenia w postaci elektronicznej przekazać za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o
zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy PZP, powoduje
rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania
ze środków ochrony prawnej
10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 1.
2. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy PZP w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia minimum jeden wykonawca musi posiadać pełne
doświadczenie (zdolność techniczną) wskazane w wa-runku udziału w postępowaniu.
Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego
warunku udziału w postępowaniu.
3. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne
dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio
wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zwane
dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione
przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, zwane dalej w niniejszym rozdziale
„upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
4. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej ,
dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do
reprezentowania - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych
środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania,
które każdego z nich dotyczą;
2) przedmiotowych środków dowodowych - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia;
3) innych dokumentów, w tym dokumentów, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy -
odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w
zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
5. Do oferty dołącza się pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 PZP, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP)
treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów
Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować
wszystkie wskazane w ustawie PZP przesłanki zatrzymania wadium tj. działania lub zaniechania
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku, gdy Zamawiający dokona wyboru oferty złożonej przez podmioty występujące
wspólnie z treści zabezpieczenia wnoszonego (wnoszonych zabezpieczeń) w formie gwarancji
lub poręczenia musi wynikać odpowiedzialność udzielającego gwarancję lub poręczenie za
działania wszystkich podmiotów występujących wspólnie związane z realizacją umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ [Projektowane postanowienia umowy w
sprawie zamówienia publicznego].

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mtbstg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty Wykonawca załącza dokumenty wskazane w rozdziale XIV. SWZ Wykaz dokumentów
składanych wraz z ofertą oraz wykaz dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego
Formalności przez zawarciem umowy:
1. Zamawiający zawiera umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577
PZP po upływie terminów określonych w art. 308 ust. 2 ustawy PZP.
2. Zamawiający może zawrzeć́ umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego przed upływem
terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postepowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko
jedną ofertę̨.
3. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany
przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed
podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i
formie określonej w Rozdziale XXI SWZ Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek
zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych
postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik Nr 1 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona
o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w
przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców.
6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie nadto do:
1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o
ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych
Wykonawcy, jeże-li Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia,
2) złożenia oświadczenia o zatrudnieniu, zgodnie z pkt. III.6 ppkt 2 SWZ,
3) złożenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem, kopii ubezpieczenia odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną minimum 500.000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki;
4) złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektowanych postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
(jeżeli dotyczy).
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub
dokumentów wskazanych w ust. 6, oznaczać to będzie, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia
umowy.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się̨ od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać́ ponownego
badania i oceny ofert
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal - Bojszowy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal. Długo ładuje się bateria, a podczas odkurzania szybko traci moc lądowania. Zainteresowanych proszę o kontakt.