Dostawa fabrycznie nowego skanera 3D wraz z oprogramowaniem, akcesoriów i laptopa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowego skanera 3D wraz z oprogramowaniem, akcesoriów i laptopa – stacji komputerowej do obróbki wraz z wdrożeniem i szkoleniem z obsługi dostarczonego zestawu dla doposażenia pracowni digitalizacyjnej Muzeum Miasta Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-09-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Miasta Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-11
  • Numer ogłoszenia583937-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583937-N-2020 z dnia 2020-09-11 r.

Muzeum Miasta Łodzi: Dostawa fabrycznie nowego skanera 3D wraz z oprogramowaniem, akcesoriów i laptopa – stacji komputerowej do obróbki wraz z wdrożeniem i szkoleniem z obsługi dostarczonego zestawu dla doposażenia pracowni digitalizacyjnej Muzeum Miasta Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 59841100000000, ul. ul. Ogrodowa  15 , 91-065  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 254-90-00, 654 03 23, e-mail muzeum@poznanskipalace.muzeum-lodz.pl, faks 42 254 90 36.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.muzeum-lodz.pl/zamowienia/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.muzeum-lodz.pl/zamowienia/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.muzeum-lodz.pl/zamowienia/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie do siedziby zamawiającego, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
Adres:
ul. Ogrodowa 15, 91-065 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego skanera 3D wraz z oprogramowaniem, akcesoriów i laptopa – stacji komputerowej do obróbki wraz z wdrożeniem i szkoleniem z obsługi dostarczonego zestawu dla doposażenia pracowni digitalizacyjnej Muzeum Miasta Łodzi
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa fabrycznie nowego skanera 3D wraz z oprogramowaniem, akcesoriów i laptopa – stacji komputerowej do obróbki wraz z wdrożeniem i szkoleniem z obsługi dostarczonego zestawu dla doposażenia pracowni digitalizacyjnej Muzeum Miasta ŁodziZestaw skanujący – 1 komplet o minimalnych parametrach:Głowica pomiarowa 1. Skaner ma służyć do digitalizacji rzeczywistego kształtu i koloru mierzonych obiektów i pozwalać na archiwizację surowych wyników pomiaru z urządzenia, które zawierają współrzędne każdego punktu pomiarowego i kolor w formacie chmury punktów. 2. Pomiar światłem strukturalnym białym LED pozwalającym na odwzorowanie kształtu oraz koloru obiektu mierzonego – gwarancja min. 20 000 godzin pracy urządzenia.3. Urządzenie wyposażone w jeden projektor i jeden detektor kolorowy o rozdzielczości min. 9 MPix lub dwa detektory kolorowe o rozdzielczości min. 9 Mpix. 4. Jedna objętość pomiarowa o wymiarach min. 300x200x210 mm możliwa rozbieżność wymiarowa +/- 2%.5. Głowica wyposażona we wskaźniki laserowe wskazujące umiejscowienie środka objętości pomiarowej (x, y, z). 6. Odległość między punktami (rozdzielczość skanowania): maksymalnie 0,01 mm (min. 164 pkt/mm2).7. Maksymalna niepewność pomiaru w osi X, Y, Z: 0,005 mm. 8. Minimalna ilość punktów z jednego kierunku: 9 milionów. 9. Dane wyjściowe (wyniki źródłowe) z głowicy pomiarowej: chmura punktów gdzie każdy punkt opisany jest wartościami metrycznymi i kolorystycznymi : X, Y, Z, R, G, B. 10. Urządzenie zintegrowane z dedykowanymi akcesoriami: numeryczną platformą obrotową oraz oświetleniem bezcieniowym. 11. Trwała, zamknięta obudowa głowicy skanującej, uniemożliwiająca rozkalibrowanie, zabrudzenie lub uszkodzenie optyki systemu, urządzenie gotowe do skanowania od razu po włączeniu bez konieczności przeprowadzenia kalibracji przed rozpoczęciem pomiaru. 12. Urządzenie z kalibracją producenta wraz z potwierdzeniem przeprowadzenia wewnętrznej kontroli dokładności pomiarowej skanera 3D zgodnie z normą VDI/VDE 2634 część. 2 lub cz. 3 wraz z kopiami certyfikatów wzorców z Akredytowanego Laboratorium Pomiarowego na podstawie których przeprowadzono sprawdzenie. 13. Skrzynia transportowa do przechowywania i przenoszenia skanera. Oprogramowania sterujące1. Oprogramowanie sterujące skanerem z polską wersją językową, dostarczone przez tego samego oferenta – 1 licencja komercyjna, wieczysta. 2. Oprogramowanie sterujące skanerem ma zawierać funkcje do edycji danych pomiarowych oraz zamiany kolorowej chmury punktów (nie czarno-białej) siatkę trójkątów w formacie OBJ z teksturą. 3. Oprogramowanie sterujące dedykowanymi zintegrowanymi akcesoriami: numeryczną platformą obrotową oraz oświetleniem bezcieniowym.4. Funkcja automatycznego tworzenia siatek trójkątów z nałożoną teksturą tzw. „jednym kliknięciem”. 5. Funkcja tworzenia ścieżek/planów pomiarowych z uwzględnieniem stolika obrotowego i systemu oświetlenia bezcieniowego. 6. Funkcja umożliwiająca zaznaczanie punktów po kolorze, wraz z podaniem wartości początkowej i granicznej, edycja kolorystyczna punktów oraz nakładanie tekstury, filtracja po barwie RGB. 7. Wymagane dopasowywanie danych kierunkowych: ręczne trójpunktowe oraz automatyczne: przy użyciu stolika obrotowego, markerów płaskich lub geometrycznych, po krzywiźnie, dokładne dopasowanie (Global Alignment). 8. Funkcja dostosowywania intensywności projekcji w zależności od koloru obiektu mierzonego.9. Funkcje edycja i naprawa siatek trójkątów, uzupełniania dziur po krzywiźnie obiektu oraz na płasko. 10. Płynna praca z dużymi danymi pomiarowymi zapewniona przez wyświetlanie w oprogramowaniu minimum 300 mln punktów z prędkością minimum 4 fps.11. Analiza wyników min. obliczanie odległości miedzy punktami, obliczanie pola powierzchni siatki trójkątów, wizualizacja odchyłek przy dopasowaniu płaszczyzny. 12. Import plików: STL, PLY, Eksport plików: PLY, OBJ, STL. Platforma obrotowa numeryczna– 1 komplet: 1. Platforma numeryczna z talerzem o średnicy min. 500 mm i nośności min. 60 kg. 2. Dokładny przesuw platformy zapewniający na automatyczne dopasowanie pomiarów kierunkowych nie wymagająca nanoszenia markerów na obiekt. 3. Sterowanie platformą bezpośrednio z oprogramowania sterującego skanerem 3D. 4. W zestawie wzorzec do wyznaczania osi obrotu platformy obrotowej, kable przyłączeniowe oraz sztywna walizka transportowa na platformę obrotową oraz wzorzec. Pakiet oświetlenia bezcieniowego do skanera 3D: 1. Zestaw złożony z minimum 3 sztuk lamp światła ciągłego z możliwością zmiany natężenia światła, 3 sztuk statywów do lamp, 3 sztuk softboxy na statywy do lamp 60cm x 90cm (+/- 5 cm). 2. Zdalne sterowanie lampami bezpośrednio z oprogramowania sterującego skanerem 3D. 3. Torby i walizki do bezpiecznego transportu. Statyw kolumnowy na skaner 3D 1. Statyw ze wysięgnikiem poziomym oraz z głowicą kulową dedykowaną do mocowania skanera 3D. Komplet markerów – 1000 sztuk Mobilna stacja robocza: 1. Stacja certyfikowana przez producenta na kompatybilność z oferowaną głowicą pomiarową. 2. Procesor osiągający w teście MassMark CPU Mark wynik min. 7000 punktów (ocena http://www.cpubenchmark.net/laptop.html). 3. System operacyjny Windows 10 Professional lub nowszy. 4. Dedykowana karta graficzna (nie zintegrowana) pamięć minimum 6GB RAM. 5. Matryca minimum 17” rozdzielczość minimum 1080p. 6. Pamięć RAM minimum 32GB. 7. Dysk twardy minimum 1TB HDD. 8. Akcesoria: niezbędna kable przyłączeniowe, myszka optyczna, torba. Wymagania dodatkowe: 1 Gwarancja nie mniej niż 24 (w zależności od złożonej oferty) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz wsparcie techniczne w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na terenie Polski. 3. Szybki serwis w Polsce - w przypadku awarii naprawa do 14 dni i zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy. 4. Wsparcie techniczne świadczone w języku polskim. 5. Transport i instalacja systemu w siedzibie docelowej pracy urządzenia.6. Szkolenie w wymiarze 15 godzin dla maksymalnie 10-osobowej grupy z obsługi i kalibracji dostarczonego zestawu, rozpoczęte nie później niż 7 dni po dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu.7. Dostępność merytorycznego wsparcia po szkoleniu w wymiarze 10 godzin.

II.5) Główny kod CPV: 38410000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38650000-6
38653110-1
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum trzy dostawy systemu skanującego 3D z peryferiami i oprogramowaniem na kwotę minimum 250 000,00 zł brutto każda do jednostek sektora publicznego .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzy dostawy systemu skanującego 3D z peryferiami i oprogramowaniem na kwotę minimum 250 000,00 zł brutto każda do jednostek sektora publicznego .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 20,00
okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-21, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przerobienie konsoli PlayStation fat na systemie ntsc- Zduńska Wola
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania10-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przerobienie konsoli PlayStation fat na systemie ntsc oraz PlayStation 2 fat na systemie ntsc j. Obie konsole chciałbym przerobić tak aby odpalały gry z pal ntsc J i ntsc u/c . Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI