Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, GOTOWEGO DO PRACY UKŁADU TERAHERCOWEJ SPEKTROMETRII W DZIEDZINIE CZASU (TDS) Z WYPOSAŻENIEM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, GOTOWEGO DO PRACY UKŁADU TERAHERCOWEJ SPEKTROMETRII W DZIEDZINIE CZASU (TDS) Z WYPOSAŻENIEM”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fa9e058-985f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wat.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a) dokumenty wformacie„pdf"zaleca się podpisywać formatem PAdES;b) dopuszcza się podpisanie dokumentówwformacie innymniż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tymWykonawca będziezobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.2.Zamawiający określanie zbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjneumożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:a) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jestMS Internet Explorer lubFirefox w wersji wpieranej przez producenta.b) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej,pozwalające na przyjmowanie przez użytkownikasesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witrynyplatformy eZamawiający(ezamawiający.pl)do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga touprawnień administracyjnych nakomputerze.c) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDKorazaplikację Szafir Host, któryodpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznegowplatformie eZamawiający.Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Pozainstalowaniurozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacjiSzafir Host należy przeładować bieżącą stronę.d)przeduruchomieniem platformyeZamawiający, wpierwszej kolejności podłącz czytnik z kartąkryptograficznądo komputera.3. Informacje dotycząceodpowiedniego przygotowania stanowiska znajdąPaństwanastronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujacponizszekroki4.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracęnaPlatformieZakupowej tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszejniż 512 kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min2GBRam,procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,lubich nowszewersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS1.2,najlepiejw najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d)włączonaobsługaJavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący plikiwformacie.pdf.5.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkoścido 100MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.6. Zamawiający określa informacje na tematkodowania iczasuodbioru danych tj.:a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany,widoczny jestwSystemie, jakozaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia plikudostępnajestdopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składaniaofert.7.Oznaczenieczasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg.czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu -zegaremGłównegoInstytutu Miar.8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanymlubpodpisem osobistym przez osobęuprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcyokreślonąw rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnejWykonawcy,albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przezosobyuprawnione.Oprogramowanie używane przez wykonawcę do sporządzenia oferty musi byćlegalne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa;2) administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym, pn.: „Dostawa fabrycznie nowego, gotowego do pracy, układu terahercowej spektrometrii w dziedzinie czasu (TDS) z wyposażeniem", nr sprawy 15/IOE/2021;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;5) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;9) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/IOE/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, gotowego do pracy, układu terahercowej spektrometrii w dziedzinie czasu (TDS) z wyposażeniemSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory