Dostawa elementów przesyłowego systemu światłowodowego w ramach modernizacji linii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa elementów przesyłowego systemu światłowodowego w ramach modernizacji linii CAE-CAP na potrzeby TVP SPORT i Studiów ZG.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTelewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia769801-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769801-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł: dostawa elementów przesyłowego systemu światłowodowego w ramach modernizacji linii CAE-CAP na potrzeby TVP SPORT i Studiów ZG.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł, krajowy numer identyfikacyjny 01041897300000, ul. Jana Pawła Woronicza  17 , 00-999  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225478817, e-mail sekretariatbzizp@tvp.pl, faks 225477384.
Adres strony internetowej (URL): www.tvp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://tvp.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://tvp.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
Adres:
TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria blok B (wejście: róg ulicy J.P. Woronicza i ulicy Samochodowej)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów przesyłowego systemu światłowodowego w ramach modernizacji linii CAE-CAP na potrzeby TVP SPORT i Studiów ZG.
Numer referencyjny: ZP/TITT/78/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „dostawa elementów przesyłowego systemuświatłowodowego w ramach modernizacji linii CAE-CAP na potrzeby TVP SPORT i Studiów ZG”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1a oraz 1b doWzoru umowy (oddzielnie dla każdej części zamówienia), które stanowiąjednocześnie Załącznik Nr 3.3.1. do SIWZ- dotyczy części 1 oraz Załącznik nr3.3.2. do SIWZ- dotyczy części 2 zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 38621000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
45

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia- dla Części 1 oraz dla Części 2, na okres co najmniej 24 miesięcy. Jeżeli Wykonawca oferuje okres gwarancji dłuższy niż minimalny 24-miesięczny okres gwarancji wymagany w SIWZ, winien odpowiednio zmienić pkt 3 Formularza oferty, który stanowi odpowiednio Załącznik Nr 1a do SIWZ- dotyczy Części 1 oraz Załącznik nr 1b do SIWZ- dotyczy Części 2. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji, niż określony w zdaniu pierwszym będzie równoznaczne ze złożeniem oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty dla danej Części zamówienia.2. Zamawiający informuje że opisy przedmiotu zamówienia stanowiące odpowiednio: Załącznik nr 1a do wzoru umowy, Załącznik nr 1b do wzoru mowy, stanowiące równocześnie Załączniki nr 3.3.1 opis przedmiotu zamówienia dla części 1 oraz 3.3.2 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia dla części 2, listy sprzętu stanowiące Załącznik nr 2a oraz 2b do wzoru umowy są informacjami stanowiącymi „tajemnicę przedsiębiorstwa” Zamawiającego. Zamawiający nadał tym dokumentom klauzulę poufności, bowiem informację w nich zawarte mają charakter poufny.3. Ww. informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy po spełnieniu następujących warunków:4. Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu, celem otrzymania dokumentów stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, winien wypełnić , podpisać oraz dostarczyć do Zamawiającego 2 egzemplarze Umowy o zachowaniu poufności, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.5. Zamawiający wymaga, aby razem z podpisanymi egzemplarzami Umowy o zachowaniu poufności złożone były dokumenty uprawniające do podpisania Umowy o zachowaniu poufności oraz upoważniające do odbioru dokumentów stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa Zamawiającego.6. Do dokumentów o których mowa w pkt. 20.4.1 oraz 20.4.2 stosuje się odpowiednio przepisy określone w pkt. 10.2.1 oraz 10.2.2. SIWZ. 7. Przekazanie ww. załączników, stanowiących „tajemnicę przedsiębiorstwa” po spełnieniu wymagań opisanych powyżej odbędzie się za pośrednictwem Platformy, w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku zawierającego opis przedmiotu zamówienia oraz projekty wykazów o którym mowa w pkt. 10.4.1. SIWZ będą przesłane Wykonawcy na wskazany w umowie o zachowaniu poufności nr. Telefonu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz Urządzeń odpowiednio dla danej części zamówienia (zawierający określone przez Zamawiającego główne elementyzamówienia). Wykaz Urządzeń, o którym mowa wyżej Wykonawca jestzobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przedudzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni ww.Wykazu Urządzeń, zgodnie z przekazanym wzorem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie dopodpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałemskładanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestrulub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumentyna podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np.uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdyofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik,wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte umocowanie osób podpisującychpełnomocnictwo do jego udzielenia; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstawdo wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ), aktualne na dzieńskładania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegawykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenieWykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyćbez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejZamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.,oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076). Wraz z informacją, októrej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., Zamawiający zamieści na stronieinternetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważasię wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności orazinformacje ściśle z nimi związane (np. wyjaśnienia treści SIWZ dotycząceinformacji poufnych). 2. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiającybędzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane zinformacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności, zgodnie z art. 37 ust. 6ustawy Pzp, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.3. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następującychsposobów wybranych przez Zamawiającego: a) osobiście w siedzibieZamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnegomiejsca, daty i godziny odbioru; b) przez posłańca na adres wskazany przezWykonawcę; c) za pośrednictwem Platformy. 4. Przekazanie informacji poufnychZamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownychformalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawicielaWykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzi Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych. 2. Osobą,której Kierownik Zamawiającego powierzył zastrzeżone dla siebie czynności jestDyrektor Ośrodka - TVP Technologie. 3. Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych orazniektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), oferta musi byćzłożona w formie pisemnej zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należyzłożyć również oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenieWykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 4. Na podstawie art. 144 ust. 1pkt 1ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowieńzawartej umowy w przypadkach określonych w § 12 Wzoru umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa urządzeń nadawczo- odbiorczych;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów przesyłowego systemuświatłowodowego w ramach modernizacji linii CAE-CAP na potrzeby TVP SPORT i Studiów ZG.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38621000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa reflektometru.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów przesyłowego systemuświatłowodowego w ramach modernizacji linii CAE-CAP na potrzeby TVPSPORT i Studiów ZG.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38621000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonywanie okresowych pomiarów geodezyjnych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa wielofunkcyjnego czytnika mikropłytek dla Politechniki Gdanskiej Wydział Chemiczny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dzierżawa analizatora koagulologicznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI