DOSTAWA DWÓCH SPEKTROMETRÓW ORAZ KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU CERAMIKI I SZKŁA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA DWÓCH SPEKTROMETRÓW ORAZ KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU CERAMIKI I SZKŁA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-19
  • Numer ogłoszenia599527-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599527-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu: DOSTAWA DWÓCH SPEKTROMETRÓW ORAZ KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU CERAMIKI I SZKŁA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 27581400000000, ul. pl. Polski  3/4 , 50-156  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 438 031, e-mail przetargi@asp.wroc.pl, faks 713 431 558.
Adres strony internetowej (URL): www.asp.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.asp.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.asp.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław do sekretariatu Kanclerza (pok. 105P, I piętro) w dni powszednie w godzinach: 8:00-15:00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DWÓCH SPEKTROMETRÓW ORAZ KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA WYDZIAŁU CERAMIKI I SZKŁA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
Numer referencyjny: ZP-8/09/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 SPEKTORMETR – RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ – 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną): SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) SPEKTROMETR RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ WRAZ Z DODATKOWYMI AKCESORIAMI Lp. /NAZWA PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO /SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) 1) Elementy ( 1. Zestaw akcesoriów - przystawka do pomiaru w atmosferze helu 2. Wyświetlacz dotykowy LCD 3. Wbudowana kamera); 2) Detektor ( 1. Materiał grafen 1µm 2. Rozdzielczość poniżej 140eV, 250,000 cps Mn Kα); 3) Zakres analityczny pomiaru ( 1. Zakres analityczny pierwiastków od Sodu (Na) do Uranu (U) – pomiar w atmosferze powietrza 2. Zakres analityczny pierwiastków od fluoru (F) do uranu (U) – pomiar w atmosferze helu); 4) Źródło promieniowania ( Rodowe (Rh)); 5) Zakres regulacji źródła promieniowania ( 1. Napięcie 6kV-50 kV 2. Prąd 5-200 µA 3. 250,000 cps Mn Kα 4. < 4 W); 6) Przebieg wiązki rentgenowskiej ( 1. Pomiar w atmosferze powietrza 2. Pomiar w atmosferze helu); 7) Zasilanie spektrometru Maksymalne zasilanie 50 kV 8) Kolimator ( Rozmiar: 3mm i 8mm); 9) Filtry( Biały, czarny, czerwony); 10) Łączność ( Wi-fi, Bluetooth, Port USB, Gniazdo karty pamięci, Kabel USB); 11) Akumulator – 2szt ( Litowo-jonowy Czas pracy min.4 godziny); 12) Opakowanie do bezpiecznego przechowania, transportu ( 1. Odporne na wstrząsy 2. Wodoodporne 3. Wyposażone w kółka); 13) Oprogramowanie podstawowe ( 1. Oparte na platformie Windows 2. W języku polskim i angielskim 14) Oprogramowanie dodatkowe 1. Do wykonywania obróbki widm 2. Analiza wyników 3. Kalibracji); 15) Kalibracja ( 1. Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze powierza 2. Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze helu 3. Dla głównych i śladowych pierwiastków w różnych szkłach w szczególności szkło sodowo-krzemionkowe, szkło sodowo-wapniowe, szkło ołowiowe); 16) Statywy (stojak) -3szt. ( 1. Nabiurkowy umożliwiający korzystanie ze spektrometru w warunkach laboratoryjnych 2. Przenośny, trójnożny z regulowanymi uchwytami 3. Stojak umożliwiający pozycjonowanie próbki przy pomiarach z zastosowaniem helu); 17) Szkolenie ( Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania – minimum 2 dni (16 godzin) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca)); 18) Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy ( 2 lata na spektrometr); 19) Dostawa i montaż ( Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216); 20) Termin dostawy ( Dostarczenie zgodnie z ofertą – do dnia 10-12-2019r. Dostarczenie zgodnie z ofertą – do dnia 02-12-2019r.). CZĘŚĆ NR 2 PRZENOŚNY SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) – 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną): SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) WRAZ Z DODATKOWYMI MODUŁAMI Lp. /NAZWA PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO /SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) 1) Zakres spektralny ( min. 4500 – 650 cm-1 (w konfiguracji z komorą pomiarową, optyka KBr)); 2) Detektor ( DLATGS, pracujący w temperaturze otoczenia); 3) Rozdzielczość ( Zdolność rozdzielcza równa lub mniejsza niż 4 cm-1); 4) Czułość ( Powyżej 55 000:1 dla testu 1 min., rozdzielczość 4 cm-1, z detektorem standardowym); 5) Dokładność liczby falowej ( Mniej niż 0.05 cm-1 przy ,1554 cm-1); 6) Precyzja liczby falowej ( powtarzalność <0.0005 cm-1 przy 1,554 cm-1 (odchylenie standardowe dla 10 pomiarów)); 7) Moduł ATR ( Moduł ATR, jednodobiciowa, diamentowa (kryształ monolityczny, nie klejony z innym kryształem), kryształ wprasowywany, nie wklejany; automatycznie rozpoznawana przez spektrometr. Po zamontowaniu odbywa się automatyczny test sprawdzający min. Stosunek sygnału do szumu; automatyczne zaczytanie podstawowych parametrów pomiarowych. Przystawka pracująca w zakresie spektralnym min. min. 4500-650 cm-1 ); 8) Moduł refleksyjny ( Moduł refleksyjny, z punktem pomiarowym poza modułem; umożliwiający pomiary bezkontaktowe, wyposażony w kamerę video zapewniającą wizualizację w oprogramowaniu do sterowania spektrometrem obszaru pomiarowego oraz zapisywanie tego obrazu wraz z widmem); 9) Moduł do pomiarów rozproszeniowych ( Moduł do pomiarów rozproszeniowych, pracujący w zakresie 300-3200 cm-1, wyposażony we własne automatycznie przestrajalne źródło 750/1100 nm o mocy poniżej 100 mW oraz własny układ detektorowy. Moduł wykonany w obudowie min IP54, waga nie większa niż 1.5 kg. Walizka transportowa dedykowana dla tego modułu); 10) Interferometr ( 30° interferometr wykorzystujący pozłacane lustra kubiczne, ustawiany na stałe, nie wymagający justowania dynamicznego lub justowania automatycznego. Interferometr bezłożyskowy, bezsmarowy. Komora interferometru, szczelna, osuszana przez wymienne osuszki i trwale odizolowana od układu pomiarowego przez demontowalne okienka KBr. Spektrometr wyposażony w laser diodowy zamiast lasera HeNe); 11) Przetwornik ADC ( 24 bit dynamiczny zakres); 12) Walidacja ( Wewnętrzne koło walidacyjne z odpowiednimi filtrami zapewniające całkowicie automatyczne wykonywanie testów OQ/PQ sprawdzających min: stosunek sygnału do szumu, amplitudę sygnału, powtarzalność pomiarowa, kalibracje spektrometru. Po zakończeniu testu raport powinien być automatycznie zapisywany w pliku PDF); 13) Wymagania ( 1. Urządzenie musi zapewniać łatwą mobilność, przenoszenie do rożnych pomieszczeń oraz przewożenie przez personel laboratorium. 2. Masa urządzenia nie więcej niż 7.5 kg (w konfiguracji podstawowej); w zestawie walizka transportowa umożliwiająca pomieszczenie spektrometru i dostarczonych modułów pomiarowych. 3. Wymiary nie większe niż 22 cm x 33 cm x 15 cm, (w konfiguracji z komorą pomiarową) wysoka trwałość mechaniczna (obudowa wykonana z odlewu aluminiowego), odporność na wstrząsy mechaniczne i zmiany temperatury; 4. Osuszki regenerowalne (zapasowe wkłady w zestawie), wymiana osuszek bez odwracania spektrometru oraz rozszczelniania optyki. 5. Możliwość zasilania akumulatorowego zintegrowanego ze spektrometrem; 6. Możliwość podłączenia zewnętrznego panela dotykowego z pełnofunkcjnalnym oprogramowaniem (panel klasy przemysłowej). 7. Automatyczne rozpoznawanie przystawek pomiarowych (ATR, transmisyjna etc.) i automatyczna konfiguracja przyrządu w zależności od zamontowanej przystawki, wymiana przystawek bez używania dodatkowych narzędzi; 8. System automatycznej kontroli (monitoring) elementów składowych urządzenia, wilgotności i wydajności wraz z systemem informującym na panelu spektrometru. Sterownie komputerowe nie wymagające dodatkowych dedykowanych kart – łączność z PC przez standardowy port Ethernet lub USB); 14) Źródło promieniowania ( SiC globar, możliwość samodzielnej wymiany przez przeszkolonego użytkownika bez konieczności wizyty serwisu, rozszczelniania optyki czy też obracania spektrometru); 15) Wymagane oprogramowanie ( 1. Urządzenie sterowane prze komputer pracujący w systemie Windows. 2. Program obsługi spektrometru, zapewniający min.: 3. Interaktywny asystent pomocy „krok po kroku” 4. Pomoc on-line 5. Interaktywny podręcznik spektroskopii FT-IR 6. Menu pomiarowe 7. Procedury wstępnej obróbki danych 8. Opisywanie pasm 9. Porównywanie widm 10. Narzędzia interpretacji widm 11. Przeszukiwanie bibliotek 12. Bibliotekę startowa z ponad 550 widmami 13. Bibliotekę ATR pigentów, żywic, barwników min 500 widm 14. Analizę ilościową (zgodnie z prawem Lambert’a – Beer’a) 15. Analizę ilościowa bazującą na modelach chemometrycznych. 16. Analizę całkującą 17. Funkcje automatyzujące pomiary 18. Tworzenie i uruchamianie własnych makr 19. Dziennik laboratoryjny 20. Predefiniowane raporty wydruków wraz z możliwością ich edycji 21. Łatwy eksport widm do innych formatów 22. Automatyczne procedury testowania spektrometru, 2 poziomy (OQ, PQ) 23. Ciągła kontrola statusu spektrometru 24. Wielopoziomowe zarządzie użytkownikami); 16) Dodatkowe wymagania ( Przyrząd fabrycznie nowy Urządzenie posiada certyfikat CE); 17) Szkolenie ( Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania - minimum 4 dni (32 godziny) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca)); 18) Gwarancje zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy ( 3 lata gwarancji na spektrometr podczerwieni w tym także na moduł ATR i moduł refleksyjny 10 lat gwarancji na interferometr 10 lat gwarancji na laser półprzewodnikowy 10 lat gwarancji na płytkę z kryształem ATR diamentowym 5 lat gwarancji na źródło IR 2 lata pełnej gwarancji na moduł do pomiarów rozproszeniowych); 19) Warunki dostawy ( Dostarczenie zgodnie z ofertą – do dnia 10-12-2019 Dostarczenie zgodnie z ofertą – do dnia 02-12-2019); 20) Dostawa i montaż ( Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216). CZĘŚĆ NR 3 KOMPUTER PRZENOŚNY– 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną): SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) KOMPUTER PRZENOŚNY Lp. /NAZWA PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO/ SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) 1) Zastosowanie ( Sterowanie urządzeniami specjalistycznymi); 2) Procesor ( 64 bit, osiągający wynik nie gorszy niż 7655 pkt. w teście PassMark - CPU Mark; wyniki dostępne na stronie: http://www.cpubenchmark.net na dzień 16.09.2019 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty)); 3) Pamięć RAM ( 8 GB); 4) Interfejsy ( LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi, Bluetooth, 3 x USB (w tym min 2 x USB 3.0), 1 x HDMI, 1 x RJ-45); 5) Pamięć masowa ( SSD 256 GB); 6) Matryca ( 15.6”, 1920 x 1080 (Full HD)); 7) Zainstalowany system operacyjny ( Windows 10 Pro PL); 8) Waga ( Max. 2,0 kg); 9) Ergonomia ( Wydzielona klawiatura numeryczna). Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa projekt umowy (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 38433000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30200000-1
30213100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia - o ile dotyczy (oryginał). W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2) Oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej (SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA, BEZ WEZWANIA ): Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg złącznika nr 3 do SIWZ (oryginał). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony pod rygorem nieważności i będzie dopuszczalna w granicach unormowania art. 144 i 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Pzp przewiduje UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu państwa (dotacja), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 i 14 RODO W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu z siedzibą przy pl. Polskim 3/4, 50-156 Wrocław, tel. 71 343 80 31, adres e-mail: rector@asp.wroc.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu jest Pan Marian Suliga, adres e-mail: iod@asp.wroc.pl, tel. 71 34 80 31 wew. 211  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawa prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych. WYJAŚNIENIE: * Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: SPEKTORMETR – RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ NR 1 SPEKTORMETR – RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ – 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną): SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) SPEKTROMETR RĘCZNY ANALIZATOR FLUORESCENCJI RENTGENOWSKIEJ WRAZ Z DODATKOWYMI AKCESORIAMI Lp. /NAZWA PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO /SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) 1) Elementy ( 1. Zestaw akcesoriów - przystawka do pomiaru w atmosferze helu 2. Wyświetlacz dotykowy LCD 3. Wbudowana kamera); 2) Detektor ( 1. Materiał grafen 1µm 2. Rozdzielczość poniżej 140eV, 250,000 cps Mn Kα); 3) Zakres analityczny pomiaru ( 1. Zakres analityczny pierwiastków od Sodu (Na) do Uranu (U) – pomiar w atmosferze powietrza 2. Zakres analityczny pierwiastków od fluoru (F) do uranu (U) – pomiar w atmosferze helu); 4) Źródło promieniowania ( Rodowe (Rh)); 5) Zakres regulacji źródła promieniowania ( 1. Napięcie 6kV-50 kV 2. Prąd 5-200 µA 3. 250,000 cps Mn Kα 4. < 4 W); 6) Przebieg wiązki rentgenowskiej ( 1. Pomiar w atmosferze powietrza 2. Pomiar w atmosferze helu); 7) Zasilanie spektrometru Maksymalne zasilanie 50 kV 8) Kolimator ( Rozmiar: 3mm i 8mm); 9) Filtry( Biały, czarny, czerwony); 10) Łączność ( Wi-fi, Bluetooth, Port USB, Gniazdo karty pamięci, Kabel USB); 11) Akumulator – 2szt ( Litowo-jonowy Czas pracy min.4 godziny); 12) Opakowanie do bezpiecznego przechowania, transportu ( 1. Odporne na wstrząsy 2. Wodoodporne 3. Wyposażone w kółka); 13) Oprogramowanie podstawowe ( 1. Oparte na platformie Windows 2. W języku polskim i angielskim 14) Oprogramowanie dodatkowe 1. Do wykonywania obróbki widm 2. Analiza wyników 3. Kalibracji); 15) Kalibracja ( 1. Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze powierza 2. Na pierwiastkach glinokrzemianowych w atmosferze helu 3. Dla głównych i śladowych pierwiastków w różnych szkłach w szczególności szkło sodowo-krzemionkowe, szkło sodowo-wapniowe, szkło ołowiowe); 16) Statywy (stojak) -3szt. ( 1. Nabiurkowy umożliwiający korzystanie ze spektrometru w warunkach laboratoryjnych 2. Przenośny, trójnożny z regulowanymi uchwytami 3. Stojak umożliwiający pozycjonowanie próbki przy pomiarach z zastosowaniem helu); 17) Szkolenie ( Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania – minimum 2 dni (16 godzin) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca)); 18) Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy ( 2 lata na spektrometr); 19) Dostawa i montaż ( Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216); 20) Termin dostawy ( Dostarczenie zgodnie z ofertą – do dnia 10-12-2019r. Dostarczenie zgodnie z ofertą – do dnia 02-12-2019r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38433000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) 60,00
TERMIN DOSTAWY (K2) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PRZENOŚNY SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 2 PRZENOŚNY SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) – 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną): SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) SPEKTROMETR PODCZERWIENI (FTIR) WRAZ Z DODATKOWYMI MODUŁAMI Lp. /NAZWA PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO /SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) 1) Zakres spektralny ( min. 4500 – 650 cm-1 (w konfiguracji z komorą pomiarową, optyka KBr)); 2) Detektor ( DLATGS, pracujący w temperaturze otoczenia); 3) Rozdzielczość ( Zdolność rozdzielcza równa lub mniejsza niż 4 cm-1); 4) Czułość ( Powyżej 55 000:1 dla testu 1 min., rozdzielczość 4 cm-1, z detektorem standardowym); 5) Dokładność liczby falowej ( Mniej niż 0.05 cm-1 przy ,1554 cm-1); 6) Precyzja liczby falowej ( powtarzalność <0.0005 cm-1 przy 1,554 cm-1 (odchylenie standardowe dla 10 pomiarów)); 7) Moduł ATR ( Moduł ATR, jednodobiciowa, diamentowa (kryształ monolityczny, nie klejony z innym kryształem), kryształ wprasowywany, nie wklejany; automatycznie rozpoznawana przez spektrometr. Po zamontowaniu odbywa się automatyczny test sprawdzający min. Stosunek sygnału do szumu; automatyczne zaczytanie podstawowych parametrów pomiarowych. Przystawka pracująca w zakresie spektralnym min. min. 4500-650 cm-1 ); 8) Moduł refleksyjny ( Moduł refleksyjny, z punktem pomiarowym poza modułem; umożliwiający pomiary bezkontaktowe, wyposażony w kamerę video zapewniającą wizualizację w oprogramowaniu do sterowania spektrometrem obszaru pomiarowego oraz zapisywanie tego obrazu wraz z widmem); 9) Moduł do pomiarów rozproszeniowych ( Moduł do pomiarów rozproszeniowych, pracujący w zakresie 300-3200 cm-1, wyposażony we własne automatycznie przestrajalne źródło 750/1100 nm o mocy poniżej 100 mW oraz własny układ detektorowy. Moduł wykonany w obudowie min IP54, waga nie większa niż 1.5 kg. Walizka transportowa dedykowana dla tego modułu); 10) Interferometr ( 30° interferometr wykorzystujący pozłacane lustra kubiczne, ustawiany na stałe, nie wymagający justowania dynamicznego lub justowania automatycznego. Interferometr bezłożyskowy, bezsmarowy. Komora interferometru, szczelna, osuszana przez wymienne osuszki i trwale odizolowana od układu pomiarowego przez demontowalne okienka KBr. Spektrometr wyposażony w laser diodowy zamiast lasera HeNe); 11) Przetwornik ADC ( 24 bit dynamiczny zakres); 12) Walidacja ( Wewnętrzne koło walidacyjne z odpowiednimi filtrami zapewniające całkowicie automatyczne wykonywanie testów OQ/PQ sprawdzających min: stosunek sygnału do szumu, amplitudę sygnału, powtarzalność pomiarowa, kalibracje spektrometru. Po zakończeniu testu raport powinien być automatycznie zapisywany w pliku PDF); 13) Wymagania ( 1. Urządzenie musi zapewniać łatwą mobilność, przenoszenie do rożnych pomieszczeń oraz przewożenie przez personel laboratorium. 2. Masa urządzenia nie więcej niż 7.5 kg (w konfiguracji podstawowej); w zestawie walizka transportowa umożliwiająca pomieszczenie spektrometru i dostarczonych modułów pomiarowych. 3. Wymiary nie większe niż 22 cm x 33 cm x 15 cm, (w konfiguracji z komorą pomiarową) wysoka trwałość mechaniczna (obudowa wykonana z odlewu aluminiowego), odporność na wstrząsy mechaniczne i zmiany temperatury; 4. Osuszki regenerowalne (zapasowe wkłady w zestawie), wymiana osuszek bez odwracania spektrometru oraz rozszczelniania optyki. 5. Możliwość zasilania akumulatorowego zintegrowanego ze spektrometrem; 6. Możliwość podłączenia zewnętrznego panela dotykowego z pełnofunkcjnalnym oprogramowaniem (panel klasy przemysłowej). 7. Automatyczne rozpoznawanie przystawek pomiarowych (ATR, transmisyjna etc.) i automatyczna konfiguracja przyrządu w zależności od zamontowanej przystawki, wymiana przystawek bez używania dodatkowych narzędzi; 8. System automatycznej kontroli (monitoring) elementów składowych urządzenia, wilgotności i wydajności wraz z systemem informującym na panelu spektrometru. Sterownie komputerowe nie wymagające dodatkowych dedykowanych kart – łączność z PC przez standardowy port Ethernet lub USB); 14) Źródło promieniowania ( SiC globar, możliwość samodzielnej wymiany przez przeszkolonego użytkownika bez konieczności wizyty serwisu, rozszczelniania optyki czy też obracania spektrometru); 15) Wymagane oprogramowanie ( 1. Urządzenie sterowane prze komputer pracujący w systemie Windows. 2. Program obsługi spektrometru, zapewniający min.: 3. Interaktywny asystent pomocy „krok po kroku” 4. Pomoc on-line 5. Interaktywny podręcznik spektroskopii FT-IR 6. Menu pomiarowe 7. Procedury wstępnej obróbki danych 8. Opisywanie pasm 9. Porównywanie widm 10. Narzędzia interpretacji widm 11. Przeszukiwanie bibliotek 12. Bibliotekę startowa z ponad 550 widmami 13. Bibliotekę ATR pigentów, żywic, barwników min 500 widm 14. Analizę ilościową (zgodnie z prawem Lambert’a – Beer’a) 15. Analizę ilościowa bazującą na modelach chemometrycznych. 16. Analizę całkującą 17. Funkcje automatyzujące pomiary 18. Tworzenie i uruchamianie własnych makr 19. Dziennik laboratoryjny 20. Predefiniowane raporty wydruków wraz z możliwością ich edycji 21. Łatwy eksport widm do innych formatów 22. Automatyczne procedury testowania spektrometru, 2 poziomy (OQ, PQ) 23. Ciągła kontrola statusu spektrometru 24. Wielopoziomowe zarządzie użytkownikami); 16) Dodatkowe wymagania ( Przyrząd fabrycznie nowy Urządzenie posiada certyfikat CE); 17) Szkolenie ( Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia oraz oprogramowania - minimum 4 dni (32 godziny) dla 4 osób w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (całkowity koszt szkoleń ponosi Wykonawca)); 18) Gwarancje zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy ( 3 lata gwarancji na spektrometr podczerwieni w tym także na moduł ATR i moduł refleksyjny 10 lat gwarancji na interferometr 10 lat gwarancji na laser półprzewodnikowy 10 lat gwarancji na płytkę z kryształem ATR diamentowym 5 lat gwarancji na źródło IR 2 lata pełnej gwarancji na moduł do pomiarów rozproszeniowych); 19) Warunki dostawy ( Dostarczenie zgodnie z niniejszą ofertą – do dnia 10-12-2019 Dostarczenie zgodnie z niniejszą ofertą – do dnia 02-12-2019); 20) Dostawa i montaż ( Budynku ASP we Wrocławiu Centrum Sztuk Użytkowych - Centrum Innowacyjności, ul Traugutta 19/21, pokój 216).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38433000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA RYCZAŁTOWA BRUTTO OFERTY (K1) 60,00
TERMIN DOSTAWY (K2) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: KOMPUTER PRZENOŚNY– 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 3 KOMPUTER PRZENOŚNY– 1szt. zgodny ze wskazanym poniżej szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych (specyfikacją techniczną): SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) KOMPUTER PRZENOŚNY Lp. /NAZWA PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO/ SZCZEGÓLOWY OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (SPECYFIKACJA TECHNICZNA) 1) Zastosowanie ( Sterowanie urządzeniami specjalistycznymi); 2) Procesor ( 64 bit, osiągający wynik nie gorszy niż 7655 pkt. w teście PassMark - CPU Mark; wyniki dostępne na stronie: http://www.cpubenchmark.net na dzień 16.09.2019 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty)); 3) Pamięć RAM ( 8 GB); 4) Interfejsy ( LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi, Bluetooth, 3 x USB (w tym min 2 x USB 3.0), 1 x HDMI, 1 x RJ-45); 5) Pamięć masowa ( SSD 256 GB); 6) Matryca ( 15.6”, 1920 x 1080 (Full HD)); 7) Zainstalowany system operacyjny ( Windows 10 Pro PL); 8) Waga ( Max. 2,0 kg); 9) Ergonomia ( Wydzielona klawiatura numeryczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA RYCZAŁTOWA OGÓŁEM BRUTTO OFERTY (K1) 60,00
GWARANCJA – OKRES W LATACH (K2) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ekspresu ciśnieniowego do kawy - Lubań
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę ekspresu ciśnieniowego do kawy firmy Krups Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI