Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-04-24
  • ZamawiającyInstytut Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00285425
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224312312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc61a087-fb17-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://igichp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do
złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „baza wiedzy". W postępowaniu należy używać kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego:
/1. Probówka 0,5 ml, op. 20 /2.Probówka 0,5 ml, op. 50 /3. Probówka 0,5 ml o niskim stopniu wiązania DNA, op. 24 /4. Probówka 1.5 ml o niskim stopniu wiązania DNA, op. 27 /5. Probówka 2.0 ml, op. 8 /6. Probówka 1.5 ml, op. 250 /7. Probówki 0,2 ml, op. 2 /8. Końcówka 10µl z filtrem, op. 400 /9. Końcówka 20µl z filtrem, op. 370 /10. Końcówka 100µl z filtrem, op. 1 010 /11. Końcówka 200µl z filtrem, op. 906 /12.Końcówka 1000µl z filtrem, op. 906 /13. Końcówka 5000µl bez filtra, op. 25 /14. Probówki o pojemności 15 ml ze stożkowym dnem typu Falcon lub równoważne, op. 100 /15. Probówki o pojemności 50 ml, ze stożkowym dnem typu Falcon lub równoważne, op. 203 /16. Filtry do strzykawek, op. 1/17. Pipeta Pasteura 3,5 ml sterylna z podziałką co 0,25 ml, op. 3 000 /18. Pipeta Pasteura 3,5 ml sterylna z podziałką co 0,5 ml, szt. 10 000 /19.Pipeta Pasteura 3,5 ml sterylna z podziałką co 0,25 ml, szt. 10 000 /20. Pipeta Pasteura 3,5 ml sterylna z podziałką co 0,5 ml, op. 3 000 /21. Próbówki hematologiczne do pobierania krwi żylnej metodą podciśnieniową o pojemności 9 ml. Do diagnostyki in vitro (IVD), op. 10 /22. Próbówki hematologiczne do pobierania krwi żylnej metodą podciśnieniową o pojemności 9 ml., Do diagnostyki in vitro (IVD), op.20 /23.Pipeta serologiczna 25 ml z filtrem i podziałką, op. 80 /24. Płytka 6-dołkowa do hodowli komórek adherentnych, płaskodenna, z wieczkiem, szt. 100 /25. Płytka 24-dołkowa do hodowli komórek adherentnych, płaskodenna, z wieczkiem, szt. 100 /26. Probówki do głębokigo mrożenia o poj. od 1,5 do 2,0, op. 200 /27.Probówki do pobierania krwi z heparyną litową o poj. 2,7 ml, op. 4 /28. Probówki do pobierania krwi z heparyną litową o poj. 7,5 ml, op. 4 /29. Probówki zakręcane do PCR -1,5 ml, op. 80 /30. Próbówki hematologiczne do pobierania krwi żylnej metodą podciśnieniową o pojemności 10 ml, op. 5 /31. Płytka 24-dołkowa do hodowli komórek w zawiesinie, płaskodenna, z wieczkiem, szt. 50 /32. Zdrapywaczka typu Cell scraper lub równoważna, szt. 100 /33. Wieczka do płytki 96-dołkowej z pozycji 35, op. 1 /34. Folia adhezyjna do zamykania płytek 96-dołkowych z pozycji 35, op. 1 /35. Płytka 96-dołkowa do real-time PCR, niskoprofilowana w kolorze białym, typu "fast" i "half skirt", przeznaczona przez prodocenta do stosowania w termocyklerze "LightCycler 480 "firmy Roche będącego na wyposażeniu IGiCHP, op. 4 /36. Próbówki do pobierania krwi żylnej metodą podciśnieniową o pojemności 3 ml., op. 10 /37. Pudełko do głębokiego mrożenia, szt. 5 /38. Marker permanentny do trwałego opisywania przedmiotów laboratoryjnych. Kolor niebieski, szt. 20 /39. Marker permanentny do trwałego opisywania przedmiotów laboratoryjnych. Kolor czerwony. szt. 20 /40. Marker permanentny do trwałego opisywania przedmiotów laboratoryjnych. Kolor zielony. szt. 10 /41. Marker permanentny do trwałego opisywania przedmiotów laboratoryjnych. Kolo czarny.szt. 20 /42. Obrotowy, modułowy statyw laboratoryjny, szt. 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w rozdziale XIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określone zostały w § 17 i § 18 w Załączniku Nr 4 do SWZ - Projekt Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.